מתכנן פיגוע התאומים כתב לאובמה: זה עונש על הפשעים בעזה

חאלד שייח מוחמד, המוח מאחורי מתקפת הטרור הגדולה בהיסטוריה, שלח מכתב מגואנטנמו לנשיא ארה"ב היוצא רגע לפני סיום כהונתו, בו הוא מתריס נגדו: אם תוציא אותי להורג אשמח לפגוש את בן לאדן • "ידיך רטובות מדם האחים והאחיות שלנו", כתב לאובמה

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד

חודש לאחר שעזב ברק אובמה את הבית הלבן, מתפרסם מכתב ששלח לו חאלד שייח מוחמד, מי שנחשב למוח המתכנן מאחורי פיגועי 11 בספטמבר 2001. מוחמד, שעצור בגואנטנמו וממתין למשפטו, טען במכתבו שמתקפת הטרור הגדולה בהיסטוריה הייתה "תגובה טבעית" למדיניות החוץ האמריקנית.

העיתון מיאמי הראלד חשף היום כי בינואר 2015 שלח מוחמד, שמוחזק במתקן המעצר לחשודים בטרור במפרץ גואנטנמו, מכתב לנשיא אובמה, אותו כינה "ראש הנחש, נשיא ארצות הברית, מדינת הדיכוי והרודנות". עם זאת, המכתב הועבר לבית הלבן רק ימים ספורים לפני תום כהונתו של אובמה בחודש שעבר לפי הוראתו של שופט צבאי.

מוחמד רצה לשלוח את המכתב לנשיא האמריקני כבר ב-2015, אולם נדחה על רשויות הכליאה ולאחר מכן על ידי שופט צבאי בנימוק של "תעמולה". אלא שלאחר דיון נוסף בסוגיה, החליט בית משפט לשלוח בחודש שעבר את המכתב לאובמה, רגע לפני עזיבתו את הבית הלבן. קיים ספק גדול אם אובמה הספיק לראות את המכתב שכן הוא הגיע לבית הלבן ימים ספורים לפני תום כהונתו.

במכתב, שהתפרש על פני 18 עמודים, ניסה בין השאר מוחמד להסביר מדוע בוצעה מתקפת הטרור הגדולה בהיסטוריה על אדמת ארצות הברית בספטמבר 2001, כאשר הוא מזכיר את ישראל לא פחות מ-39 פעם ומתמקד במאבק הפלסטיני. "פשעי המלחמה שבוצעו בפלסטין מאז 1948 ואלה שמתרחשים בעזה כיום הם הסימן הברור ביותר מדוע ה-11.9 התרחש, ומדוע זה צפוי להתרחש שוב בעתיד", התריס מי שעמד בראש אגף הפיגועים הבינלאומיים של רשת הטרור.

סרטון ביתי של סטודנטית: רגעי הפגיעה במגדלי התאומים

מוחמד כתב במכתבו שלא אכפת לו אם יקבל מאסר עולם או עונש מוות. "אם בית המשפט שלך יגזור עליי מאסר עולם אהיה מאוד מאושר להיות לבד בתא שלי ולהתפלל לאללה במשך שארית חיי ואבקש סליחה על כל החטאים והמעללים שלי", כתב מוחמד. "ואם בית המשפט שלך יגזור עליי מוות, אני אהיה שמח עוד יותר לפגוש את אללה ואת הנביאים ולראות את חבריי הטובים שאותם הרגתם באופן לא הוגן ברחבי העולם ולראות את שייח אוסמה בן לאדן".

במכתבו מותח מוחמד ביקורת על אובמה וכותב שידי הנשיא "עדיין רטובות מדם האחים והאחיות שלנו" ומתכוון למותם של פלסטינים ברצועת עזה על ידי כוחות ישראליים ולמקרי המוות בתימן ובמקומות אחרים בעולם בתקיפות של מל"טים אמריקניים. הוא האשים כי ארצות הברית "הרגה מוסלמים בפלסטין במשך 60 שנה, גירשה יותר מארבעה מיליון פלסטינים, הרסה את בתיהם, בתי הספר שלהם והשווקים שלהם בכך שתמכה בישראל באופן צבאי, כלכלי ופוליטי ובכך שהגנה על הפשעים שלהם במועצת הביטחון של האו"ם".

"שתי ההתקפות המבורכות בוושינגטון ובניו יורק היו בהתאם לחוק הבינלאומי והיו תגובה טבעית למדיניות ההרסנית שלכם כלפי העולם האסלאמי, לתמיכה הבלתי מוגבלת שלכם בישראל, המדינה הציונית יהודית ולהמשך התמיכה וההגנה שלכם על שליטים רודניים בעולם המוסלמים שנועדו להגן על האינטרסים שלכם", כתב מוחמד.

בין שאר ההתקפות המילוליות הבוטות, שרוויות בניחוח אנטישמי, תהה מוחמד מדוע האמריקאים רוצים להעביר את השגרירות שלהם לירושלים על אף ש"הבירה הפוליטית של ישראל היא תל אביב". "האם זה כי הקנאות הנוצרית ציונית והמשיחית שלכם דוחפת אתכם להציג את ירושלים כבירת ישראל הגדולה?", תהה. "אתם יודעים היטב ששני הקווים הכחולים בדגל ישראל מתייחסים לגבולות של ארץ חלומותיהם – נהרות הנילוס והפרת כפי שהוזכרו בספר בראשית? האם הם לא רוצים לבנות את ישראל הגדולה מהנילוס ועד הפרת ולהרוס את מקדש ירושלים כדי לבנות את מקדש שלמה המלך?".

הפרקליט הצבאי שמייצג את מוחמד, מייג'ור דרק פוטיט, סיפר שמרשו החל לכתוב את המכתב ב-2014 בעקבות הרג הפלסטינים במבצע "צוק איתן" בעזה. מוחמד ועצירים נוספים בגואנטנמו ממתינים עדיין לתחילת משפטם באישומים של חטיפת מטוסים, טרור ורצח של קרוב ל-3,000 בני אדם במתקפת הטרור ב-2001 בארה"ב.

בהופעה בפני הרכב שופטים צבאי סגור ב-2007, סיפר מוחמד שהוא תכנן את פיגועי 11 בספטמבר "מא' ועד ת'" והיה מעורב בתכנון פיגועים רבים אחרים. הוא אמר שהוא אישית ערף את ראשו של העיתונאי היהודי-אמריקני דניאל פרל עם "יד ימין המבורכת" שלו. בהופעתו הפומבית הראשונה בדיון משפטי ב-2008, הוא ציטט פסוקים מהקוראן ואמר שהוא יקבל בברכה את הפיכתו לקדוש בגין תפקידו בפיגועי 11 בספטמבר. שנה לאחר מכן הוא פרסם הודעה שבה כינה את הפיגועים "ניצחון אצילי".

//www.jdn.co.il/news/world_news/739169

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ועדיין מליוני אנשים (?) יגידו שידה של ישראל בהפלת התאומים… לך תעשה איתם משהו…

חכם מאוד לפרסם מכתב של אכזר שהרג כמה וכמה מאחינו ואחייתנו,
חבל שלא פרסמתם את מכתבו של היטלר ימ"ש מדוע הוא הרג 6.000.000 יהודים
קצת להפעיל שיקול דעת לפני כל פרסום

שהציבור ידע,מדובר בחיה אכזרית
שבמו ידיו ערף את ראשו של העתנואי היהודי פרל ה' יקום דמו
וידיו מגואלות בדם כפשוטו ממש
אני מציע לאתר החשוב להוריד את הפרסום מהאתר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture