וילות לאירועים – אילו סוגי אירועים אפשר לחגוג בוילה?

וילות לאירועים מסוג כזה מציעות את כל מה שצריך לאירוע ואף יותר מכך

כתבות נוספות בנושא:

שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
צילום רחפן: הזרימה והנוף המדהים בנחל זוויתן עליון • צפו
ספינות המשא עוגנות מול חופי עכו • תיעוד
הרוחות העזות טלטלו את הרכבל באתר החרמון • צפו

מחפשים מקום מיוחד לערוך בו את האירוע שלכם? האווירה, השקט, היופי והאיכות חשובים לכם? לא יודעים במה לבחור ומתלבטים כבר לא מעט זמן? אם כן, וילות לאירועים יכולות להיות האפשרות הטובה ביותר עבורכם (ותודו שלא חשבתם על אפשרות שכזו!). נכון, זהו רעיון קצת אחר, מחוץ לקופסא ואולי פחות מקובל ומוכר לכם, אך כזה שללא ספק יותיר אתכם וגם את אורחי האירוע עם חיוך גדול על הפנים ושמחה רבה. אילו סוגי אירועים אפשר לחגוג בוילה כזו? הנה, לפניכם, סקירה קצרה:

שבת חתן

בין אם אתם חוגגים את שבת החתן לפני החתונה ובין אם אחריה (תלוי בעדה שלכם, כמובן), במקום לחגוג את האירוע המרגש והחשוב הזה בבית מלון או אולי אפילו בבית שלכם, מה דעתכם להזמין את כל האורחים לווילה מושקעת? וילה המתאימה במיוחד לאירועים פרטיים? וילות לאירועים מסוג כזה מציעות את כל מה שצריך לאירוע ואף יותר מכך: פרטיות מלאה, מרחב וגם מתקנים שונים שיעמדו לרשותכם ולרשות האורחים שלכם לאורך האירוע. תוכלו לחגוג חלק מהאירוע בתוך הווילה עצמה וחלק בחצר שלה (בהתאם למזג האוויר).

חתונה קטנה ואינטימית

חולמים על חתונה קטנה ? מחפשים מקום חמים ונעים לערוך בו את החתונה? וילות לאירועים הן אפשרות לא רעה. תוכלו למצוא וילות לאירועים בצפון, במרכז וגם בדרום וליהנות ממרחב נהדר ומפנק, המתאים לאירועים קטנים. וילות אלו הפכו לאחרונה לפתרון מועדף על רבים, המחפשים מקום קצת אחר לחגוג בו אירועים קטנים ואפילו חתונה. אפשר לערוך את החופה בחצר של הווילה, ליד הבריכה, לפזר בה כיסאות וגם שולחנות או להמשיך בתום החופה לתוך הווילה עצמה, שם יאכלו האורחים את הארוחה הגדולה.

חינה

טקס החינה הוא טקס חשוב ומרגש מאד. גם אם החלטתם להזמין אליו אורחים רבים, אתם לא מוכרחים לערוך אותו באולם אירועים. וילות לאירועים הן משפחתיות ונעימות מאד, הן מציעות תחושה של בית אך מגיעות עם כל הפינוקים שצריך לאירוע עצמו. זו יכולה להיות וילה גדולה, מושקעת ומפנקת מאד או וילה קטנה וצנועה. במקום לערוך את הטקס בבית או באולם גדול ומנוכר, אפשר לערוך אותו בוילה כזו, הצופה אל נופים קסומים בצפון, אל הכנרת או אל הר החרמון או אולי נמצאת במרכז הארץ או בשרון, כשריח ההדרים מגיע מכל עבר.

בר או בת מצווה

וילות לאירועים מתאימות גם כמרחב לערוך בו מסיבת בר או בת מצווה. את העלייה לתורה תעשו כמובן בבית הכנסת, אולם אחריה תוכלו אתם והאורחים להמשיך לווילה המקסימה שבה תחגגו את החגיגה הגדולה. כאשר מדובר בחודשי הקיץ החמים, כדאי לחפש וילות לאירועים עם חצר צמודה ואז לערוך את האירוע עצמו בחוץ, בשעות הערב, כשקריר ונעים יותר. כאשר מדובר בחורף, אפשר לערוך את האירוע בתוך הווילה עצמה, וילה מחוממת ונעימה מאד.

אירועים פרטיים נוספים

וילות הן אפשרות נפלאה לכל אירוע פרטי ובמיוחד לאירועים אישיים יותר. אפשר כמובן גם למצוא וילות גדולות מאד שיכולות להכיל אפילו 100 מוזמנים, אך הן בעיקר מתאימות לאירועים קטנים ומשפחתיים יותר, לאירועים של כמה עשרות מוזמנים. הן מציעות פרטיות רבה, מרחב נעים ונוח מאד, גישה קלה ונוחה ומתקנים שונים, העומדים לרשות האורחים. אפשר אפילו, אם רוצים, להישאר ללון בוילה לאחר האירוע ולשלב את השהות בה יחד עם חופשה של כמה ימים באזור שבו היא נמצאת.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture