צילום: קובי גדעון / לע"מ

נתניהו: "אין שום הסכם של מכירת נשק מארה"ב לאמירויות, לא גלוי לא סמוי" • צפו

ראש הממשלה על ההסכם עם האיחוד האמירויות: "הוא יתרום לביטחון ישראל, זה הסכם היסטורי שטומן בחובו בשורות אדירות למדינת ישראל". מאיים על חמאס: "הם ראו שאנחנו מוכנים להשתמש בכל הכלים, לרבות סיכול ממוקד, אם הדברים מתפתחים. אנחנו פוגעים ומכים בחמאס יום יום, מזה 11 לילות רצופים"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שב והכחיש היום (רביעי) את הדיווחים על הסכמה ישראלית למכירת מטוסי F-35 לאיחוד האמירויות: "אני מבין שקשה לקבל את העובדה שעשינו שלום אחר. שלום תמורת שלום. לא שלום תמורת שטחים, לא שלום תמורת נשק. שלום תמורת שלום. שלום תמורת פירות השלום הכבירים. הדבר הזה יתן את אותותיו בשנים הקרובות"

"יש לצערי גם פייק ניוז סביבו", אמר על ההסכם ההיסטורי עם המדינה הערבית, "לא רק שהוא לא יפגע בביטחון ישראל – הוא יתרום לביטחון ישראל. אין שום הסכם שלי והסכם כלשהו של מכירת נשק מארה״ב לאמירויות. לא בגלוי, לא בסמוי, לא במכתב, לא במכתב צד, זה הכל פייק ניוז אחד גדול".

בסרטון ששיגר לרגל הקמת השדולה למען הנגב בראשות חבר הכנסת שלמה קרעי הוסיף כי "יש לנו בשורה חדשה, מאוד חשובה למדינה וגם לנגב. הסכם השלום עם האמירויות הוא הזדמנות אדירה להזרקת השקעות חדשות לנגב. בנגב אתם מפתחים את כל החקלאות המדברית, מים, אנרגיה סולארית, הדברים האלה מאוד מעניינים את הידידים שלנו באמירויות. אני יודע על רצונם להשקיע כאן בקרן הריבונית שלהם, שהיא אגב קרובה לטריליון דולר. הם מאוד מתעניינים בהשקעות בישראל, אני מתכוון להביא אותם גם לנגב ואני בטוח שאתם תראו להם את האפשרויות הכבירות שקיימות כאן. לכן, אני חושב שיש כאן באמת הזדמנות חד פעמית. זה הסכם היסטורי שטומן בחובו בשורות אדירות למדינת ישראל".

ראש הממשלה התייחס למצב הביטחוני בדרום ואמר כי "שוחחתי אתמול עם ראשי הרשויות בעוטף עזה, שיחה מאוד חשובה. הבהרתי להם ואני חוזר ומבהיר לכם – המחוייבות שלי לביטחון היא מוחלטת. אנחנו עכשיו מתייחסים לכל שריפה – דין שריפה כדין רקטה. אנחנו פוגעים ומכים בחמאס יום יום, מזה 11 לילות רצופים. אם צריך אנחנו נעשה הרבה יותר. הם צריכים להבין שמה שקרה בפעם שעברה יקרה להם עכשיו במכפלות, להם ולג׳יהאד האיסלאמי".

נתניהו שיגר איום לעבר ראשי ארגוני הטרור: "הם ראו שאנחנו מוכנים להשתמש בכל הכלים, לרבות סיכול ממוקד, אם הדברים מתפתחים. אני מציע להם לא לפתח את זה. יש להם בוודאי את האינטרס לאפשר חיים נורמלים בצד שלהם, ואנחנו לא ניתן שלא יהיו חיים נורמלים בצד שלנו. לכן, המחוייבות הזאת היא אמיתית ואני בטוח שגם תישא פירות בימים הקרובים".

על המאבק בקורונה אמר כי "יש גם "פייק ניוז" בתחום הכלכלי, יש לנו אתגור עצום, מגפה עולמית, הקורונה, אנחנו נאבקים בה, ולא רק אנחנו, בהרבה מדינות. התמותה בישראל יחסית נמוכה, אף על פי שכואב לנו על כל אחד. קיבלנו מספרים מדהימים. אף אחד לא יודע את זה, כי התקשורת לא דיווחה את זה בצורה השלמה והמלאה. אמרו שהכלכלה שלנו התכווצה, שאנחנו במיתון – כל העולם במיתון, אבל המיתון בישראל, מידת ההתכווצות של התוצר שלנו לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, הוא בדיוק חצי מההתכווצות ומהמיתון שיש לאירופה ולכמעט כל מדינות העולם. ישראל היא כמעט הכלכלה שהתכווצה הכי פחות, חוץ מדרום קוריאה וכמה מדינות בלטיות.

"את זה כמובן לא שמעתם. אני אומר את זה כי צריך להגיד את האמת, האמת היא שאנחנו באמת מחוייבים להוציא את מדינת ישראל מהקושי הכלכלי הזה שפוקד את העולם. האמת היא שאנחנו מחוייבים להשגת שלום עם העולם הערבי, והורדנו את הווטו הפלסטיני על התפתחות השלום עם אחרים – ויבואו עוד מדינות. האמת היא שזה מאוד משרת את ביטחון ישראל, והאמת היא שאני מאוד מחוייב לפיתוח הנגב וגם הגליל".

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture