מה כתב הנשיא הנבחר ולדימיר פוטין לרבה הראשי של רוסיה?

הרב בערל לאזאר קיבל מכתב מנשיא רוסיה הנבחר ולדימיר פוטין, בו הוא מברך אותו, ואת העם היהודי, לרגל חג הפסח

ראש ממשלת רוסיה והנשיא הנבחר ולדימיר פוטין שלח בשעה האחרונה (ה') אגרת ברכה ליהודי רוסיה לקראת חג הפסח. במכתבו פונה פוטין לרבה הראשי של רוסיה הרב בערל לאזאר: "קבל-נא את מיטב הברכות והאיחולים לרגל הפסח – חג החירות.

"הפסח הוא אחד החגים השמחים והמרעננים ביותר של היהדות ברחבי העולם. מקורו באחד האירועים החשובים ביותר בתולדות העם היהודי – יציאת מצרים, היציאה לחופש, השחרור מהעבדות שנמשכה דורות רבים", כותב פוטין.

"בימי הפסח פונה העם היהודי לערכי התרבות והמסורת הרוחנית שלו, מסורת עשירה מאוד ובעלת חשיבות בל-יעבור לאנושות כולה. המסורת של הדת היהודית תורמת לחיזוק האמון בין איש לרעהו, והיא תורמת גם לבניית עתידה של ארצנו רוסיה.

"הארגונים היהודיים ברוסיה עושים הרבה להבטחת פיתוח מוצלח של החברה, ליצירת האווירה של סובלנות, לטיפוח יחס של כבוד הדדי בין עמים שונים ודתות שונות".

הנשיא מסיים את מכתבו בברכה: "שיהיה שלום בביתך, וכל יקיריך יהיו בריאים ומאושרים".

האיגרת ששיגר ולדימיר פוטין לרב לאזאר

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יפה! יש כבוד

הלוואי שממשלת ישראל תבין את החרדים עם המסורת הרוחני שלהם לפחות כמו שממשלת רוסיה…

אמת לאמיתה אנחנו בגלות, אולי הפסח נצא לחירות

אני מאמין לו.הרי הדור שלפניו לחם כתף אל כתף,יהודים ורוסים ומוסלמים, אל מול הנאצים ועל אהבת הזולת הזאת חונכו הדור והדורות שאחרי המלחמה ההיא.כך היה גם בביתנו ולא למדנו לשנוא את הרוסים ואת רוסיה או לשנוא בני אדם בכלל אלה למדנו את ההפך הגמור."ואהבת לרעך כמוך".אני יודע כי כזה גם רוב רובו של העם הרוסי.חג חירות שמח לכולם וגם לעם הרוסי אשר זכה בחירותו בהביסו ובהשמידו את הצורר הנאצי. תודה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו