צילום: PIXABAY

איחוד האמירויות היעד הבא שלכם

איחוד האמירויות היא עדיין מדינה ירוקה הופכת כאמור בימים אלו ליעד תיירותי מועדף עבור ישראלים רבים, המעוניינים לחקור את המדינה המסקרנת אשר הייתה סגורה למבקרים ישראלים עד כה

כתבות נוספות בנושא:

שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
צילום רחפן: הזרימה והנוף המדהים בנחל זוויתן עליון • צפו
ספינות המשא עוגנות מול חופי עכו • תיעוד
בעיות אבטחה בין ישראל לדובאי יביאו לעצירת קו הטיסות בין המדינות?

איחוד האמירויות הערביות השוכנות במפרץ הפרסי זוכה לתשומת לב יתרה בישראל בחודשים האחרונים, עם החתימה על הסכמי השלום והנורמליזציה בין שתי המדינות. ישראלים יכולים כבר לטוס ולטייל במדינה הערבית המסקרנת, המתאפיינת בעושר רב בזכות מצבורי הנפט האדירים שבשטחה ובתרבות ערבית מדברית מרתקת. מדינה זו מורכבת משבע אמירויות שונות, ביניהן המוכרות יותר לציבור המערבי והישראלי הן אבו דאבי ודובאי. העושר הרב של אמירויות המפרץ והניסיון השאפתני ויוצא הדופן של שליטיה ותושביה העשירים להפריח את שממת המדבר שבחצי האי ערב מביאים ליצירתם מוקדי תיירות מעוררי עניין רב, החל מיצירות ארכיטקטוניות שאפתניות ועוצרות נשימה (דוגמת הבניין הגבוה בעולם – הבורג' חליפה, השוכן בדובאי) ועד לשינוי נרחב של תוואי השטח הטבעי והקמתם של איים מלאכותיים עצומים.

כניסה לאיחוד האמירויות ללא בידוד

איחוד האמירויות היא עדיין מדינה ירוקה הופכת כאמור בימים אלו ליעד תיירותי מועדף עבור ישראלים רבים, המעוניינים לחקור את המדינה המסקרנת אשר הייתה סגורה למבקרים ישראלים עד כה. חשוב לציין כי במסגרת ההסכמים שנחתמו לאחרונה בין שתי המדינות סוכם כי תותר כניסה חופשית של אזרחים ישראלים לאיחוד, אך סעיף זה עדיין לא נכנס לתוקף. לכן, נכון לנובמבר 2020, ישראלים המעוניינים לטוס ולבקר באיחוד האמירויות צריכים להסדיר את נסיעתם ולהנפיק אשרת כניסה מבעוד מועד כמו כן יש לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל אישור באנגלית למקרה שיבקשו המראה על קיום הביטוח.

גם מבחינת תרבות והתנהגות ישנם כללים שונים, רשמיים ובלתי רשמיים, אליהם כדאי להיות מודעים כאשר מתכננים טיסה לאיחוד האמירויות. למשל, מדובר במדינה דתית מוסלמית בה נהוג שלא להפגין גילויי חיבה יתרה  בנוסף, מומלץ ביותר לדבר בשקט ולא להקים מהומות מכל סוג בעת השהייה באמירויות, וכך לכבד את המקום, את הצביון המקומי ואת מנהגי המקום. באופן דומה, חשוב לברר האם וכיצד מותר לשתות אלכוהול באמירות אליה אתם טסים, כמובן שחובה ללבוש מסכה גם ברחוב גם בכל הנוגע ללבוש כדאי להיות מודעים לצביון המקומי ולהתלבש בצניעות יחסית, והדבר נכון עבור גברים ונשים כאחד.

בכל הנוגע לכשרות, ניתן כיום להשיג מזון כשר בשני מקומות בודדים בדובאי בלבד (לשם כך ניתן ליצור קשר עם סניף חב"ד דובאי), אך מצב זה צפוי להשתנות במהרה כאשר תיירים ישראלים יחלו לזרום למדינה.

אל על מתכוונת להשיק החל מחודש הבא טיסה יומיומיות לאבו דאבי ללא עצירה עם ארוחות כשרות כמובן, כנ"ל לגבי ארקיע, נכון להיום רוב הטיסות היוצאות מנתב"ג לאבו דאבי הן באמצעות חברת התעופה אתיופין הכוללת עצירה ארוכה באדיס אבבה. ניתן לקנות ביטוח לאמירויות בכל חברות הביטוח המובילות בשוק הביטוח

ביקור באיחוד האמירויות בימים אלו מצריך כמובן גם היערכות מבחינת קורונה, כולל בדיקת קורונה מקדימה ביטוח נסיעות לקורונה וכו'. עם זאת, ההנחיות הנוגעות לקורונה משתנות מדי כמה ימים או שבועות, כך שמומלץ להתעדכן בנושא זה באופן שוטף סמוך למועד הטיסה בקישור הבא . מומלץ להתעדכן גם בנושא תחלואה והתפשטות  הנגיף בתקופה שכזאת ולקנות כרטיס שניתן לקבל עליו החזר במקרה של ביטול.

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בא לי לנסוע לשם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture