צימרים זולים לדתיים

צימרים זולים לדתיים

אנו יוצאים לנופש בשביל ליהנות כך שעלינו לבחור נכון בצימר שנרגיש בו בנוח. הביטו מראש בתמונות של הצימר, נסו לדמיין אתכם מתארחים במתחם ותחליטו האם אתם מרגישים בנוח במתחם

כתבות נוספות בנושא:

שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
צילום רחפן: הזרימה והנוף המדהים בנחל זוויתן עליון • צפו
ספינות המשא עוגנות מול חופי עכו • תיעוד
הרוחות העזות טלטלו את הרכבל באתר החרמון • צפו

נופש בצימר למשפחה דתייה, זוג או קבוצת חברים הוא משימה אפשרית לחלוטין. אם חשבתם עד היום שצימרים פחות מתאימים לדתיים – הגיע הזמן שתכירו אופציה של צימרים זולים לדתיים שמספקים פרטיות מלאה, אווירה פסטורלית שקטה, מטבח עם פלטה ומיחם, שעון שבת ולעתים גם מיטות יהודיות. במרחק הליכה תמצאו ביישוב בית כנסת ולעתים גם מקווה.

אם אתם מתכננים כעת חופשה ומתלבטים האם צימרים אכן מתאימים לכם כמשפחה דתייה או זוג דתי – הדילמה מובנת לחלוטין. כאן תוכלו למצוא מיד שימושי שיסייע לכם לבחור את המיקום בו הנופש שלכם יהיה מהנה יותר, את הצימר בו תרגישו הכי בנוח שאפשר, את הדרך בה תצליחו לשמור על ההרגלים שלכם בצורה הנוחה ביותר.

בעלי צימרים אוהבים אורחים דתיים

בני הציבור הדתי ידועים כנופשים שקטים ומנומסים ששומרים על הצימר. בעלי צימרים טורחים רבות לשווק את הצימרים שלהם באתרים שמיועדים לקהל הדתי ומוסיפים אלמנטים כמו פלטת שבת, מיחם, כיור כפול, אופציה לכלים כשרים, מיטות יהודיות ושעון שבת. הם טורחים להתאים את הצימר לצרכים ולציפיות של הקהל הדתי מתוך מטרה לעודד אותם לבחור בצימר שלהם. בעלי הצימרים יודעים שאירוח של משפחה דתייה או קבוצת חברים מרקע דתי עדיפה על פני אירוח מסיבת רווקים ורווקות.

אזורים מועדפים לנופש דתי

קיימות היום אפשרויות רבות לנופש כשר שמתאים לציבור הדתי. בעלי הצימרים מקבלים בזרועות פתוחות את הציבור המסורתי, הדתי והחרדי כך שלכם נשאר רק לבחור את האזור המועדף עליכם. צימרים הפכו בשנים האחרונות לבחירה הראשונה של הציבור הדתי. הסיבה לכך היא אווירה פרטית ושקטה. אם תבחרו במתחם שכולל רק צימר אחד או מתחם עם צימרים מבודדים, אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שאיש לא יפריע לכם ולא תהיה חשיפה של הילדים לאורחים אחרים במתחם. אם אתם יוצאים לחופשה יחד עם בני משפחה נוספים תוכלו לשכור את המתחם כולו (2-5 צימרים) וליהנות מפרטיות מלאה במתחם כולו.

את האזור המועדף עליכם תבחרו בהתאם לשיקולים של מרחק נסיעה ומסלולי טיול או אטרקציות מבוקשות. אחד האזורים המועדפים על הציבור הדתי הוא הר מירון וצפת. הקרבה לקברי הצדיקים יחד עם אפשרות למצוא צימרים זולים לדתיים ביישובים שומרי שבת מהווה יתרון משמעותי. בחירה ביישוב שומר שבת מבטיחה לכם בית כנסת במרחק הליכה, מקווה ואיסור על הדלקת אש. כאשר היישוב שומר שבת, כלל האורחים בצימרים (דתיים וחילונים) אינם מדליקים מנגלים בשבת ומתבקשים לשמור על אווירה שקטה.

מתכננים חופשה עם הילדים? תוכלו למצוא באזור הכנרת מבחר אטרקציות. בחודשי הקיץ האזור של הכנרת מציע חופים, אטרקציות רפטינג בירדן ומסלולי טיול שמשלבים מעיינות. אחד המסלולים המומלצים ביותר בעונת הקיץ הוא המסלול של נחל כזיב בגליל המערבי. ההליכה בחלקה מתבצעת בתוך הנחל (מים עד לברכיים).

אלו צימרים מתאימים לדתיים?

על פי ההגדרה שלך בעלי בצימרים, צימרים לדתיים הם צימרים עם פלטת שבת ומיחם, כיור כפול, מיטות יהודיות, שעון שבת ובית כנסת במרחק הליכה. זוהי ההגדרה של בעלי הצימרים אך אתם אלו שיודעים טוב מכולם אלו צימרים מתאימים להרגלים שלכם. הציבור הדתי מעדיף לרוב צימרים באווירה כפרית פסטורלית שכוללים הפרדה בין חדר השינה לבין הסלון. כאשר מדובר בצימר למשפחה, הציבור הדתי וגם רוב המשפחות החילוניות יעדיפו שלא לבחור צימר עם ג'קוזי שנמצא בחלל אחד עם פינת הסלון והמטבח.

צימר לדתיים הוא כזה שמאפשר פרטיות מלאה במתחם וגם בתוך המתחם. על הצימר לכלול לפחות 2 חדרים עם חציצה של דלת. החצר של הצימר צריכה להיות פרטית כך שלא תהיה נוכחות של אורחים נוספים במתחם בחצר הנופש הצמודה של הצימר. אם יש במתחם בריכה או ג'קוזי חיצוני חשוב לברר מראש האם היא מיועדת רק לכם או גם לאורחים נוספים במתחם. בנוסף, כדאי לברר האם המתחם מבודד ופרטי.

אל תשכחו לציין בפני בעלי המתחם שאתם מעוניינים באירוח באווירה דתית על מנת שיוכלו לספק לכם כיבוד כשר, פלטת שבת ומיחם. חשוב לעדכן גם בגילאים של הילדים ובהעדפה שלכם לסידורי הלינה. כדאי לברר גם על בתי כנסת באזור (מרחק הליכה). תנו עדיפות למתחמי צימרים שאוסרים הדלקת אש בשבת ותיהנו מאווירה פסטורלית ושקטה.

איך שומרים מצוות בצימר?

אנו יוצאים לנופש בשביל ליהנות כך שעלינו לבחור נכון בצימר שנרגיש בו בנוח. הביטו מראש בתמונות של הצימר, נסו לדמיין אתכם מתארחים במתחם ותחליטו האם אתם מרגישים בנוח במתחם. כדאי לבחון את המיקום של החדרים, פתרונות הלינה, ההפרדה בין החדרים, האווירה במתחם כולו, קיום של צימרים נוספים במתחם ונכונות של בעלי הצימרים לאבזר את המתחם בעבור אירוח דתי מסורתי. תצליחו לשמור מצוות בקלות גם בצימר כאשר תבחרו מראש בצימר שכולל את כל מה שאתם צריכים. אין סיבה שתתפשרו כאשר אפשר למצוא בקלות צימרים עם שעון שבת, שני כיורים, מיטות יהודיות וחצר מגודרת לפרטיות מלאה.

כל היתרונות הצימרים

הפרטיות והשמירה על הצניעות הן שני פרטים חשובים מאוד בעבור הציבור הדתי. צימרים לדתיים יוכלו לספק לכם פרטיות ואפשרות לנופש צנוע הרבה יותר מבתי מלון. במקום לחלוק את חדר האוכל והגינה עם אורחים נוספים במלון – בצימרים הם עומדים לרשותכם בלבד. האווירה הפרטית של הצימר תגרום לכם להרגיש בנוח כך שכל בני המשפחה יהיו נינוחים ורגועים. לא תצטרכו לחשוש מפגיעה בפרטיות שלכם או שמישהו מביט בכם בעודכם בבריכה. צימרים לדתיים הם ללא כל ספק האופציה הטובה ביותר בעבור הקהל הדתי.

יתרון נוסף של צימרים לדתיים הוא האפשרות ליהנות ממטבחון מאובזר עם כיריים, טוסטר, מיקרוגל, מקרר ועוד. המטבחון יאפשר לכם לבשל בעצמכם ארוחות קלות או לחמם אוכל ביתי מוכן שהבאת עצמכם. הכנה עצמית של ארוחות חוסכת לכם ביקורים יקרים במסעדות. שימו לב שלא כל המסעדות בקרבת אתרי הנופש כשרות כך שעליכם לברר מראש אלו מסעדות מחזיקות בתעודת כשרות. קיימת גם אופציה להזמין ארוחות שף כשרות למהדרין.

איך לקבל צימר מטופח ומהנה בזול?

מחפשים צימרים זולים לדתיים בארץ? מה דעתכם על השכרת צימרים באמצע השבוע? בכל מתחמי הצימרים המחירים יהיו לרוב זולים יותר באמצע השבוע. הפערים במחירים באים לידי ביטוי בכמה מאות שקלים. כאשר שוכרים צימר למשפחה או צימר לכמה לילות – הפער בין מחירי אמצע שבוע לבין מחירים של סוף שבוע הופך משמעותי. הזמנה ברגע האחרון תאפשר גם כן מחירים זולים יותר. רוב בעלי הצימרים יעדיפו להשכיר אותם במחיר זול על פני להשאיר אותם ריקים. נדגיש שהמתנה לרגע האחרון מצמצמת את מבחר הצימרים ודורשת מכם להיות גמישים. צימרים זולים לדתיים זוכים לביקוש רב כך שלא ניתן להבטיח שתמצאו צימר פנוי ברגע האחרון.

מה הכי חשוב לבדוק?

נופשים דתיים שכבר שבו בצימר הם היחידים שיודעים האם הוא אכן תואם את אורח החיים הדתי. לכן, אנו ממליצים לכם לבדוק איזה ציון נתנו משפחות דתיות למתחם ומה היו ההערות שלהן על האירוח. חוות דעת של משפחה דתייה על המתחם היא הדרך הטובה ביותר להבטיח תמורה מלאה בעד כספכם, אווירה טובה והתאמה של המתחם לצרכים ולציפיות שלכם.

עכשיו כאשר אתם מודעים לכל היתרונות של הצימרים, לאפשרות לאירוח פסטורלי ופרטי, לארוחות השף הכשרות ולאופציה ליהנות ממחירים זולים באמצע השבוע, נותר לכם רק לבחור לעצמכם צימר, לבצע הזמנה ולצאת לדרך.

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נשמע נחמד איפה זה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture