האישה הגיעה ללדת את הילד השלישי, והמחלקה האונקולוגית בכתה מהתרגשות

בפוסט מזעזע שהתפרסם ע"י אריה (25) מהדרום הוא מספר על המחלה, הלידה ורגעי השבירה

"לפני 5 שנים התחתנתי עם רחל, האישה הכי מדהימה בעולם. נולדו לנו שני ילדים, והתבשרנו שאנחנו מחכים לתינוק חדש. כשכאבה לי הבטן, חשבתי שזה מהתרגשות, או מעומס. כשכבר לא יכולתי להתעלם מהכאב, קיבלו את הבשורה הגרועה בעולם: גידול סרטני, בגודל של 10 ס"מ.

המחלה תקפה אותי באכזריות ברטרופריטונאום- (אזור הנמצא בחלקה האחורי של הבטן), ואני התחלתי טיפולים כימותרפיים." הוא מספר

אריה טופל במסירות בבית החולים ברזילי, וכשאשתו הגיעה ללדת את הילד השלישי, המחלקה כולה בכתה מהתרגשות.

 

לעזרה הקליקו כאן>>>

 

אריה הספיק לעבור ניתוח מסובך להסרת הגידול, אך יש משהו אחר שיושב לו על הלב רחל עובדת כממלאת מקום בגן העירוני, אך לפניות רבות היא נאלצת לסרב בגלל מצבו.

"המצב הכלכלי שלנו קשה מאוד. אין לי מאיפה להביא אוכל לילדים שלי, אין לי אפשרות לקנות להם סוודר ומעיל לחורף שמתקרב. אני גר בעיר קטנה בדרום, אך איני עומד בתשלומי השכירות.

אני מתחנן אליכם, תרחמו על המשפחה שאני נלחם למענה, תעזרו לשלושה ילדים קטנים לשרוד את המחלה של אבא שלהם, מבלי להתמוטט, מבלי לבכות בשקט, בלילה, מרעב." הוא מתחנן.

 

סיפורו הקשה של אריה אינו המקרה היחיד המגיע למשרדי ועד הרבנים. ישראל, נציג ועד הרבנים מספר בכאב: "עשרות משפחות של חולים שנתמכו על ידי ועד הרבנים הגיעו למצב של פת לחם בתקופה האחרונה וקשה לנו לעמוד בקצב של הפניות"

גדול הדור הרב חיים קנייבסקי שליט"א ביקש לחדד את הזכות העצומה בתרומה למשפחות החולים והבטיח: "מי שתורם לקרן והסירותי מחלה של ועד הרבנים יזכה שלא יהיה חולה, מידה כנגד מידה"

"כל התורמים לקרן והסירותי מחלה של ועד הרבנים, להחלימם, לרפאותם, להחזיקם ולהחיותם, יראו ישועות גדולות בכל הנצרך להם… וינצלו הם וכל ב"ב מכל מחלה מידה כנגד מידה, ויזכו לעשות שמחות בביתם ולרוות נחת מכל צאצאיהם מתוך בריאות ופרנסה ברווח"

 

לקבלת הברכה הקליקו כאן>>>

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו