נאום הניצחון של אובאמה • משפחה אמריקנית אחת גדולה • נאום מנהיגותי

כאן בJDN הגשנו לגולשים עדכונים און ליין ממערכת הבחירות הסוערת אשר התרחשה בארצות הברית כאן מוגש לפניכם נאום הניצחון של הנשיא החדש – ישן

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

הנשיא החדש – ישן ברק אובאמה עלה בדקות האחרונות לבמה באולם הקונגרסים במרכז שיקאגו הקפואה, כאשר הוא אינו יכול לפצות את פיו מרוב מחיאות הכפיים ההמונים ומרקיעת השחקים, איתו עלו לבמה גם משפחתו הקרובה, כאשר הקהל לא מפסיק לנופף ולהריע.

קרא עוד:

[postim]

בפתח דברי אמר אובאמה, אני כאן בשבילכם בשביל האומה האמריקנית, שאנחנו כולנו משפחה אמריקנית אחת גדולה', 'זה היה גם משפט המחץ בקמפיין הבחירות, 'אנו נקום ביחד וניפול ביחד, משפחה אחת גדולה'.

אובאמה המשיך ונאם, אנו נלחמנו יחד ונאבקנו יחד, ואנו יודעים בעומק ליבנו שהטוב ביותר במדינת ארצות הברית עכשיו מתחיל והינו עוד לפנינו, 'אני רוצה להודות לכם העם האמריקני על הבחירה הראשונה שלכם בי, ועוד יותר, על הבחירה השנייה והנוכחית שלכם בי ובמפלגה הדמוקרטית' אמר אובאמה.

אני רוצה להודות לכל האנשים אשר באו לבחור היום בקלפיות, הן למעני והן למען מיט רומני, שוחחתי עם רומני אומר אובאמה, בירכתי אותו, אני רוצה לפגוש אותו לשלב ידיים ולבחון דרכי פעולה איך לקדם את האומה האמריקנית, כל המלחמה בינינו הייתה כי אנחנו אוהבים את האומה האמריקנית' הפתיע אובאמה.

בהמשך דבריו הוא הודה לג'ו ביידן סגנו על ניהול הקמפיין המושקע והמוצלח, הודה למשפחתו הקרובה על הסיוע והתמיכה הרבה, וכמובן לצוות הקמפיין הטוב בעולם כהגדרתו, בסוף התודות הוא הודה לכל הפעילים ואמר, 'לא משנה לאן תלכו ומה תעשו, תמיד תזכרו את ההיסטוריה שעשיתם כאן.

לכל ילד במדינה יש את הזכות וההזדמנות לגדול ולצמוח לכן אנו נשקיע בחינוך בשביל הדור הבא, 300 מיליון איש בדמוקרטיה אחת גדולה, זה דבר שמביא תשוקות וסערות גדולות וחזקות, אנו לא נפסיק את זה, ואנו לא צריכים להפסיק, בגלל שאנחנו מקימים את דור העתיד של ילדינו, לטכנולוגיה תחקירים והישגים טובים צבא חזק ובעיקר מדינה שאינה מאוימת כלכלית וביטחונית, אנו מעוניינים בשלום ובחירות אנו מאמינים באמריקה ובחלומות מיליוני המהגרים אשר הגיעו ומגיעים לכאן כבר 200 שנה, זה החלום שלנו ולשם אנו חותרים למען דור העתיד של אמריקה, הילדים שלנו.

אובמה המשיך ואמר. הכלכלה מתאוששת, המלחמות מסתיימות, לכיוון זה אנחנו חותרים לאומה אמריקנית טובה יותר, שמעתי אתכם למדתי ממכם, אתם הצבעתם עבור פעילות ולא עבור פוליטיקה זולה, אני יושיט יד לשלב את שני המפלגות הרפובליקניות והדמוקרטיות, בכדי להעביר חוקים ורפורמות לטובת האומה האמריקנית, העבודה שלי לא הסתיימה ההצבעה שלכם לא הסתיימה.

האושר באמריקה לא מגיע מעושר, היחודיות של האומה האמריקנית היא בזה שאנו מגוונים שאנו נותנים יד ומכירים בשונה, ראינו את כל היזמות את כל האנשים שנפגשתי אית במהלך חודשי הקמפיין, ראינו את שילוב הידיים של כל ראשי הרשויות בזמן ההוריקן סנדי, כולם פועלים למען השבת הסדר והנורמליזציה לערים ניו יורק וניו ג'רזי.

בהמשך התייחס אובאמה גם לתוכנית הרפואית שלו אשר הוא העביר בקדנציה הראשונה, 'אובמייקר' לקול תרועות ההמונים הוא סיפר על פגישה שהייתה לו במהלך הקמפיין עם אבא לילדה בת 8 אשר חולה הלוקמיה, מחלה שכמעט חשוכת מרפא, וכה האב אמר לי, אומר אובאמה, בזכות התוכנית שלך הילדה שלי תוכל להמשיך ולחיות, כל האומה האמריקנית רוצה שיהיה טוב לילדה בת ה 8,

לסיום אמר הנשיא אשר העם העניק לו קדנציה שנייה, 'אני גאה להיות הנשיא שלכם, הלילה עם כל הקושי אני מלא תקווה ואני מבקש גם מכם להמשיך ולשמור על התקווה, אנו מאמינים שיש עתיד טוב יותר, ולכן אנו עובדים הלאה, אני מאמין שאמשיך היאבק למען מעמד הביניים, וליצור מקומות עבודה חדשים, לא משנה מי אתה מה אתה עושה ולאן את משתייך, אני מאמין שאנו נעבוד יחד, אנחנו לא אסופת מדינות, אנחנו ארצות הברית השלימה והמאוחדת, ואנחנו נזכיר לעולם למה אנחנו קיימים.

אלוקים יברך אתכם אלוקים יברך את אמריקה, במשפט זה חתם אובאמה את מערכת הבחירות הסוערת.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הגוי הזה מבין שצריך לסיים בשם השם
כאן בארץ ישראל לא רוצים ולו אף פעם
ובפרט בנאום הניצחון המדיני
להיזכר בשם השם
בושה וחרפה

משה צודק במאה אחוז!!!
גם בדולר כתוב IN GOD WE TRUST

נכון,
כתוב שהזכות שעומדת ישמעאל היא זכות המילה
וכנראה שהזכות שעומדת לארה"ב היא הזכרת שם שמיים
מדינת ישראל חרטה על דגלה כעיקרון לעשות ההפך
רק כדאי שנזכור שזכותנו כאן היא כיהודים ולא כאזרחי מדינה עוקרת יהדות שסופה לעבור מן העולם…
ד' יזכנו לקדש שם שמיים.

לצערי, מהרבנית יפה כהן המברכת, ידעתי מראש את נצחון אובמה.
כפי שכתבתי מראש כאן בתגובות באתר אידישע טעגליכע נייעס

אז איך אומרים
אמרתי לכם?

כפי שכתבתי בהודעות הקודמת שהתפרסמה אצלינו באתר אידישע טעגליכע נייעס וכשכתבתי אותה דווקא רומני היה בהפרש ניצחון של 30 אלקטורים יותר מאובמה.

אבל לצערי הרבנית המברכת הידועה יפה כהן צדקה כשהיא אמרה לי לפני שבוע שאובמה ינצח.

בושה וחרפה עליכם ועל עצמכם איך אתם לא מפחדים להיות שותפים עם הס"ם עם המקטרוגים על עם ישראל יום ולילה, ואח"כ אתם עוד שואלים למה לא הולך אצלכם שום דבר, ולמה היהודים סובלים וכל מיני שאלות , האם אתם עיוורים הרי אתם גורמים לעצמכם ולכלל ישראל כל הצרות , הרף מאף ועזוב חמה, מספיק מספיק , ואך תשית ידך עם רשע להיות עד חמס וכו', עי' בבעש"ט זצוק"ל זיע"א בא נתחבר להקדושת לוי זצוק"ל זיע"א

מסכים עם כל מילה שנאמרה בתגובות אחרונות.
ידוע מצדיקים שהמשיח היה אמור להגיע שלוש פעמים ועכבו זאת !
1) אות האיש יימח שמו וזכרו.
2) שבתי צבי.
3) הציונים.

נ.ב. אני לוקח כסף מהמדינה, ואני לא מהקנאים ממאה שערים בית שמש וכדו'.

קובי – מקללך אאור – תזהר שלא תקלל את עצמך , ועליך נאמר לא מדובשך ולא מעוקצך,,,,, **************!!!!!!!!!!!!!!!!!1 נ.ב. אני לוקח כסף מהמדינה, ואני לא מהקנאים ממאה שערים בית שמש וכדו'. זהו לשונך תקרא את זה כמה פעמים ותראה שאתה בכלל לא שפוי כמו האחרים…………..

נתניהו עוד הפעם לא תתגרו באומות!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture