דרעי חשף בפני הנערים: זה מה שריגש את מרן זצוק"ל • צפו

אלפי נערי מדרשיות מכל הארץ בערב חיזוק מיוחד באצטדיון היכל הטוטו בחולון לציון עשור שנים למדרשיות אל המעיין • הגיעו לחזק: הראש"ל הגר״י יוסף, הגאון הרב יגאל כהן והשר אריה דרעי • צפו בנאומו של דרעי ובשירה המרגשת במקום

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

אלפים רבים של נערי מדרשיות מתחזקים הגיעו אתמול לכנס חיזוק מיוחד, שהתקיים באצטדיון היכל הטוטו בחולון. את הכנס ארגנה תנועת ׳אל המעיין׳ בראשות המנכ״ל משה אילוז לרגל ציון עשור שנים לייסוד מדרשיות אל המעיין.

אלפי הנערים הגיעו באוטובוסים מאורגנים מכל רחבי הארץ, והאזינו לדרשות חיזוק מאת הראש"ל הגר״י יוסף שליט״א והגאון מזכה הרבים הרב יגאל כהן שליט״א, וכן נהנו מתכנית אמנותית של זמרים מובילים , יניב בן משיח, מאור אדרי ואבי לנקרי. עוד השתתפו באירוע יו"ר ש"ס ושר הפנים הרב אריה דרעי, סגן השר משולם נהרי אשר נקרא בפי מועדוניות הנוער "אבי המדרשות" בשל היותו בין מייסדיהן, וכן מנכ"ל רשת החינוך בני יוסף הרב חיים ביטון.

יו״ר ש״ס השר אריה דרעי שיזם את הכינוס, התרגש מאד לנוכח אלפי הנערים המתחזקים, אשר רבים מהם באים מבתים שאינם שומרי תו"מ כלל ובאים בכל יום למדרשיות אל המעיין כדי ללמוד תורה ויהדות. בעמדו על הבמה, החל השר דרעי לשיר עם הנערים ״וטהר ליבנו לעבדך באמת״ ונענה בשירה סוחפת ומרוממת.

השר דרעי העלה את דמותו של האב המייסד של תנועת אל המעיין, הלא הוא מרן רבנו עובדיה יוסף זצוק״ל אשר ילדי הקירוב היה לנגד עיניו תמיד. "כל גדולי ישראל היו צמאים לשמוע את השיעורים שלו בהלכה, ממה היה מתרגש? היה אומר לי, ראית היום הערב, כשהיינו בנתניה, או בקריית שמונה, או בדימונה, או באילת, כשעשיתי קבלת עול מלכות שמים ראית את הנערים עם הקוקו והעגילים כיצד הם שמים את היד על הראש וצועקים 'שמע ישראל' בהתלהבות, היה מתייפח בבכי ואומר: אשריי שזכיתי לכך!

"ומרן היה אומר לי, אתה תראה שמהניצוץ הזה של הנערים תצא אש גדולה, וברוך ה׳ מהנערים הללו יצאו תלמידי חכמים גדולים. כל הרבנים והמחנכים שלכם היום הם אותם נערים שלפני 30 שנה!״ אמר השר דרעי לתלמידים.

הראש"ל הגר״י יוסף שליט״א התקבל בשירה אדירה באירוע. בנאומו לפני התלמידים אמר: ״שהקב״ה ביקש ערבים במעמד הר סיני – הוא בחר בילדים, בכם. כי אתם העתיד של עם ישראל. הדרך להינצל מיצר הרע זה רק להרבות בעסק התורה״.

הפתעה מרגשת נרשמה כאשר הרב יגאל כהן המצוי עדיין בימי השבעה על פטירת אביו ז״ל קיבל היתר הלכתי והגיע עם בגדיו הקרועים במיוחד לחזק את הנערים. במשך שעה ארוכה נשא הרב כהן דברים מרגשים שיצאו מהלב, על דרכי ההתמודדות בדור רדוף הנסיונות הזה כשאלפי הנערים שתו בצמא את דבריו.

מנכ״ל אל המעיין הרב משה אילוז סיכם את האירוע ואמר: "האירוע הזה היה גורם נחת רוח גדולה למרן זיע"א. בסיורים שאני עורך במועדוניות אני שומע ורואה את ההתקדמויות והקבלות שכל נער מקבל על עצמו ואת התוצרת בסוף השנה בכניסתם לישיבות הקדושות. ואז אני מקנא בקנאה של קדושה בזכויות הרבות של יו"ר התנועה רבי אריה, אשר מסייע ומייעץ לנו רבות להצלחת המדרשיות". הרב אילוז הודה באופן אישי למנהל הפרויקט הרב עופר כהן, שעמל רבות להצלחת האירוע, כמו גם למנהלי האזורים של אל המעיין, לרכזי הערים וחונכי המדרשיות.


הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כמה מרגש לראות נערים עם עגילים ששרים וטהר ליבינו החזרת עטרה ליושנה

פניה החדשות של תנועת ש"ס…

אשרכם ישראל ואשרך ר' אריה

אשריכם !!!!!!שיש לנו תנועה קדושה שכזו ברשות אריה שממשיכה את דרכו של מרן

ברוך ה', איזה מרגש!!

רק מרן רבינו עובדיה חסר, אבל בטוח שמח שם למעלה לראות את עמ"י בתפארתו ושאנו ממשיכים בדרכו תחת מועצת החכמים שאשאיר לנו ברשות חכם שלום שליט"א

מדהים ומרגש!!! ואני עדה עד כמה תנועת ש"ס מובילה ותומכת בכל הנושא של קירוב נוער רחוק, חויתי בעיר מגורי את ההענות המיידית למימון כל פרויקט קידום ותמיכה לנוער וילדים. רואים שרוחו של מרן זצ"ל היא ההשראה והכוח לפעילות ולמסירות. אשריכם!!!

שלנו ,לא מאכזב
ותמיד ימשיך להיות מחובר לה' באהבה אמיתית ובחום אמיתי לחברנו

איזה יופי לראות את הנערים הללו.
כמה הנשמה היהודית היא נמצאת גם בתוך "ההסתרה"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture