שפ"ד ימים של שנה טובה ומתוקה: שעות אחרונות לזכות בגזירה ההיסטורית והנדירה

<<<<רגע לפני התקדש יום הדין זוהי ההזדמנות האחרונה שלנו להצטרף ולהיות מאלה שיזכו לשפ''ד ימים של שנה טובה ומתוקה. במכתב הוראות נדיר לקראת ראש השנה כותב רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א מהי הדרך והסגולה הנכונה בכדי לזכות בשנה טובה ומתוקה. אחרי שנה קשה ועמוסה באסונות ל''ע אנחנו חייבים לעשות את זה

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

בעוד שעות ספורות, יום הדין יפרוס את כנפיו על בית ישראל כולו. כולנו נצעד ברטט של התרגשות לבתי הכנסת ונהרהר בשנה החולפת שעברה על כולנו. אסונות רבים שלא נשמעו מעולם, פחד פחדים, החל מאסון מירון בו ארבעים וחמישה קדושים הלכו לעולמם ועד אסון קריסת הבניין במיאמי שבארה"ב.

כולנו מגיעים עם איזשהו חרדה קטנה, עם איזשהו מחשבה "מי יודע מה יתרחש בשנה הבאה". כולנו מחפשים זכויות, כולנו מנסים למצוא את הנוסחה שתחדש עלינו שנה טובה. והנה, בצעד חסר תקדים יוצא רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א במכתב הוראות ברורות כיצד נזכה אנחנו לשנה טובה ומתוקה.

במכתבו כותב מרן שר התורה: "בס"ד, ערב ראש השנה שנת השמיטה תשפ"ב. אחר שבשנה שהייתה לקינו בעווה"ר ברוח ובגשם בכמה וכמה עניינים, ויש השואלים במה להתחזק, כדי ששנת תשפ"ב תעבור בשלום ובשלווה – הנה תשובה ותפילה וצדקה מעבירין את רוע הגזירה, כדאמרי' בר"ה ט"ז ב' עיי"ש".

מרן שר התורה מפרט את הדברים שמוטלים עלינו לעשות לקראת השנה החדשה: "בתשובה, ראוי לכאו"א להתחזק בתורה ובמניעת ביטולה, ובשנת השמיטה יש לקבוע מידי יום ביומו חק ולא יעבור לימוד שתי הלכות בהלכות שביעית ובזה ינצלו מכל הצרות".

"בתפילה, ראוי להקפיד על כוונתה וזמנה, ולומר בעשי"ת כל יום לפחות י' פרקי תהילים. ובצדקה, לחמול על דל, והתורמים שפ"ד שקלים לקופת העיר יזכו לשפ"ד ימים של שנה טובה ומתוקה, כי הצדקה לקופת העיר זו הצדקה המהודרת ביותר לקרוע בה את רוע הגזירה".  לחצו כאן>>>

רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א מסיים את מכתבו הנדיר במילים מרטיטות: "והעושה כל הנ"ל – בוודאי יעבירו ממנו רוע הגזירה ויצא זכאי בדין". אתם מצליחם להבין את המשמעות של המכתב הזה? מרן שר התורה משרטט לכם במדויק מה מוטל עליכם לעשות בכדי לזכות לשנה טובה יותר, מה לעשות בכדי לעבור את שנת תשפ"ב בשלום ובשלווה.

זה לא נתפס, רשכבה"ג מרן שר התורה יישב וכתב על גבי גיליון את הדברים אשר נעשה, בתשובה ובתפילה, אבל אז מוסיף מרן שר התורה עוד מספר שורות נוראיות בו הוא גוזר בגזירה חסרת תקדים כי התורמים שפ"ד ₪ ל'קופת העיר' יזכו לשפ"ד ימים של שנה טובה ומתוקה. יש לכם גזירה או סגולה בטוחה מזו?

ואם לא די בזה מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א מוסיף כי "והעושה כל הנ"ל – בוודאי יעבירו ממנו רוע הגזירה ויצא זכאי בדין". זה דבר שעוד לא היה, כזו גזירה טרם נראתה. מרן שר התורה גוזר בכתב יד קודשו כי מי שיעשה את המוטל עליו יזכה להעביר ממנו את רוע הגזירה ולצאת זכאי בדין. מילים היסטוריות ונדירות לכל דבר ועניין. לחצו כאן>>>

מכתבו של מרן שר התורה מכה גלים בעולם כולו, אשר עם היוודע דבר המכתב מנסים לנצל את ההזדמנות ולזכות לשנה טובה יותר זאת לאחר שנה עמוסה באסונות רח"ל. כעת זהו הרגע שלנו, להתבונן בעצמנו ולעשות את הדבר הנכון. לעשות את מה שמוטל עלינו בכדי שנזכה לשנה שלמה של שנה מתוקה וטובה. לחצו כאן>>>

לא נותרו עוד הרבה שעות עד לכניסת יום הדין. שעון החול הולך ואוזל, אנחנו חייבים לעשות מעשה עכשיו ולהצטרף להיות מאלה שיזכו לשנה שלמה טובה ומתוקה. אין עוד הרבה זמן, זה חייב להיות עכשיו. למעננו – למען נפש ילדנו.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture