הכלב הנשיאותי בבית הלבן • צילום מסך מתוך CNN

הכלבים של ג'ו ביידן והורחקו מהבית הלבן בגלל התנהלות תוקפנית ונשיכת מאבטח

צ'אמפ ומייג'ור, שני כלביו של נשיא ארצות הברית, הועברו מהבית הלבן חזרה לביתו הפרטי של ג'ו ביידן, זאת לאחר אירוע נשיכה בו מייג'ור תקף מאבטח של הנשיא, אחרי מספר מקרים בהם הכלבים התנהגו בתוקפנות כלפי מאבטחים ועובדים בבית הלבן

שני הרועים הגרמניים של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הוחזרו בשבוע שעבר מהבית הלבן לבית המשפחה בדלאוור לאחר שאחד מהם התנהג בתוקפנות מתמשכת כלפי צוות הבית הלבן ואף היה מעורב במה שמוגדר "תקרית נשיכה".

לפי הדיווח של רשת CNN, שהסתמך על גורמים בבית הלבן, מצבו של המאבטח אינו ברור בשלב זה, אך מה שניתן להבין הוא שהתקיפה הייתה משמעותית מספיק כדי להוציא את שני הכלבים במהירות מהבית הלבן.

עוד דיווחו בכלי התקשורת המרכזיים בארצות הברית כי מייג'ור, הכלב הצעיר מבין השניים, שאומץ על ידי ביידן לפני כשנתיים ממקלט לבעלי חיים, נתפס בכמה הזדמנויות נובח ותוקף את צוותו של הנשיא ואת אנשי האבטחה.

שני הכלבים עברו יחד עם הנשיא ביידן ועם הגברת הראשונה ג'יל לבית הלבן כבר בחודש ינואר, מעט אחרי כניסתו לתפקיד. כיאה לכלבים הנשיאותיים, הם הורשו לשוטט חופשיים בשטח המעון הנשיאותי.

רעיית הנשיא, ג'יל ביידן, סיפרה בראיון שהעניקה באחרונה כי "הם כלבים ממש טובים", אך ציינה כי "הם לא רגילים לעלות במעלית, ושכל כך הרבה אנשים צופים בהם. ניסיתי לגרום להם להיות רגועים".

אחד הגורמים המעורבים מסר לרשת CNN ששני הכלבים אכן נמצאים כעת בבית הפרטי של משפחת ביידן בדלאוור. אך בבית הלבן טרם הגיבו רשמית לנושא.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אי"ה בקרוב גם ביידן בעצמו יורחק לבידו שבדלוור, אמן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו