טראמפ: משרד המשפטים וה-FBI חייבים לבצע את עבודתם או שאתערב

"משרד המשפטים שלנו וה-FBI חייבים להתחיל לעשות את העבודה שלהם ולעשות את זה נכון ולעשות את זה עכשיו - כי אנשים כועסים" - אמר הלילה נשיא ארצות הברית במהלך עצרת בחירות. "אם זה לא יתחיל לעבוד כמו שצריך - אני אתערב", הוסיף

הנשיא האמריקני דונלד טראמפ תקף הלילה שוב את משרד המשפטים האמריקני ואת ה-FBI. בעצרת באינדיאנה אמר טראמפ כי אם הם לא יתחילו לעשות את עבודתם בצורה הנכונה ומיד – הוא יאלץ להתערב. מוקדם יותר אמר הנשיא בראיון לאתר "בלומברג" כי חקירת המעורבות הרוסית בבחירות לנשיאות, בראשות התובע המיוחד רוברט מולר, היא בלתי חוקית בעיניו.

"התנהלות משרד המשפטים וה-FBI מוטה כלפי הרפובליקנים וזה מעצבן את העם", אמר טראמפ. "בכול אחד מהמשרדים הללו יש אנשים מדהימים – אבל אני ממליץ שהם יתחילו לעשות את עבודתם", איים הנשיא האמריקני. "רציתי להישאר מחוץ לתמונה, אבל בנקודה מסוימת אם זה לא יתחיל לעבוד כמו שצריך – אני אתערב ואכנס לזה כי אני חייב".

אמירותיו של טראמפ בנוגע להתערבות אפשרית במשרד המשפטים הגיעה כמה שעות לאחר שאמר בראיון ל"בלומברג" כי התובע הכללי ג'ף סשנס יישאר בראש המשרד לפחות עד בחירות האמצע בנובמבר. "אני פשוט אשמח לתת לו לעשות עבודה נהדרת", אמר הנשיא שסירב לומר אם סשנס יישאר בתפקידו גם אחרי הבחירות.

בראיון התייחס טראמפ ישירות גם לחקירת המעורבות הרוסית בבחירות לנשיאות ארה"ב ב-2016 – ואמר כי החקירה, שמנוהלת על ידי התובע המיוחד רוברט מולר, נראית לו "בלתי חוקית".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו