מצרים: סיכלנו הברחת טילי נ"מ לרצועת עזה

על פי ההודעה של דובר צבא מצרים שמתפרסמת היום, מנעה מצרים זליגתם של מעל לחמישה עשר טילים נגד מטוסים שאמורים היו להגיע לרצועת עזה, הטילים נתפסו בסמוך לעיר אל עריש

דובר הצבא המצרי מוחמד עלי הוציא היום הודעה לפיה סיכל צבא מצריים ניסיון הברחת מעל חמישה עשר טילים נגד מטוסים.

קרא עוד:

[postim]

על פי ההודעה של דובר צבא מצרים שמתפרסמת היום, מנעה מצרים זליגתם של מעל לחמישה עשר טילים נגד מטוסים שאמורים היו להגיע לרצועת עזה, הטילים נתפסו בסמוך לעיר אל עריש, כעשרים ושניים ק"מ דרומית לעיר.

הדובר הדגיש את היקף שיתוף הפעולה בין התושבים בחצי האי סיני לבין צבא מצריים, מה שטרם להצלחת המבצע של סיכול ההברחה של הטילים.

הטילים ככל המסתמן מקורם בייצור צרפתי, הם בקוטר 68 מ"מ והם יכולים להגיע עד למרחק של שלושה ק"מ, טילים קרקע – אויר אך לא מן הנמנע שהם משמשים גם לקרקע – אויר.

בסיום ההודעה הצהיר דובר צבא מצרים 'אנו נמשיך ונעשה הכל על מנת לשמור על השקט בכל גבולותיה של מצרים, השמירה על הגבולות נמצאת אצלנו במרכז, ואנו משקיעים בזה מאמצים אינטנסיביים'.

הדיווח על הסיכול של הטילים הוא חלק מהסכם הפסקת האש בין ישראל והחמאס, כאשר מצרים התחייבה לעול למניעת הברחת נשק בחצי האי סיני.

כזכור לאחר סיום מבצע עמוד ענן הכריז ארגון החמאס שאין זה נכון שמצרים תיטול חלק במניעת ההברחות מחצי האי סיני, כאשר בחמאס לא אישרו את קיומו של הסעיף הזה בהסכם האש, ולטענתם הדיבורים בכלי התקשורת הם רק מאמצים של ישראל להפחית במעט את הרושם של התבוסה הישראלית במבצע.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בושה וחרפה שהאתר מפרסם פרסומת של הקמפוס החרדי מאוניברסיטה העברית בניגוד לדעת כל גדולי ישראל!!! כל קוראי האתר אמורים למחות על כך בתוקף!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו