מאת © entomartIn case of publication or commercial use, Entomart wishes then to be warned (http://www.entomart.be/contact.html), but this without obligation. Thank you., Attribution, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=16420284

בניסיון להדביר יתושים: אישה הרגה 46 בני אדם

לא ייאמן: המשטרה בטייוואן הודיעה בסיום חקירת שריפה כי היא נגרמה על ידי אישה שהדליקה אש על מנת להרוג יתושים • השריפה בערה בבניין בן 13 קומות במשך שעות

חוקרי המשטרה בטייוואן הגיעו למסקנה כי אישה שעזבה את דירתה מבלי לכבות את הקטורת שהבעירה היא שגרמה – במעשה זה – למותם של 46 בני אדם שנספו באסון השריפה בבניין מגורים באמצע החודש.

השריפה, שאירעה בעיר קאוהסיונג ב-15 באוקטובר, הייתה הקטלנית ביותר שידעה טייוואן זה עשרות שנים. היא פרצה בבניין בן 13 קומות והתפשטה בכמה מקומותיו. שעות עברו עד שהכבאים הצליחו להשתלט עליה.

כעת חושפות הרשויות כי אישה שרק שם משפחתה – הואנג – נחשף לציבור, חשודה כי גרמה לאסון הכבד. היא נעצרה בחשד לגרימת מוות ברשלנות ולסיכון הציבור. "היא לא וידאה שהקטורת כבתה לגמרי לפני שעזבה את הבית, וכך פרצה השריפה", נקבע בדו"ח של הרשויות. הן עדיין דנות בשאלה אם להגיש נגדה כתב אישום רשמי.

התביעה בטייוואן טוענת כי הואנג הודתה שהציתה קטורת ריחנית כדי לסלק יתושים, אבל מסרה הצהרות סותרות בנוגע לשאלה מה עשתה לפני שיצאה מהדירה. האישה בת ה-51 טענה תחילה כי זרקה את הקטורת לפח אשפה, אבל אחר כך שינתה את גרסתה וטענה כי היא אינה זוכרת מה עשתה בה.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו