המרוץ לבית הלבן • אובאמה גבר על רומני בעימות השלישי

בתום העימות הסוער, המרתק, והמשלהב, הצליח הנשיא המכהן ברק חוסיין לגבור על מיט, ובסקרים הראשוניים שנערכו מיד עם תום העימות, הראו 48% אחוזי הצלחה לנשיא המכהן מול 40% למיט רומני מועמד הרפובליקנים

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

אמש התקיים העימות שלישי והאחרון בין שני המועמדים לנשיאות ארצות הברית, כאשר מצד הרפובליקנים עומד מיט רומני אוהד ישראל מושבע, נוצרי קתולי אדוק ומסורתי. ומצד הדמוקרטים עומד ברק חוסיין אובאמה, נשיא שחור מוסלמי שעדיין לא כל כך ברור מה הוא עשה או קידם בארבע שנים האחרונות, חוץ מלהבטיח ולהבטיח שוב שהוא הולך לקיים את ההבטחה, ושוב להבטיח ולהבטיח, כאשר בכלל לא ברור האם הוא יליד ארצות הברית בכלל, אשר חוקית אסור לו לכהן כנשיא בארצות הברית.

קרא עוד:

[postim]

האשמות הדדיות לא היו חסרים אמש, כאשר האישים המכובדים התכתשו כמו…, מיט אומר לברק חוסיין, 'לא ביקרת בישראל בתקופת כהונתך, עברת בארצות ערב אפילו במצרים הסמוכה, וכף רגלך לא דרכה בישראל', או אז מגיעה ההתקפה הגדולה, התשובה העמוקה פרי מחשבה ואימון של ימים ארוכים ושעות יקרות מבוזבזות של נשיא ארצות הברית המכהן, וכה דברי אובאמה אל מיט, 'אני בתקופת מועמדותי לא באתי לישראל בכדי לגייס תרומות, הלכתי ליד ושם התייחדתי עם זכר המיליונים, כאבתי את כאב העם, ביקרתי בשדרות אמהות הראו לי פגיעות טילים בתוככי הבית, ואז אני חשבתי איך הייתי מגיב כאשר חדר הילדים של ילדי היה מופגז, ולכן גם אישרתי את המימון למערכת כיפות הברזל'. מדהים, שאלה לעניין עם תשובה מיישבת ומפענחת כל תמיהה. מה שברור הוא שאם חדר הילדים של כבוד ברק חוסיין אובאמה היה מופגז, יזדקקו מדינות העולם לתת מערכות כיפת ברזל למדינה אשר משם יצא האיש אשר ההין והפגיז את חדר הילדים, עיינו ערך עיראק אפגניסטן וכו'.

חוץ מלאזכר את ישראל עשרות פעמים באמצע העימות, הם שוחחו יותר נכון התווכחו, על כל עניני החוץ כאשר אובמה מצליף ברומני על הסתכלותו המיושנת והפרימיטיבית על מדיניות החוץ, כאשר לגרסת אובאמה רומני עדיין עומד בשנות ה 80 בעניין זה, כמו כן הוזכרו העניין הלובי הסורי והסיני, והכלכלי.

בעידן שכל מילה מוקלטת ומתועדת, יש להניח שכל מילה אשר נאמרה באצטדיון המפואר נבררה בקפידה, ואשר על כן אתמקד בדברי המועמדים בעניין האיום האיראני, כאשר נשאלו האם הנשיא האמריקני (אחד מבין שני המתמודדים) יכריז אמירה בסגנון 'התקפה על ישראל כמוה כהתקפה על ארצות הברית' כאשר אובמה משיב אנו נעמוד מאחורי ישראל, ולעומתו רומני עונה אנחנו נעמוד לצד ישראל, שימו לב ל'אחורי' ו'צד', כאשר מיד לאחר מכן רומני מביא את הפתעת הערב ואומר 'אני מעוניין להעמיד את נשיא איראן מחמוד אחמדינג'אד לדין בעוון הסתה לרצח עם'.

בתום העימות הסוער, המרתק, והמשלהב, הצליח הנשיא המכהן ברק חוסיין לגבור על מיט, ובסקרים הראשוניים שנערכו מיד עם תום העימות, הראו 48% אחוזי הצלחה לנשיא המכהן מול 40% למיט רומני מועמד הרפובליקנים, עובדה זו עדיין לא שוברת שוויון ועדיין יש לרומני את כל הסיכויים להיות האיש המאושר המודאג הטרוד והמפורסם, אשר יושב בלשכה בחדר הסגלגל בית הלבן, אשר לאחר העיצוב של הדיירים הקודמים, זה לא כל כך סגלגל ולא כל כך לבן.

בתמונות שפורסמו על ידי הדוברים והיחצני"ם למיניהם בדקות שלפני האירוע בכדי למשוך ולכבוש את דעת הקהל האמריקני, אפשר לראות את ההבדל התהומי בין המועמדים, ברק חוסיין שרוע על כורסאות עור ורגליו מושטות קדימה על ההדום, (אם ראש ממשלת ישראל היה נוכח במקום,כנראה שהרגליים היו מטפסות לאיזשהו שולחן יותר גבוה ובולט…), ותוך כדי ההשתרעות הנשיא המכהן הכין את עצמו לעימות המכריע, כאשר המתמודד השני מיט, השתובב עם נכדו החביב בשעות של לפני העימות, נקודה למחשבה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
17 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

romney is going to win בעזר ה'

היה כתוב היום בעיתון שלמיט רומני – 49%, ולאובמה – 47%!!!

VOTE FOR ROMNEY!!!!

היה כתוב היום בעיתון שמיט רומני גבר על אובמה ב-6%

אני צריכים אובאמה

לא משנה מי גבר על מי בעימותים ולא משנה מה אומר הסקרים , הבורא עולם היושב במרומים יודע מי הוא האיש שיכהן לטובת עם ישראל ועל פיו ישק דבר!

בתכליס, מי יותר טוב ליהודים?

האם הרבנים יצאו בהכרזה לבחור ברומני?

לפי הדיווח הבוקר בעיתון המבשר – אז רומני גבר על אובמה ב6% ולא כפי שמדווח כאן- האם זו סתירת עיתונאיים, או לימא כתנאי….

בעז"ה מי שיהיה יותר טוב לעם ישראל ייבחר

פה זה לא כמו בארץ שלרבנים יש צד בבחירות לנשיאת, כי זה לא משנה לנו מי הנשיא כמו בארץ
החרדים רוצים ראמני כי הוא טוב לנתניהו
וגם כי ר' יוסי גשטטנר מקול מבשר אומר ככה

לאמעריקאנער, כנראה שבאמעריקה אוחזים מר' יוסי גשטטנר כאילו הוא 'גדול הדור' וחייבים לשמוע בקולו – "ועשית ככל אשר יורוך" "ולא תסור מן הדבר אשר יגידו לך ימין ומשאל".

אשרי הדור שאלו מנהיגיו.

העיקר שיהיה טוב ליהודים!
ליהודים הייתה אורה ושמחה – כן תהיה לנו ולכל ישראל אמן!!!!!

לאמעריקאנער, לא נראה שיוסי געשטעטנער אמר ככה כי הוא ,,איינגעשטעלטער" בארגון נטרונא

מי זה יוסי הזה=http://en.wikipedia.org/wiki/Yossi_Gestetner
יוסי גסטטנר הוא חדשות יצרנית יועץ, יחסי ציבור ועו"ד בקהילות האורתודוקסיות בניו יורק היהודיות וחסידיות. כתביו פורסמו ו / או מצוטטים [1] [2] [3] [4] בפרסומים ביידיש ובאנגלית ובאתרי אינטרנט של הקהילות היהודיות ניו יורק, וגם על ידי אתרי חדשות מרכזיים כגון ניו יורק דיילי ניוז [5 ], פוליטיקו [6], וYNN [7]
בתחילת שנת 2010, הוביל גסטטנר הסברה בקמפיין מבקש אז מושל פלורידה צ'רלי כריסט להעניק חנינה למרטין גרוסמן.הקמפיין הופק 50,000 שיחות ומיילים [8] בנוסף למכתבים מהוותיקן [9] ושבעה ארגונים יהודים עיקריים. [10] זמן קצר לאחר מכן, גסטטנר נחשב טווח [11] למושב בקונגרס של ניו יורק 17, אבל לסגת שבוע לאחר מכן .
שימוש בשם העט דב Schtreicher, גסטטנר נהג לכתוב (הופסק מהנפקת 5 אוגוסט 2011) הימנית מרכז מרכז / [עריכה] עמודות אירועים נוכחיות בדער בלאט, אחד משלושת השבועונים העיקריים של דובר יידיש ניו יורק. גסטטנר הוא קול פופולרי בקול מבשר [3], מידע אונליין עצמה בקהילות ניו יורק דוברי יידיש. מאמרי הדעה של גסטטנר לעתים קרובות פרסמו בחדשות עולם ישיבה, ובהוגה האמריקאים [12] [13]
[עריכה] חיים אישיים

יוסי אני אוהב לשמוע אותך ובעיקר כשאתה במצב רוח חזק

רומני מוביל בסקרים תצביעו רק רומני , שכחתם את ההקפאה בבניה כשנה וחצי ועוד כל מיני צרות שאובמה עשה לנו.

למשה דוקא בזה אני חושב שאובמה טוב אני רוצה את רומני בשביל העקנאמיע ובשביל שהיא יחזאור אמעריקא לכמו שהותה

רומני הוא מורמוני ואובאמה מוסלמי מה עדיף

למשה עוד הפעם דווקא בזה אני רוצה שרומני יהיה כמו אובמה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture