צילום: אלעד גוטמן

לפיד חוזר להסית: "החרדים לא יִלמדו ליבה, ילדכם יצטרכו לפרנס אותם" • צפו

יו"ר יש עתיד השתלח במגזר החרדי ובישר כי הסטטוס קוו יישמר: "הם קברו את חוק הגיוס, ליצמן ודרעי יחליטו מי יתגייס לצה"ל ומי לא. אם אתם חילונים או מסורתיים, תדעו: אף הבטחה שקיבלתם לא תקויים, הממשלה הזו לא תבטל את חוק המרכולים, לא יהיו נישואין אזרחיים"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"

יו"ר יש עתיד-תל"ם ח"כ יאיר לפיד התייחס הערב לראשונה להסכם הקואליציוני בין כחול לבן לליכוד ופתח בהתנצלות לבוחרי המפלגה המשותפת לשעבר: "אני רוצה לפתוח בהתנצלות. אני מתנצל בפני כל מי ששכנעתי אותו בשנה האחרונה להצביע לבני גנץ וכחול לבן. לא האמנתי שיגנבו את הקול שלכם ויתנו אותו לביבי. שבקול שלכם יקימו את ממשלת נתניהו החמישית.

"קמתם מוקדם בבוקר. הלכתם לקלפי. אמרתם לילדים, "אנחנו הולכים להיאבק על העתיד שלכם." הלכתם להצביע לאנשים שהבטיחו לילדים שלכם שהם לעולם לא יישבו תחת ראש ממשלה עם כתבי אישום על שוחד, מרמה והפרת אמונים. קרה בדיוק ההיפך. לא היתה הונאה כזו בתולדות המדינה. במקום ישראל לפני הכל, הכסא לפני הכל. בשחיתות לא "נלחמים מבפנים". אם אתה בפנים, אתה חלק ממנה. אם אתה בפנים, אתה מושחת".

יו"ר יש עתיד חזר להסית, "וזה רק חלק מההונאה הגדולה. אם אתם משרתי מילואים או מפקדים בצה"ל, תדעו: הממשלה שהוקמה אתמול קברה את פרשת הצוללות. לא תהיה ועדת חקירה ממלכתית. לא נדע לעולם את האמת. הם קברו את חוק הגיוס. ליצמן ודרעי יחליטו מי יתגייס לצה"ל ומי לא. אם אתם חילונים או מסורתיים, תדעו: אף הבטחה שקיבלתם לא תקויים. אף אחת. הם נכנעו. כניעה ללא תנאי. הממשלה הזו לא תבטל את חוק המרכולים. לא יהיו נישואין אזרחיים. לא יִלמדו מתמטיקה ואנגלית בחינוך החרדי. הם לא יִלמדו וכשהם יגדלו לא יהיה להם איך לפרנס את עצמם. הילדים שלכם יצטרכו לפרנס אותם".

"אם הדמוקרטיה חשובה לכם, תדעו: בממשלה הזו מירי רגב תבחר את המפכ"ל, כדי שהוא יקבור את פרשת המניות. נתניהו יבחר פרקליט מדינה, יבחר יועץ משפטי לממשלה, יבחר את השופטים שבפניהם יעמוד לדין. הם ריסקו את הכנסת. לקחו ממנה את כל כלי הפיקוח והבקרה. כל המוסדות שאמורים להגן על הדמוקרטיה, הועברו לשליטתו של נאשם בפלילים".

"אם אתם לוחם דרוזי ביחידה מובחרת, או רופא ערבי או אחות ערביה שלא עצמו עין כבר שבועות בבתי החולים, תדעו: לא יתקנו את חוק הלאום. העלבון ימשך, האפליה תמשך. יהיה סיפוח חד צדדי. יבטלו את הסכם השלום עם ירדן. נזק בלתי הפיך ליחסים שלנו עם המפלגה הדמוקרטית ועם הקהילות היהודיות בארצות הברית".

"אם אתם אחד ממיליון המובטלים החדשים, אם העסק שלכם קרס, ואין לכם מושג איך תשלמו את החובות, תדעו: בשיא המשבר הוקמה הממשלה הגדולה ביותר, הבזבזנית ביותר, בתולדות המדינה. 52 שרים וסגני שרים. מפלצת בירוקרטית בלתי נתנת לניהול. בגרמניה ובהולנד יש 16 שרים. בצ'כיה ואוסטריה, 15 שרים. אצלנו מקימים עשרות משרדים ריקים מתוכן, ג'ובים למקורבים, נהגים, לשכות. יעלה מיליארדים. הכל על חשבונכם. הכל בשעתכם הקשה ביותר".

"אם אתם מעורבים בפעילות חברתית או בעמותות, תדעו: אין בהסכם שנחתם אתמול סעיף אחד – לא היתה אפילו דרישה אחת – לגבי ניצולי שואה, אנשים עם צרכים מיוחדים, נכים, קשישים. כלום. אף מילה. גנץ ואשכנזי אפילו לא העמידו פנים שאכפת להם מהקורונה. כל מה שנוגע באמת במשבר, הם ברחו ממנו בבהלה גלויה. לא ביקשו את משרד הבריאות, לא ביקשו את משרד האוצר. ויתרו על ועדת הכספים, על ועדת הכלכלה, על ועדת הקורונה. התמקדו רק במה שחשוב להם באמת: הג'ובים שלהם".

לפיד תקף את שותפו לשעבר גבי אשכנזי ואמר כי "אשכנזי, שאמר שהוא "נכנס מתחת לאלונקה". יהיה שר החוץ בזום. גנץ אמר, "הקרבתי קורבנות בפוליטיקה". אתה שנה בפוליטיקה, אתה בדרך לקומה ה-14 במשרד הבטחון. ראיתי קורבנות גדולים יותר. אין שום קשר בין הממשלה הזו למילה חירום. שלושה שבועות התנהל משא ומתן. דיברו רק על הרוטציה, רק על תפקידים, על הקמת עוד מעון רשמי בכספי משלם המיסים. במקום להלחם בקורונה, נלחמים נגד בג"ץ. במקום מנגנון פיצוי שיציל את העסקים הקטנים, מצילים את נתניהו מאימת הדין".

"אנחנו פה כדי להגיד שיש עוד אפשרות. אני לא מוכן שזה יהיה השיעור היחיד שהילדים שלנו ילמדו. לא את כולם אפשר לקנות. יכולתי להיות עכשיו שר החוץ. בוגי יכול היה להיות שר בכיר, חבר קבינט. כל החברים שלי ביש עתיד תל"ם, עד האחרון שבהם, יכולים היו להיות שרים וסגני שרים. הציעו להם את השמיים. רק שיבואו".

"מעולם לא הייתי גאה כל כך בחברים שלי. לא איבדו את המצפן המוסרי. שמרו על הערכים שלהם. אנשים אומרים: אי אפשר יותר להאמין לפוליטיקאים. אני אומר להם, אל תשימו את הרמאים ואת האנשים הישרים באותה מחלקה. תאמינו למי שלא רימה אתכם. תאמינו למי שויתר על ג'ובים כי יש לו עקרונות".

"כשמשהו בנוי עקום, הוא יתפרק. הממשלה הזו תתפרק. מוקדם יותר ממה שאתם חושבים. אני מכיר אותם. האני יודע מה חושבים אחד על השני. הם לא ישרדו אחד את השני. טוב שכך. למדינת ישראל מגיע יותר מממשלה מושחתת שגנבה את קולם".

"יש דבר אחד שעליו אני לא מתנצל. על זה שהצענו שינוי ותקווה. לפעמים שינוי ותקווה לוקחים זמן. מדינת ישראל צריכה לדעת: לא נוותר. זו תהיה דרך ארוכה יותר. לא נוותר. זה יהיה כרוך במכשולים שלא הכרנו. לא נוותר. אלה שלא עמדו בלחץ ו-ויתרו לנתניהו על הכל, לא יעמדו בלחץ גם בהמשך. אנחנו נהיה אלה שנישאר. אנחנו לא נוותר".

"אנחנו נלחם אתכם נגד הממשלה הזו בכנסת, נלחם בבתי המשפט, נלחם ברחובות ובכיכרות. ביממה האחרונה לא מעט אנשים שאלו אותי איך אני מרגיש. אני אגיד לכם בדיוק איך אני מרגיש: מעולם לא הייתי נחוש יותר. בכל ימי חיי. יש לנו מדינה להציל, אין לנו שום כוונה לוותר", דברי לפיד.

הליכוד בתגובה לדברי לפיד: "במקום לגלות אחריות ולהיכנס לממשלת חירום לאומית שפועלת להצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל, יאיר לפיד העדיף להישאר באופוזיציה, לנסות לגרור את ישראל לבחירות רביעיות, ולהטיף מהיציע. זמנו עבר".

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
43 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לך לעזאזעל אנטישמי מובהק אופיזציונר סתום מתאים לך לצפות מהצד עם ליברמן

נבלה טובה הימך,מצאת לעצמך מישו להכות בו,ראית שלא היה שווה לך כל ההשתלכות בחרדים לאן הגעת אתה וליברמן,רשע

???נאום תבוסה מוצלח

מה קרה סגרו לך את הקאנטרי בתל אביב אז אין למי לתת מכות?

לפיד, בי בי ולא להתראות…

בלה בלה בלה

משתתפים בצערך

מה אתה מבלבל תמוח לפיד ? הסקרים גיבו את גנץ על המהלך החכם ואמיץ שעשה . גם אתה שיקרת את בוחריך שלא היה לך שום מגע ושיח עם המשותפת ממך למד זאת .אז תפסיק להתבכין ילד כאפות בן שנתים תלמד להפסיד בכבוד . גנץ חזק ואמץ העם נחוש בהחלטה הכבירה שלח !

בכיין

מסכן לפיד לא השתנה ולא ישתנה

לפיד אתב בוער מתוכך כמו להבה המאיימת לכלה את כל מי שנמצא מסביבה.
נו, מה לעשות השנאה, התאוה והכבוד מוציאים את האדם מהעולם
והוסיף גם שהקנאה בוערת בך.
מהנאום שלך ניתן לראות שאתה חייב עזרה מפסיכיאטר קליני שיעזור לך ממצוקותיך. מציע לך ולמר ליברמן לצאת מהפוליטיקה כבר עכשיו לפ י שלר ישאר ממכם כלום מלבד העצמות שלגם כמו שנאמר: " רקב עצמות קנאה"

חחח ממש נטול השכלה

כולנו מכירים את הסרט הזה
כשאין מה למכור-מוכרים הסתה
לזה יש הרבה אספסוף שיקנה את זה

למה אתם כותבים בכותרת "צפו" למה צריך לצפות בו?מה חדש?

לפיד הגזען זה שמעמיד פנים כהגון אך בפועל השקרן וגם הקנאי הנבזה ביותר מלך בלסכסך לפלג עם לשון הרסנית ומחודדת
בו בזמן שכולם חותרים לאחדות בכל מחיר
הייתי מציע לך אם כזה כישרון הרסי להיות הדובר של השטן

רשע!!
מי צריך שפרנס אותנו!
אנו לא למדנו חשבון? אתה לא עשית בגרות ולא לקחתה חלק בנטל אלא חלק בעיתון…..
אנחנו אלו שמפרנסים אותך ואת הפנסיה שלך והרכב וכל השאר אם אתה דואג לכלכלת ישראל ותר על משכורתך השמנה ותתרום אותה
מי אתה בן בליעל רשע וגס רוח עוכר ישראל!
ביום השואה אתה מדבר ממש כמו היטלר רק בשפה יותר נקיה ומפולפלת.
סליחה על המילים אלו רק חלק…

בור כרה… ויפול

אתה איש חצוף וצבוע.
אתה בעצמך לא עשית בגרות ואנחנו עוד צריכים לשלם את המשכורת שלך כחבר כנסת.
מה נראה לך, שעם קצת ג'ל בשיער וקצת הרבה הסתה תוכל לשנות את העובדות?
חזרת שוב להסית? מה הלאה? ששוב תגדל זקן ותגלח אותו, ושוב תתחיל להתעטף בטלית ולהישען על הכותל ואשתך תפריש חלות? מה נסגר איתך??? אתה לא מבין שהסתה כבר לא קונה אף אחד כמו בימי אביך העליזים? תגדל כבר!!!

אח הקטן של ליברמן

כותב הנאומים של גנץ כתב לו כנראה את הנאומים
אז מי כותב עכשיו לגנץ

ואתה לפיד המושחט הכי גדול שידעה ותדע מדינת ישראל פשוט עדיין לא הגעת לשעת הכושר חתיכת מפלג מושפל שבונה קריירה חסרת תוכן שכולה שקר על גב של אחרים…

רק הסטה הוא מפיץ.אין לו דרך אין לו פתרון לא מבין כלום בחיים שלו זורע רק הרס ושנאה הוא וליברמן אנטישמים

אם החרדים לא ילמדו ליבה הם עדיין ישארו יהודים, אבל אם החילונים לא ילמדו יהדות איזה משך יהיה לעם היהודי? איזו זיקה יש ליהדות בלי ללמד מה שיש ליהדות להציע? אתה לוקח מיהודים את המידע מה זה יהודי בכך שאתה דוחף את הלימודי ליבה למערכת החינוך. המעשה שלך גרוע מהיוונים שרצו להשכיח את תורת ישראל. תחיה את חיי ההפקרות שלך לעצמך ואל תמיט אסון על תינוקות של בית רבן.

החמוצים ימשיכו לנאום ואנחנו נלך לחיים טובים ולשלום.

התפוח לא נופל רחוק מהעץ
בדיוק כמו אבא שלו !!!
מסית לשנאת אחים

מה נישאר האנטישמי כמו אבא שלו לפידות.תדע שהחרדים משלמים מיסים יותר מהחילונים כמוך מספרית רהיטים בקריה גובניק

הוא לא מענין אף אחד לא צריך להביא אותו שילך לכל הרוחות בזיג זג

איזה פה ג'ורה ללפיד!! לא פלא שלקח לגנץ כל כך הרבה זמן להפרד ממנו. בטח כל הזמן רעד מהרגע שלפיד יפתח עליו את הפה הגדול שלו.

שם רשעים ירקב

ביום השואה הוא עושה שנאה לדת כמו …שרצה להרוג את הדת

הוא מבקש לא לשים את הפוליטקאים השקרנים והישרים באותה משבצת אבל הזיכרון שלנו לא כזה קצר. מי שהמציא שאברך מקבל 7000 שח וחייל רק 800… הוא מלך השקרנים אז נכתיר אותו ליור מועצת השקרנים זה התפקיד האחרון שנותר בכנסת… אגב. התפקיד פנוי. ברוך הבא לכיסא שהולם אותך מר לפיד

תאכל ת'לב…

אני ממש מזועזעת! ולא מלפיד הנבזה וסרוח שתמיד מוצא את הפינה האנטישמית היומית..
אלא מזה שערוץ חרדי מביא את הנבזה בקולו הוא כדי שנשמע זה מספיק גרוע לקרא את זה לא צריך להסתכל בפני רשע ולשמוע אותו…

גם לפיד לא למד ליבה. לא יודע מתמתיקה, לא יודע אנגלית, ועשה תואר שני בלי לעבור תואר ראשון. ולכן החרדים מפרנסים אותו!

כן… ממש לפיד לא רימה את הציבור בכך שניסה ללכת עם המשותפת…. עוכר ישראל עפרא לפומיה

לפיד ????????? אכלת אותה תענוג לראות זאת

אדיוט חסר תועלת בעולם

ימך שימו אנטישמי

צודק על העושק שיתפטר

את מי מעניין עכשיו לימודים??? לא נראה שיש הורה חילוני אחד שמעניין אותו מהספקי לימודים. רוצים בית ספר רק בשביל בייביסיטר לילדים.
רק החרדים מחפשים דרכים איך להמשיך ללמוד תורה…. ומוכנים להיכנס חודשיים לבידוד בשביל זה. אצל החרדים לימודים זה ערך עליון!!!!

אני גם חושבת שאסור להראות פרצופים של רשעים יש הלכה כזו

אדון לפיד, ההורים שלי היו צריכים לממן בטלן כמוך שישב בצה"ל וכתב כמה מילים ע"י שעבדו קשה ושלמו מיסים. חבל שלא למדת ליב"ה אולי היה יוצא ממך משהו.

אז כשניגמרים המילים מתחיל הסתה זה הדרך שלך להגן על הפדיחות שלך יש חמודי אנשים עשו זאת לפניך ונפלו ראה להל"ן אביך. 'מעשה אבות סימן לבנים' גועל נפש???

יאיר לא נמאס לך לחבל כל היום במדינה
שב בבית תוכאל את הלב ןתישכח כמו אבא שלך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture