צילום: יוסי זמיר / פלאש 90

"מרד שקט": בכיר בבית הלבן פרסם טור אנונימי נגד הממשל

סערה בארה"ב: בכיר בממשל טראמפ פרסם ב'ניו יורק טיימס' טור בו הוא מודה כי גורמים בכירים בבית הלבן, המעוניינים בהצלחת הממשל, פועלים לבלימת חלק מהתוכניות של הנשיא אותן הם רואים כמסוכנות. טראמפ בתגובה: "בגידה?"

סערה של ממש מתחוללת בשעות האחרונות בארצות הברית, לאחר שבעיתון 'ניו יורק טיימס' פורסם טור אנונימי אותו כתב בכיר בממשל טראמפ, שחשף כיצד גורמים בממשל פועלים נגד מדיניות הנשיא היכן (במדיניות) שלטענתם היא מסוכנת.

הבכיר מבהיר, בין היתר: "זה לא ההתנגדות של השמאל. אנחנו רוצים שהממשל יצליח וסבורים שהוא כבר הצליח להפוך את אמריקה לטובה ובטוחה יותר. אבל אנחנו מאמינים שמחויבותנו היא קודם כל למדינה הזאת, וכשהנשיא פועל באופן שפוגע באמריקה – אנחנו מנסים למנוע זאת".

במהלך הטור מונה הכותב את הבעיות העיקריות שיש, לדעתו, בהתנהלותו של טראמפ: חוסר מוסריות, חוסר יציבות, טיפוח קשרים עם מנהיגים דיקטטורים של מדינות עויינות על פני המשך הברית עם "הידידות הוותיקות והמערביות" ועוד.

בבית הלבן הגיבו לדברים וטענו שמדובר ב"מאמר פתטי" שמי שעומד מאחוריו בחר להונות את הנשיא טראמפ במקום להתפטר.

ואילו טראמפ עצמו תקף בחריפות את העיתון על הפרסום. "זה טור דעה אנונימי ופחדני. הממשל עושה עבודה נהדרת, הסקרים שלנו נהדרים ואף אחד לא יצליח לנצח אותי בבחירות 2020 בגלל כל המהפכות שהממשל עשה".

לדבריו, "ביום שאפרוש – לא תהיה לניו יורק טיימס עבודה". בהמשך צייץ טראמפ מילה אחת: "בגידה?".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מי אמר שזה נכון, כל אחד יכול להמציא סיפורים ברגע שהוא אנונימי, למה זה מעורר סערה, ואיך הם הצליחו להשיג תגובות רשמיות של הרפובלקנים?? פלא איך שעיתון יכול לעורר סערות רק מחשד של אמת!

עוד שקרים ובגידה של השמאל שלא קיבל עליו את דין הבוחר
דיקטטורים אנרכיסטים ארורים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו