"המסוקים שתקפו אותנו – שלנו": לוחמי טליבאן לבושים כחיילי מארינס • צפו

איזו השפלה: לבושים עם מדי צבא ארה"ב, עם מיטב כלי הנשק והציוד הטקטי היקר, נכנסו לוחמי הטליבאן אל ההאנגר בשדה התעופה של קאבול, שם התיישבו בתוך המסוקים שהושארו מאחור עם סיום הנסיגה המבוהלת של ממשל ביידן מהמדינה

אקורד סיום משפיל ומבזה במיוחד לארצות הברית של ג'ו ביידן, באדיבות מחבלי ארגון הטרור הקיצוני הטליבאן, שאנשיו הכניסו עיתונאים מערביים לתוך ההאנגר הצבאי בשדה התעופה של קאבול, שפונה סופית הלילה.

ארה"ב עזבה את אפגניסטן; טליבאן חגג עם יריות שמחה • צפו

מחבלי הטליבאן נכנסו מדוגמים עם מדים של צבא ארצות הברית שהושארו מאחור, כשהם מצויידים עם כלי הנשק החדישים ביותר, וציוד טקטי בהם אמצעים לראיית לילה ועוד, אותם קיבלו מארה"ב, שברחה במהירות מהמדינה והשאירה את הבסיסים הצבאיים מלאים בכלי נשק שעלותם מוערך במאות מיליוני דולרים.

בתוך ההאנגר, הציגו לוחמי הטליבאן את המסוקים ושאר כלי הטייס שהשאירו האמריקאים מאחור. ארה"ב דיווחה אמש כי הם פוצצו את המסוקים, אך לטענת הטליבאן, מדובר בתיקונים קלים כדי להחזירם לפעילות מבצעית.

בסרטו משפיל נוסף, נראה מחבל של הטליבאן יושב מרוצה בקוקפיט, תוך שהוא מתגאה מול המצלמה: "המסוקים שתקפו אותנו מהאוויר במשך עשרים שנה? עכשיו הם שלנו!".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הטאליבן מלמדים אותנו מוסר- בסבלנות וההתמדה גם ההצלחה תבוא

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture