מתכננים חופשה עם הילדים? היעדים המתאימים שחייבים להכיר

מתכננים חופשה משפחתית מעבר לים? אם יש לכם זמן, תקציב ומאגרי הרפתקה שאתם רוצים לנתב למחוזות יפים במיוחד – ארצות הברית מחכה רק לכם

כתבות נוספות בנושא:

שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
צילום רחפן: הזרימה והנוף המדהים בנחל זוויתן עליון • צפו
ספינות המשא עוגנות מול חופי עכו • תיעוד
הרוחות העזות טלטלו את הרכבל באתר החרמון • צפו

המגוון שמציעה ארה"ב למטייליה הוא כמעט אינסופי והוא מיועד לכל המשפחה – אך מהם המקומות שיתאימו לטיול משפחתי יותר מכל? אילו יעדים אתם חייבים להכיר? רגע לפני שאתם מתחילים בחיפוש אחר טיסות לארה"ב ומתכננים את המסלול המיועד – הנה מספר המלצות לטיולים ברחבי המדינה, מחולקים לאזורים שונים.

  1. החוף המזרחי: ניו יורק וטבע מפואר

ניו יורק

העיר ניו יורק מציעה עושר מסחרר של אפשרויות לכל המשפחה. יש בה גורדי שחקים עצומים, מונומנטים מפורסמים כמו פסל החירות, חיי תרבות עשירים ומגוון חנויות עצום. זאת לצד מרחבים ירוקים כמו הסנטרל פארק, מוזיאונים מרתקים כמו מוזיאון הטבע בו תוכלו להביט על דינוזאורים עצומים בגודל מלא או מוזיאון הילדים של ברוקלין. תוכלו גם לצפות בצוותא במחזות זמר בברודווי ולסייר בגן החיות המפורסם. בין אם בכוונתכם להמשיך לטייל ביעדים נוספים בצפון מזרח ארצות הברית ובין אם אתם מגיעים אל ניו יורק על מנת לקחת טיסת המשך ליעד אחר – מומלץ להקדיש לתפוח הגדול מספר ימים.

מפלי הניאגרה

משפחות רבות בוחרות להצפין מניו יורק לכיוון מפלי הניאגרה המרשימים, מרחק נסיעה של שבע שעות מניו יורק, אותן מומלץ לערוך במקטעים ולעצור באטרקציות מקומיות הפזורות לאורך הדרך, כמו: מערת הנטיפים האו, פארק ווטקינס גלן או אגמי האצבעות הנהדרים. כשתגיעו אל היעד, יתגלה לעיניכם מראה מרהיב ועוצר נשימה של המפלים השוצפים. בסמוך אליהם תוכלו לערוך תצפית, לשוט בספינת "עלמת הערפל" הסמוכה או לבקר במנהרות החצובות בסלע. המראה מדהים וכל בני המשפחה, מגדול ועד קטן, צפויים ליהנות ממנו עד מאוד.

ניו אינגלנד

משפחות חובבות טבע ונופים ייהנו לבקר באזור ניו אינגלנד. שם תוכלו לבקר בין יערות, הרים, עיירות ציוריות, אגמים נוצצים וטבע יפהפה. בעיר וורמונט שבניו אינגלנד תוכלו לשוט באגם צ'מפליין בין האיים הפזורים בו, לבקר במפעל הגלידה של בן אנד ג'ריס וללמוד כיצד מייצרים סירופ מייפל. במוזיאון הפתוח "שלבורן" ובחווה הסמוכה תוכלו לערוך מספר פעילויות אקסטרים מהנות לכל המשפחה, כמו: רכיבה על אופניים, גלישה במגלשות הרים או טיול נעים בחיק הטבע במסלולי ההליכה. במדינת מסצ'וסטס תוכלו לערוך ביקור בעיר בוסטון, בירת המדינה וליהנות מביקור ביעד שופע אתרים היסטוריים, לצד אתרי הנופש המהנים של קייפ קוד.

  1. דרום מזרח ארה"ב: פלורידה

פלורידה, הממוקמת בדרום מזרח ארה"ב, היא יעד מעולה לחופשה משפחתית מהנה. המדינה שטופת השמש מציעה שפע של אטרקציות, כאשר גולת הכותרת שלהן היא ללא ספק פארק השעשועים דיסניוורלד שבעיר אורלנדו. תוכלו לבקר גם במיאמי התוססת המציעה חופים יפהפיים לצד אטרקציות לילדים כמו ג'ונגל הקופים, ג'ונגל התוכים ודרומית לעיר – גם את הפארק הלאומי אווורגליידס, איזור ביצות בו תוכלו לשוט לצד תנינים וכן פלורידה קיז, הממוקם בקצה הדרומי של פלורידה ומציע אווירה של חופשה טרופית אמיתית.

אורלנדו

המתחם העצום של פארק השעשועים דיסניוורלד כולל ארבעה פארקי שעשועים ענקיים – ממלכת הקסם, דיסני הוליווד סטודיוס, ממלכת החיות ואפקוט וכן שני פארקי מים. הראשון מעוצב כאתר סקי מושלג והשני כאי טרופי חמים. אך מלבד הפארקים המפורסמים של דיסני, באורלנדו יש עוד שפע של פארקי שעשועים מהנים, הנה חלק מהם:

  • פארק יוניברסל – פארק המוקדש כולו לתעשיית הטלוויזיה והקולנוע
  • פארק איי ההרפתקאות – פארק נוסף מבית יוניברסל, גולת הכותרת שלו היא עולם הקסמים של הארי פוטר
  • פארק עולם הים – בפארק היפהפה תוכלו ליהנות ממופעי דולפינים מרהיבים, יצורים ימיים שונים ואריות ים. הפארק משלב, לצד המופעים, גם מתקני שעשועים מהנים לכל המשפחה
  • פארק לגולנד – פארק המיועד לאוהבי לגו לדורותיהם, אך מתאים במיוחד לקטנטנים שבחבורה
  1. דרום-מערב ארה"ב: שמורות טבע

אזור דרום-מערב ארה"ב שופע בפארקים לאומיים נהדרים ומתאים במיוחד לאלו מכם החובבים יותר טבע ופחות ערים גדולות ונוצצות. כדי ליהנות מהפארקים באופן הטוב ביותר, נמליץ להקדיש להם מספר ימי טיול. הנה הפארקים המפורסמים ביותר באזור:

  • גרנד קניון, אריזונה – זהו הפארק הפופולרי ביותר בדרום מערב ארה"ב, בו נמצא הקניון הגדול של נהר קולורדו וכן נקודות תצפית רבות ומופלאות, אחת מהן בנויה עם תחתית שקופה ומרפסת ענקית, דרכה ניתן לצפות (בנחת) בתהום פעורה. בנוסף, ניתן לצאת למסלולי טיול רגליים, לטוס במסוק או לעשות ראפטינג בנהר.
  • הפארק הלאומי ציון, יוטה – צוקים מרשימים, קניונים ענקיים וקשתות טבעיות הם רק חלק ממה שמציע הפארק הלאומי המרהיב. במקום ניתן לצאת למסלולי הליכה נהדרים המתאימים למשפחות, לאורכם פזורה צמחיה, מפלים קטנים ובריכות טבעיות.
  • ברייס קניון, יוטה – זהו אחד המקומות היפים ביותר ביוטה, בו תוכלו להתרשם מאלפי עמודי אבן צבעוניים וצמחייה מגוונת במיוחד. ברחבי הפארק יש מסלולי הליכה בדרגות קושי שונות וכן נקודות תצפית על הקניון כולו.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture