בנט: אם לא תהיה ריבונות תהיה פלסטין. אין אופציה אחרת

ישיבת סיעת הבית היהודי התקיימה היום בעיר מעלה אדומים ובמהלכה הצהיר שר החינוך כי עד סוף החודש הם יגישו את הצעת החוק לסיפוח העיר • "אין לממשלה לאומית אפשרות אחרת. חייבים לעבור מנסיגות לריבונות", הצהיר נפתלי בנט

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

כחלק מהקמפיין שמוביל הימין בישראל לסיפוח מעלה אדומים, קיימה היום סיעת הבית היהודי את ישיבתה השבועית בעיר. בתחילתה נשא דברים יו"ר המפלגה, שר החינוך נפתלי בנט.

"אנחנו ממשיכים היום את דרכו של לוי אשכול שהחיל את החוק על ירושלים, ליצחק רבין שהקים את עלה אדומים, ולמנחם בגין שהחיל את הריבונות בגולן. היום אנחנו ממשיכים למעלה אדומים ולאחר מכן לשאר חבלי ארצנו", אמר.

לדברי בנט, "אחרי 50 שנה שאנחנו כאן הגיע הזמן לסיים כאן את השלטון הצבאי. לכן עד סוף החודש נגיש את החוק להחלת החוק ביהודה ושומרון ונצא לדרך חדשה. אנו נביא לממשלה הצעת חוק להחלת החוק הישראלי במעלה אדומים, יחד עם כל סיעות הקואליציה.

בנט הוסיף "אני מצפה שכל חבריי לממשלה יתנו יד בדרך החשובה הזו", והצהיר: :אין לממשלה לאומית אפשרות אחרת. חייבים לעבור מנסיגות לריבונות.

"אזרחי ישראל שילמו באלפי קרבנות, רבבות טילים, ואינספור גינויים בשל אותה מדיניות משיחית של מדינת פלסטין. המסקנה היא להפסיק לצעוד לתוך מסילת האיוולת של מדינה פלסטינית ולהחיל את החוק הישראלי במעלה אדומים, בבקעת הירדן, בעופרה באריאל ובכל שטחי סי בהקדם האפשרי. ככה מנצחים.

"צריך להבין רבותי אנחנו בתוך חלון הזדמנות קצר, זו הזדמנות אחרונה לפני שהעולם יכפה עלינו מדינת טרור על כביש 6. זה או ריבונות או פלסטין, אם לא תהיה ריבונות תהיה פלסטין. אין אופציה אחרת. יחד אנחנו נצליח. הגיע הזמן לריבונות".

הנגבי נגד בנט: "יוזמת הסיפוח – איבוד שליטה ורסן"

במקביל, דווח היום על מורת רוח בסביבתו של ראש הממשלה בעקבות כוונתו של שר החינוך ויו"ר 'הבית היהודי' להביא כבר בחודש הבא הצעת חוק לסיפוח מעלה אדומים. מקורבו של נתניהו, השר צחי הנגבי, מצהיר הבוקר: "אנחנו שומרים על העקרונות של המחויבות שלנו לביטחון ישראל, אבל אנחנו לא מתפרעים לא מאבדים שליטה לא מאבדים רסן".

בראיון לגל"צ ביקש הנגבי לגמד את משקלה של מפלגת 'הבית היהודי' ועקץ: "אני לא יודע איזה משקל מוגזם ואפילו מופרך מייחסים כל הזמן לבית היהודי, עם כל הכבוד הליכוד קיבלו 30 מנדטים".

כזכור, אמש הודיע השר בנט לתומכיו כי "עד סוף ינואר אנו, יחד עם כל סיעות הקואליציה, נביא לממשלה הצעת חוק להחלת החוק הישראלי במעלה אדומים. אני מצפה מכל חברי הממשלה לתמוך".

שרת המשפטים, אילת שקד, השמיעה דברים דומים ואמרה: "אני חושבת שמדינת ישראל יכולה להכיל 90 אלף ערבים. לא צריך לספח את כל יהודה ושומרון…אנחנו רוצים לספח את מעלה אדומים, ולעתיד הרחוק אני בעד לספח את כל שטחי סי".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

צודק לחלוטין. אבל לפי התורה לא מספיק לספח את השטחים (שזו מצוה מהתורה כפי שכתב הרמב"ן בהשגותיו לספר המצוות סי' ד – "שלא נעזבנה ביד זולתנו מן האומות או לשממה") אלא גם צריך לגרש את הערבים (כפי שכתב האוה"ח הקדוש שכל גוי בארץ שאינו גר תושב, גם בימינו יש לו דין של שבעה עממין ולא רק הכנענים הקדומים)
"ואם לא תורישו את ישבי הארץ מפניכם והיה אשר תותירו מהם לשכים בעיניכם ולצנינם בצדכם. וצררו אתכם על הארץ אשר אתם יושבים בה"

ציוני אדוק

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture