חלם להיות שוטר: פישל ליצמן חרדי מניו יורק הודח בגלל שגידל זקן

פישל ליצמן חרדי מניו יורק: הודח ממשטרת ניו יורק לאחר שזה סירב לגלח את זקנו, עורך דינו טוען בתוקף כי מדובר בפיטורין על רקע דתי.

פישל ליצמן הינו חרדי בן 38 מניו יורק, ביום חמישי האחרון הודח חודש לפני שסיים את לימודיו בבית הספר לשוטרים בניו יורק, לטענתו בשל סירובו לגלח את זקנו, כך דיווח 'הניו יורק דיילי ניוז'.

קרא עוד:

‏‏[postim]

מה שהביא להדחתו של ליצמן היא כי בחודשים האחרונים ננזף לא אחת על ידי מדריכיו שהביעו את חוסר שביעות רצונם מכך שליצמן אינו שומר על הופעה אישית נאותה, כלשונם.

בראיון ל'דיילי ניוז' הסביר ליצמן עמדתי חודש לפני תום הלימודים, בצער רב קבלתי את הבשורה על הדחתי. "תמיד רציתי וחלמתי להיות שוטר מן המנין, ועכשיו בגלל התעקשותי לשמור על אורח חיי החרדי חלומי התפוגג", עוד הוא מספר למגזין: כי עד עתה לא קיבל כל סיבה רשמית לפיטוריו. עורך דינו הוא זה שטען בתוקף כי מדובר באפליה על רקע דתי, כי הם ידעו את מוצאו ואורח חייו מלכתחילה כשכבר נרשם ללימודים, וידעו כל העת שאין בכוונתו להתגלח והוא מצידו מעולם לא הסתיר זאת.

מנגד, משטרת ניו יורק דחתה את הטענות מכל וכל ואמרה כי כל צוער הבא בשעריה יודע את הכללים כיצד שוטר צריך להופיע ולהציג את עצמו, והם מבהירים זאת חזור ושוב, כך שאין בטענותיו של ליצמן כלום.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חן חן

הוא באמת לא נראה שוטר, בלשון המעטה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו