שריפה פרצה בליל שישי בחנות the Egg Stores בסטמפורד היל, צוותי הכיבוי שהגיעו למקום עבדו למעלה משעה עד שהצליחו להשתלט על הלהבות. מחקירה ראשונית עולה כי השריפה פרצה בעקבות קצר במקפיא.

חנות the Egg Stores ידועה כחנות שמוכרת הכל לציבור החרדי, הייחודיות של חנות זו, שתמיד ניתן להשיג בה את המוצרים המתאימים לעונה. כגון נרות לפני חנוכה, משלוחי מנות לפורים, פירות יבשים לכבוד ט"ו בשבט, וכן על זה הדרך.

קרא עוד:

[postim]

ביום חמישי בלילה, סמוך לשעה 1 לפנות בוקר, פרצה שריפה בחנות. לפחות 20 משפחות שגרים בבניין בו ממוקמת החנות, נאלצו להתפנות מביתם באמצע הלילה.

כוחות הכיבוי שהוזעקו למקום, עבדו למעלה משעה עד שהצליחו להשתלט על הלהבות. החנות נשרפה כמעט לחלוטין ויקח זמן מה עד שיוכלו לפותחה מחדש.

אחד השכנים סיפר כי היה לו קשה לראות חנות כל כך טובה נשרפת, הוא קונה משם הכל באופן קבוע וכעת היא תחסר לו.

שכן נוסף פירסם ע"ג הרשת המקווננת הודעה בזה הלשון: "החנות שמוכרת הערינג עלתה באש". נראה כי החנות תחסר לכלל תושבי האזור.

מחקירה ראשונית של פרטי האירוע עולה, כי סיבת השריפה הינה קצר באחד המקפיאים שגרם להתלקחות הנוראית.

צילומים: Mechi Davis