צפון קוריאה מאיימת: "אישרנו תקיפה גרעינית נגד ארה"ב"

אין גבול לטירוף: המדינה הקומונסיטית ממזרח כבר לא מאיימת אלא מודיעה על אישרור תוכנית התקיפה הגרעינית נגד ארה"ב | הבוקר הטונים עולים: התקיפה היום או מחר.

כתבות נוספות בנושא:

המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
פריצת דרך: מסוק בלקהוק ביצע לראשונה טיסה אוטונומית מלאה • צפו

מאיומים למעשים: המתיחות בין קוריאה הצפונית לארה"ב עולה שלב ומגיעה לכדי סכנה ממשית. בלילה (רביעי) הודיעה קוריאה על אשרור תכנית התקיפה הצבאית נגד ארצות הברית. דובר המטה הכללי במדינה הוציא הודעה לפיה מדובר יהיה במתקפה חסרת רחמים המשלבת תקיפה גרעינית מגוונת.

קרא עוד:

[postim]

בהודעת הדובר הקוריאני נאמר מפורשות, "אנחנו מיידעים באופן רשמי את הבית הלבן והפנטגון כי המדיניות העויינת הגוברת של ארצות הברית כלפי קוריאה הצפונית, והאיום הגרעיני הלא זהיר שלה על קוריאה הצפונית, יימחצו בידי התקיפה הגרעינית המגוונת וחסרת הרחמים של הכוחות המזויינים בקוריאה הצפונית".

הבוקר (חמישי) החריפה קוריאה את הטונים ואיימה כי מלחמה אפשרית עם ארצות הברית או דרום קוריאה עלולה לפרוץ כבר היום או מחר (שישי). הודעתה של קוריאה באה בעקבות שינוע מערכות הגנה מפני טילים מארה"ב לגואם.

במקביל, צפון קוריאה שינעה טילים לטווח בינוני מסוג "מוסודן" אל חופה המזרחי, מול יפן. גורם בממשלת דרום קוריאה מסר כי לפי שעה לא ידוע אם הטילים מכילים ראשי נפץ, ואם בכוונת הצפון לשגרם או להציגם כמפגן כוח בלבד.

אמש הודיע הפנטגון כי ארצות הברית תציב מערכת להגנה מפני טילים מסוג THAAD באי גואם שבמערב האוקיינוס בשקט. לדברי גורמים בפנטגון, "ארצות הברית נותרת איתנה מול הפרובוקציות של צפון קוריאה, ומוכנה להגן על הטריטוריה שלה (באי גואם), על בעלות בריתה דרום קוריאה ויפן ועל והאינטרסים הלאומיים שלה".

מוקדם יותר הודיעה קוריאה הצפונית כי תסגור את אזור התעשייה קי-סונג, המשותף לה ולקוריאה הדרומית. על פי הפרסום בסוכנות הידיעות AP, צפויה המדינה לחסום את האזור ולא לאפשר את כניסתם של עובדים המתגוררים בקוריאה הדרומית.

בסוכנות הידיעות דווח כי 450 עובדים דרום קוריאנים ששהו באזור התעשייה עוכבו בו על ידי שלטונות הצפון ורק לאחר שעות אחדות פיונגיאנג אישרה לפועלים לשוב לארצם.

כניסתם של 480 פועלים נוספים שתכננו להיכנס לאזור שהוקם בשטחה של צפון קוריאה לפני כ-8 שנים נאסרה על ידי השלטונות.

מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי התייחס להסלמה במזרח והבהיר. כי הצעדים בהם נוקטת קוריאה הצפונית "הם פרובוקטיביים, פזיזים ומסוכנים".

קרי, אף התייחס להתבטאויות שהשמיע מנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג און בדבר כוונתם לכוון משגרים לעבר מטרות אמריקניות במזרח ואמר, "ארצות הברית נחושה להגן על עצמה, ועל בנות בריתה – דרום קוריאה ויפן".

שר ההגנה האמריקני צ'אק הייגל אמר אמש במהלך נאום שנשא באוניברסיטה בוושינגטון כי יש להתייחס ברצינות לאיומים שמשמיעה צפון קוריאה.

"איומי המשטר בפיונגיאנג הם בגדר סכנה ברורה ומיידית עבור ארצות הברית ובנות בריתה לאור היכולת הגרעינית והבליסטית שלהם", אמר הייגל.

למרות החששות מפריצת מלחמה, בפועל, טרם נורתה יריית הפתיחה ונדמה כי קוריאה מנסה לכופף את ארה"ב באמצעות איומים חוזרים ונשנים על מנת להביא לביטול הסנקציות ושורה של דרישות נוספות.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למי שיש עיניים בראשו יכול תמיד להבחין באפיזודה הזו, תמיד אבל תמיד כשבמדינת הציונים התנכלו לבני הישיבות ובפרט כשהגיעו מאיומים למעשים וכפי שקורה כעת שהודיעו על תאריך סופי לכינון החוקים והגזירות על עולם התורה, תמיד בשלב זה נוצרה איזו מלחמה רצינית שבכל מקרה קשורה לישראל במישרין או בעקיפין, אין ספק שמלחמת קוריאה עם ארה"ב תהא קשורה לישראל, ואם לא יסכיתו לקולות המלחמה הם יגיעו מהר מאד לכאן לעשות משהו בסדר העדיפויות במדינה המסכנה הזו, שוב לא יטריד אותם החרדים רק זכות הקיום של עצמם לחיות עוד קצת חיי שעה עלובים!

מגניב,,,,,,האם צפון קוריאה תדרדר למלחמה נגד יפן אמריקה ודרום קוריאה ,שהתוצאות ברורות שצפון קוריאה תאבד את כל הטילים שלה , שהזכות של צפון קוריאה להגן על עצמם תביא עד להשמדתם , תזכורת שברור לכולם שארצות הברית היא מעצמה על ,שצפון קוריאה מדינה עלובה וסגורה בפני התקשורת , שנפלה למלכודת מול שלושה מדינות , אפילו במחיר של הרוגים , ארצות הברית תנצח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture