דרמה בבריטניה: הנסיך פיליפ וויתר על כל סמכויותיו

לאורך הבוקר התעסקה התקשורת העולמית בשמועות והשערות סביב כינוס החירום של יועצי המלכה הלילה. כעת מתברר כי ההתפתחויות הן דווקא בגיזרת בעלה של המלכה, הנסיך פיליפ, שהחליט לפרוש מכל פעילות ציבורית

זו כל הדרמה: הנסיך פיליפ, בעלה של המלכה אליזבת, יפרוש מהחיים הציבוריים בסתיו הקרוב – כך הודיע כעת ארמון המלוכה. ע"פ ההודעה, פיליפ בן ה-96 "לא ישתתף יותר בפעילויות ציבוריות". הסיבה: גילו המתקדם ומצבו הרפואי.

בהודעה צוין כי המלכה אליזבת הביעה תמיכה במהלך.

כזכור, הבוקר דווח כי בארמון המלוכה בקינגהאם התקיימה הלילה (חמישי) פגישת חירום בין כל יועציה הבכירים ביותר של המלכה אליזבת.

לפי הדיווח, אנשי הארמון שבלונדון אינם יודעים מהי הסיבה לכינוס הדחוף. ההשערות היו שמדובר בהידרדרות במצבם הבריאותי של המלכה או של הנסיך פיליפ.

לפי אחד מעובדי המקום שצוטט ב"דיילי-מייל", לעתים רחוקות מתקיימות פגישות של יועצי המלכה אבל הדרך שבה כונס הפורום אמש היה "לא שגרתי לחלוטין". לדבריו, "רק הקרובים ביותר למלכה יודעים במה מדובר".

יצוין כי לפני כחצי שנה דווח כי המלכה אליזבת לא הגיעה לטקס בריטי בשל מחלה. הייתה זו הפעם הראשונה מזה 90 שנה שלא נכח איש ממשפחת המלוכה בטקס המסורתי.

בארמון ניסו אז להרגיע את החששות ומסרו כי "הוד מלכותה מתאוששת מצינון קשה שלקתה בו. לאור זאת צווה עליה הרופא להישאר בבית".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני רוצה להודיע שאני קיבלתי את כל הסמכויות ונא להיערך בהתאם!

הבנאדם אופטימי! בגיל כזה להודיע מה הוא עושה או לא עושה בסתיו…

אני שמח על העברת הסמכויות
אבל עם קרוב הגאולה מלכי העולם יתבטלו לגמרי
ונזכה לותמלוך אתה ה' לבדך
בבחינת ימלוך ה' לעולם
אין עוד מלבדו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו