צילום: משה שי / פלאש 90

מיכאלי יוזמת חקיקה נגד הפרדה במטוסים; אייכלר מאיים בחרם • צפו

מתיחות גבוהה: ח"כ מיכאלי מעוניינת לאסור בחוק שינוי מקומות בטיסה ממניעי הפרדה, זאת בשל אירוע נקודתי בו עוכבה טיסה בשל דרישת נוסעים חרדים. אמש נדרש אייכלר לנושא, כינה את הפרסומים אנטישמיים ושיגר איום לחברת אל על. צפו

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"

הכפיה החילונית לא עוצרת: לאחר סאגת ניסיון ביטול האירוע הנפרד של חב"ד בכיכר רבין מסמנת ח"כ מרב מיכאלי את היעד החילוני הבא: איסור על שינוי מקום בטיסה ממניעי הפרדה.

כידוע, בחברות התעופה בכלל, ובאל על בפרט, נהוג להתחשב בנוסעים ונוסעות חרדים שמבקשים לעבור מקום אם המקום שנקבע להם הוא ליד אשה (במקרה שהנוסע גבר) או גבר (במקרה שהנוסעת אשה). ע"פ רוב "הכל בא על מקומו בשלום", אלא שלאחרונה אירע מקרה נקודתי שבו דרישתם של נוסעים חרדים לא נענתה בהקשר הזה, מה שהוביל לעיכוב הטיסה.

כצפוי, האירוע נתן את האות לפסטיבל תקשורתי מביש שבו הואשמו כלל החרדים בהדרה, אלימות וכיו"ב. בנוסף פנו גורמים חילוניים לאל על בדרישה שלא יתחשבו בנוסעים חרדים על הרקע הזה.

עתה לוקחת ח"כ מרב מיכאלי את הנושא צעד נוסף קדימה ויוזמת חקיקה שתאסור על כל שינוי מקום במהלך טיסה. "לאור האירועים האחרונים הגישה חברת הכנסת מרב מיכאלי הצעת החוק הקובעת כי חברה לא יכולה לפנות בבקשה לשינויים בהסדר מתן השירות, לרבות לבקש מאדם בטיסה לעבור כיסא גם אם זה מטעמי רגשות דתיים, שכן זוהי הפליה אסורה".

לדבריה, "בשנה שעברה פסקה השופטת דנה כהן- לקח, כי הבקשה מנוסע/ת לעבור מקום על רקע מינה היא הפליה מגדרית ומהווה הפרה של חוק איסור הפליה במוצרים ושירותים. למרות זאת אנו עדים למקרים חוזרים ונשנים כאלה ועל כן הצורך בהצעת החוק אשר תבהיר את תכליתו מעל לכל ספק. הצעת החוק מבהירה שאיסור האפליה על כל רקע המצוין בחוק חל גם בשינוי הסדר מתן השירות, כולל שינוי מקום ישיבה". ולמי שעוד היה ספק מי עומד מאחורי היוזמה היא מבהירה: "הצעת החוק נכתבה בסיוע ישראל חופשית".

הראשל"צ נגד הכפיה החילונית: "הפרדה אינה פגיעה בנשים"


עוד בטרם ההודעה על הצעת החוק, נדרש לנושא ח"כ ישראל אייכלר בנאום מיוחד שנשא אמש במליאת הכנסת. "התקיים כאן דיון על מה שהם קוראים 'הפלייה נגד נשים' בחברת אל על. קשה לי לשמוע במדינה יהודית כל כך הרבה עלילות אנטישמיות כאלה. מעולם לא קרה שמישהו אולץ בעל כורחו לעבור מקום. שר התחבורה כבר הביא את תגובת החברה שהדברים לא היו מעולם".

ח"כ אייכלר המשיך: "בכל חברת תעופה, וגם באל על, יש כל מיני בקשות שונות ומגוונות להחליף מקום. טוב שכך. לכל אחד יש את השיקולים שלו היכן לשבת. אבל לומר שישנה הדרת נשים זה שקר, שהרי מספר הנשים החרדיות שלא רוצות לשבת ליד גברים זהה למספר הגברים שרוצים ישיבה נפרדת. אל על מסיעה מאות אלפי יהודים חרדיים במשך שנה. הדבר האחרון שמצופה מהם זה להוריד נוסעים שיבקשו להחליף מקום. אני מודיע מכאן לחברת אל על, אם תיכנעו לטרור של ארגוני שונאי החרדים ותורידו אדם אחד שהתנהג יפה וביקש להחליף מקום, אנחנו נוריד לכם רבבות נוסעים בשנה. טרור צרכני ייענה בתגובה צרכנית כואבת."

בהמשך הוא הביע חשש: "ישנן דיילות שעושות את תפקידן ומנסות לעזור ולבחון איך אפשר להחליף מקום במטוס, ולאחרונה הן מפחדות לעשות זאת בגלל ההפחדות וההסתה בנושא".

בסיום דבריו חשף את מעטפת הצביעות: "דבר דומה התרחש בעיריית תל אביב. כל טענתם של ראשי העירייה להביא את כל תועבות העולם לעיר היא בשם החופש. אבל כשמגיעים אנשים ומבקשים לקיים אירוע נפרד בכיכר העיר, לא מאפשרים להם. זה מופע של צביעות ושנאת כל מה שזר ואחר. ואלו שעושים זאת הם אלו שמדברים כל הזמן על קבלת האחר, וזו דתם השקרית שברגע שהם רואים יהודי הם קופצים משנאה". צפו בדברים

ביהמ"ש נגד החלטת חולדאי: ניתן לקיים אירועים בהפרדה בת"א

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
16 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ישראל הופכת אט אט אבל בעקביות למדינה האנטישמית המובהקת ביותר בעולם, ואולי היחידה. השאלה היא מתי ייאסר על יהודים לחבוש כיפה ומתי יתחילו לסגור בתי כנסת בטענה של הדרת נשים.
מדינת ישראל אינה "ראשית צמיחת גאולתנו" אלא "ראשית אובדנו של העם היהודי".
זו רק שאלה של זמן.

בבירת ההייטק בעולם, לא נדרש לחוקק חוקים ולאיים בחרמות. ניתן לפתח פתרון טכנולוגי קל ופשוט, ובכך למנוע מריבות וחרמות וחקיקת חוקים מטופשים. השם יברך את עמו בשלום.
לא מובן מדוע חב' 'אל-על' לא מפתחת 'אפליקציה', שמסדרת את מקומות הישיבה במטוס באופן ממוחשב, כך שגבר – ישב ליד גבר, ואשה – תשב ליד אשה.
כיום בעידן הטכנולוגי המפותח, מדובר ביישום קל ונוח לביצוע.
תפסיקו לריב!

חרם צרכני על אלעל עכשיו ומיד!

כה לחי!

להגיש דחוף הצעת חוק נגד הפרדה במשחקי ספורט.
אם יידחה- אז בג"צ.
ועד שימצאו המשפטנים את ההבדלים- ובא לציון גואל

רק לתקן זה לא זר ואחר זה הקדוש והטהור
הדברים האחרים הם זרים ואחרים

בתגובה למיכאלי
הצעת חוק לביטול ההפרדה בשרותים
זוהי הדרת נשים

אסור לנסוע באל על הם משש רשעים!!!!!!!!!!!!

בנסיעתי האחרונה לאירופה בחברה של גויים יצא שמקומי היה אמור להיות ליד אשה הדיילות היו עסוקים וחשבתי שאתן למטוס להמריא ומיד לאחר מכן אבקש מהם התפללתי קפיטל תהילים, והנה מגיע האשה ערביה דתיה ולא מתיישבת עד שהדיילת נגשה אליה והיא הסבירה שהיא לא רוצה לשבת ליד בעל רק ליד בעלה הדיילת פנתה לגבר מהספסל הכי אחורי והושיב אותו לידי ושם היה עוד מקום והושיה אותה עם בעלה ואני ראיתי השגחה פרטית מהו. הסיפור אמיתי!
סיפור אמיתי!

ר' ישראל איכלר אני פשוט גאה בך.
אתה היחיד מכל החכי"ם החרדיים, שמרים את הדגל החרדי. בשום שכל, בחכמה ובעוקצנות ראויה כנגד המתלהמים מבין הציבור האנטי.
מה קורה לחכ"י דגל מה קורה לאגודה מה קורה לש"ס כולכם נשתתקם?
איפה כולם???
רק בעניני כספים שומעים את קולכם? למה!?

די אל תגזים

חבר'ה תתעוררו מי שנוסע עם אל-על הוא פרייאר!!!!
ישנם חברות תעופה זולת ברבע מחיר מאל-על עם שירות פי ארבע מאל-על לאירופה, וגם לארה"ב ישנם חברות מקבילות כך שמי שנוסע עם אל-על האנטישמית שמפעילה וידיאו תועבה כל הדרך והדיילות יודעות לעורר פרובקציה מכל דבר, בכל חברה ממוצעת הדיילים יעזרו לכם למצוא מקום חילופי, מנסיון!

סתם לא הבנתי מה הבעיה שאל על תתכנן נגיד 30 מקומות לגברים בלבד וכן לנשים וברגע שמישהו חרדי יגיע לצי'ק אי'ן הפקידה תכניס במחשב שהוא צריך כזה מקום והכל על מקומו יבוא בשלום

כפייה חילונית !!! כבר מזמן אנשים רבים טוענים שאסור בהחלט לנסוע עם חברת אלעל החברה שמפרסם סרטים הכי גרועים מבין כל החברות. לדעתי יש לשקול לציבור החרדי לפרוש אחת ולתמיד מחברה הזאת. האם זה לא נקרא כפייה חילונית ???????????????

תפסיקו לנסוע אים אל על!!! הם חברה בלי שירות, בלי יחסי אנוש, בלי תנאים נוחים(כסאות צרות ונמוחות)!!! מניסיון כואב

מיכאלי נכדת קסטנר ממשיכה בדרכו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture