By The White House from Washington, DC - President Trump Departs for Florida, Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=86245740

סקר בארה"ב: אם טראמפ היה מתמודד היום מול ביידן – הוא היה מנצח

אחוזי התמיכה בנשיא המכהן ממשיכים לצנוח לשפל חדש, ובמקביל, סקר חדש שפורסם מראה כי דונלד טראמפ גורף 49% מקולות המצביעים בבחירות לנשיאות ב-2024 • לפי הסקר, הנשיא לשעבר יגבר על ג'ו ביידן בפער של חמישה אחוזים

נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, מוביל כמועמד אפשרי בבחירות לנשיאות של שנת 2024 על נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, בפער של חמישה אחוזים, כך חושף סקר שבוצע עבור כלי תקשורת במדינה.

הסקר בוצע על ידי מכון McLaughlin & Associates, וחוזה כי הנשיא הרפובליקני לשעבר ינצח בתוצאות הארציות את יריבו הדמוקרטי עם 49 אחוזים מקולות הבוחרים, לעומת 44 להם זוכה הנשיא המכהן. בנוסף לכך, הסקר מראה כי מתוך מצביעי טראמפ, 37 אחוזים טוענים כי יצביעו לטראמפ בוודאות, ואילו רק 35 אחוזים טוענים כי יצביעו בוודאות לביידן.

עם זאת, מכון הסקרים שביצע את הסקר נחשב לפחות אמין בתחזיות העבר שלו ובעל נטייה קבועה ומשמעותית לטובת מועמדים רפובליקנים.

בתוך כך, התמיכה הציבורית בביידן הגיעה בשבועות האחרונים לשפל חדש מאז היבחרו לנשיאות. על פי הנתונים שאספה אוניברסיטת קוויניפיאק שבקונטיקט, המנהיג של המעצמה החשובה בעולם זוכה לתמיכה של 33 אחוזים בלבד מתושבי ארה"ב מול 53 אחוזים המתנגדים לו, בעוד 13 אחוזים מהתושבים נמנעים מלהביע דעה בנושא. מדובר על ירידה של שלושה אחוזים נוספים בהשוואה לחודש נובמבר אשתקד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו