בנט באמירה תמוהה: "מנהיגי העולם רוצים ללמוד מאיתנו על הקורונה" • צפו

למרות נתוני התחלואה שממשיכים לתפס, בנט טען כי ישראל בהנהגתו נחשבת להצלחה ולמודל לחיקוי: "אני מקיים בממוצע 3-4 שיחות כאלה בשבוע, כשעולה נושא הקורונה - הם נדרכים, והשיחה גולשת לחצי שעה נוספת"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד


צילום: איתי בית און/ לע"מ, סאונד: ניר שרף/ לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט סיפק היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה מספר אמירות מעניינות בכול הקשור למאבק בנגיף הקורונה. למרות נתוני התחלואה שממשיכים לתפס, בנט טען כי ישראל בהנהגתו נחשבת להצלחה ולמודל לחיקוי.

"אני רוצה לספר לכם: בכל שיחה עם מנהיגי העולם, ואני מקיים בממוצע 3-4 שיחות כאלה בשבוע, כשעולה נושא הקורונה – הם נדרכים, והשיחה גולשת לחצי שעה נוספת כי זה הנושא שמעסיק אותם, והם באמת רוצים ללמוד מאיתנו, ואנחנו כמובן משתפים פעולה בעניין הזה".

בנט שבמשמרתו ישראל הפכה למדינה מובילה בתחלואה המשיך להסביר מדוע מנהיגי העולם מבקשים ללמוד ממנו, "לישראל יש היום יתרון מאוד גדול בגלל שאנחנו חלוצים עולמיים בשימוש בחיסון השלישי. יש לנו הבנה יותר טובה על קצב הדעיכה, מתי צריך לעשות, מה צריך לעשות ובאיזה גילאים". לדבריו, "העצה שלי לכל מנהיגי העולם כרגע, ואני אומר להם את זה דוך: צאו מיד לחיסון השלישי, אל תחכו. תנו חמישה חודשים מהחיסון השני – אחרת אתם באשליית שווא של מוגנות. אנחנו נמשיך בזה".

בעניין פתיחת שנת הלימודים אמר: "יותר מאוחר היום אנחנו מקיימים דיון בקבינט הקורונה בנושא פתיחת שנת הלימודים. שרת החינוך, יחד עם שר הבריאות ושרים נוספים בנו תכנית מפורטת וטובה איך לפתוח את מערכת החינוך בצורה טובה. אנחנו היום נאשר את התכנית מספיק זמן מראש כדי שהורי ישראל יוכלו להיערך. עיקר התכנית – הרבה אחריות על האזרחים, פחות זומים מול המסכים, התחסנות מסיבית, ושימוש בבדיקות המוניות, כולל, לראשונה – על ידי הורים".

בהמשך התייחס לנושא המדיני ועקץ את ראש הממשלה נתניהו: בהמשך השבוע אצא לוושינגטון, תזמון הביקור חשוב מאוד מכיוון שאנחנו נמצאים בנקודה קריטית ביחס לאיראן. איראן מתקדמת בהעשרת אורניום במהירות, וכבר קיצרה משמעותית את פרק הזמן הדרוש להם כדי לצבור את החומר הנדרש לפצצה גרעינית אחת". לדבריו, "ירשנו מצב לא פשוט, איראן מתנהגת בצורה בריונית ואגרסיבית בכל רחבי האזור. אני אומר לנשיא ביידן שזה הזמן לבלום את האיראנים, לעצור את הדבר הזה, לא לתת להם חבל הצלה בדמות כניסה מחדש להסכם גרעין שכבר פג תוקפו – הוא כבר לא רלוונטי, גם לשיטת מי שחשב פעם שהוא רלוונטי".

גם כשהתייחס ליחסים עם ירדן בחר בנט לעקוץ את קודמו: "אנחנו במגמה מאוד חיובית, גם עם ירדן, אחרי שנים שהיינו במצב משברי מול ירדן. אגב סתם, בלי שום סיבה. מילא להיות במשבר כי נלחמת על אינטרס לאומי, אבל לא הייתה שום הצדקה למשבר הזה. להפך, זה פגע באינטרס הלאומי. בגלל המשבר המיותר הזה איבדנו את נהריים ואת צופר".

"אנחנו עכשיו משקמים במהלך מאוד מהיר יחד עם ידידי, שר החוץ, והשרים האחרים בממשלה, את היחסים עם כל האיזור כדי שביחד נבנה קואליצייה לבלימת האיסלאם הקיצוני והאיראני. יש עוד הרבה נושאים שאנחנו נוכל לשתף בהם פעולה".

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בנט מלמד את מנהיגי העולם איך להכיל מתים

בטח גם רוצים למנות אותו למזכ"ל האו"ם

למה לטרוח לשוחח בטלפון – שישלח את הספר

חתיכת שקרן לא מספיק ששיקר בבחירות הוא ממשיך לשקר כולנו יודעים שישראל בהנהגתו היא מודל לכישלון בקורונה

בנט החמור חבר קואליציית בראשות עבאס ראש ממשלת ישראל . אתה יכול לנסות אבל אתה כזה חמור וטיפש שזיבי ועודה ועבאס החמור הם מנהלים את המדינה אתה רק חמור שם עם יהיר לפיד ואיוון צורר היהודים וסער הסתום לכו לעזאזל חבורת חמורים רקובים

בנט מלמד אותם איך לשבת על הכורסה להבריז מהקבינט לתת למגיפה להשתולל ואחר כך לגלגל את האשמה על האופוזיציה ש.. לא יודע מה אבל זה לא משנה נכון?

הוא זוכר שנתניהו גם אמר את זה אבל לא זכר באיזה תקופה

אני ממש מופתע שמעתם מה הוא אמר????? 5 חודשים ואין מוגנות ואנשים מסתובבים עם תו ירוק פג תוקף ונכנסים לכל מקומות הסגורים כאילו הם מוגנים שבפועל עכשיו כולם יודעים שהחיסונים פגי תוקף עכשיו אתם מבינים שכל המטרה זה חיסון מדוע? שהרי אם המטרה היא בריאות הציבור איך הופך התו הירוק לכרטיס כניסה ??? הרי הוא פג תוקף ??? אלא מכיוון שהמטרה היא רק חיסון לכן אם התחסנת זה בסדר מבחינתם כי את שלהם הם השיגו הבנתם ???

הוא מלמד אותם מה לא לעשות….
מה שנקרא ללמוד מטעויות של אחרים.

אשכרה סתום

באמת צריך ללמוד איך מקבלים מדינה במקום הכי טוב בעולם ותוך חודשים להביא אותה לאחת מהגרועות בעולם. זה כישרון אמיתי. "חכמים המה להרע ולהיטיב לא ידעו"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture