Official White House Photo by Adam Schultz

המושל נגד ההחלטה לחייב את העובדים להתחסן: "ממשל ביידן נוהג בבריונות"

מושל טקסס הכריז אמש כי בניגוד לעמדת הבית הלבן, הוא אוסר על המעסיקים במדינתו לחייב את עובדים ולקוחות להתחסן נגד נגיף הקורונה. הצהרה זו מגיעה כחודש לאחר שביידן התיר לכלל העסקים בארה"ב לחייב את עובדיהם להתחסן

גרג אבוט, המכהן כמושל טקסס בארצות הברית וכחבר המפלגה הרפובליקנית, יצא במהלך היממה האחרונה לעימות חזיתי נגד נשיא ארה"ב זאת לאחר שהוא האשים את ממשל ביידן בבריונות על רקע ההחלטה לחייב עובדים במדינה להתחסן נגד נגיף הקורונה.

על פי הדיווח ב'חדשות 12', מושל טקסס הכריז אמש (שני) כי בניגוד לעמדת הבית הלבן, הוא אוסר על המעסיקים במדינתו לחייב את עובדים ולקוחות להתחסן נגד נגיף הקורונה. הצהרה זו מגיעה כחודש לאחר שביידן התיר לכלל העסקים בארה"ב לחייב את עובדיהם להתחסן או שיאבדו את מקום עבודתם.

"ממשל ביידן נוהג בבריונות כלפי גורמים פרטיים רבים על רקע מגבלות נגיף הקורונה", כתב אבוט בצו מנהלי שפרסם. "מעשי הממשל מפריעים לכוח העבודה ומאיימים על המשך התאוששותה של טקסס מאסון הקורונה". בבית הלבן לא מיהרו להגיב להאשמותיו של מושל טקסס.

עוד כתב אבוט בצו כי "אף גורם בטקסס לא יכול לכפות הוכחת חיסון על אף אדם – לרבות עובדים או לקוחות". בהמשך דרש מהמחוקקים במדינה לדון בנושא בישיבה מיוחדת. למרות הצהרתו של מושל טקסס, חברות רבות עדיין דורשות הוכחת חיסון מעובדיהן.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו