Yonatan Sindel/Flash90

נתניהו: "עשינו ויתורים גדולים אבל בנט ושקד ממשיכים לרוץ לממשלת שמאל" • צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו מפרסם סרטון בו הוא אומר כי, "עשינו ויתורים גדולים כדי להגיע להסכם עם בנט ושקד אבל הם מסרבים לחתום וממשיכים לרוץ לממשלת שמאל מסוכנת. בנט ושקד - הבטחתם לא ללכת עם השמאל ולא ללכת עם לפיד. יש לכם זמן להתעשת - תתעשתו"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד

בפתח הצהרתו אמר נתניהו, "אזרחי ישראל, ידידיי, אוהבי ארץ ישראל, אני חייב לחשוף בפניכם את האמת. אתמול בלילה בחצות, הגענו לסיכום עם ימינה על הסכם בינינו. ההסכם הזה כולל סעיפים מרחיקי לכת. הלכנו לקראתם בדברים שהם ממש תקדימיים. הכל במטרה למנוע ממשלת שמאל".

"אני רוצה להגיד לכם שלתדהמתי נפתלי בנט לא מוכן לחתום על זה. הוא רץ לשמאל. למה הוא רץ לשמאל? אותה טענה שהוא נתן לפני שישה שבועות, הוא אמר: ׳בלי 61 אני לא יכול לחתום׳. אבל הוא יודע יפה מאוד שהסדר הוא הפוך. קודם נהיה 59 ואח״כ 61".

"רק עכשיו יצאנו ממלחמה, ממערכה צבאית. והיה ברור תו״כ המאבק שאי אפשר להילחם בחמאס מתוך ממשלת שמאל. אי אפשר להילחם בפורעים שהיו בתוך הארץ מתוך ממשלת שמאל. אי אפשר להגן על חיילי צה״ל מפני העמדה לדין כפושעי מלחמה בהאג מתוך ממשלת שמאל. אי אפשר למנוע את הקריאות עכשיו להקמת מדינה פלסטינית ולחלוקת ירושלים מתוך ממשלת שמאל".

עוד אמר נתניהו, "אז לכן, אני לא יודע אם באמת או רק בהצגה נפתלי ואיילת אמרו תוך כדי המערכה: ״ברור, עכשיו ממשלת שמאל ירדה מעל הפרק״ – מה קרה מאז? מה קרה? עברו כמה ימים? משהו השתנה פה? ברור שלא. זאת אומרת, או שזו הייתה הצגה או שבעצם אין להם שום עקרונות והם רצים ריצת אמוק לממשלת שמאל. זהו דבר שהוא נגד כל העקרונות, כל ההבטחות, כל הדברים שחשובים כדי להבטיח את המדינה שלנו. אי אפשר לעשות דבר כזה".

"ואני אומר – זה עדיין לא מאוחר מדיי, הם יכולים להתחרט. אולי אנשים יגלו את האומץ שאחד או שניים גילו שם. תגלו את האומץ. תעמדו על העקרונות. תלכו איתנו ואנחנו נקים ממשלה ונלך יחד. אנחנו נבטיח לכולם את הביטחון הפוליטי, אבל זה מה שחשוב? להקים ממשלת שמאל בטענות שווא? לסכן את ארץ ישראל? את מדינת ישראל? את צבא ההגנה לישראל? אין גבול לציניות? יש גבול".

"לא תוכלו לרמות את אזרחי ישראל. זה עדיין לא מאוחר. תוכיחו שהמנדטים שקיבלתם לא נתקבלו בשקר. תוכיחו שאתם לא כופרים בכל ההבטחות שנתתם – לא ללכת עם השמאל, לא ללכת עם לפיד. איך שיניתם את זה? איך אתם מתנכלים בציניות שאני לא זוכר בתולדות הפולטיקה. בפוליטיקה יש הרבה ציניות, אבל דבר כזה, שקרים כאלה, בוטות כזאת, גסות כזאת, היתמרות כזאת בבוחרים ובעקרונות שלכאורה אתם מאמינים בהם, אני עוד לא ראיתי דבר כזה. בושה. יש לכם זמן להתעשת. תתעשתו".

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ממשלת השינוי היא מרכז ימין לא שמאל

כל אנשי הימין והחרדים שלא הלכו להצביע, יעשו לעצמם כעת דין וחשבון, מי אשם שקמה ממשלה כזאת, שבנויה על שנאת חרדים, ושותפות עם ערביםק הערבים יקבלו פי שלשים מהחרדים, אבל זה לא יקרא סחיטה, רק הפירורים שהחרדים קבלו נחשב לסחיטה. אבל בדיעבד מעז יצא מתוק, כעת יראו שהחרדים לא חיים מהממשלה, אנחנו נפרח ונגדל למרות הרדיפות וההדרה, ונראה להם שאנחנו יודעים להסתדר בלעדם. אבל למעשה, צריכים לעשות מרד מסים עם הבריון ממולדובה יממש את איומיו ויקצץ את תקציבי הילדים ותקציבי המוסדות,
אגב, רואים את הצביעות של השמאל, הם צועקים כל הזמן צבא וליבה, ופתאום טוב להם ראש ממשלה שלא שירת בצבא (רק כתב מאמרים בבמחנה), לא סיים בגרות, לא יודע אנגלית, וסתם חתיכת אפס

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture