פעילי ימין חסמו את שיירת המשאיות לחמאס: "יש טרור, אין סחורות" • צפו

הפעילים חסמו את הכביש במחאה "על ההפקרות הבטחונית והמשך העברת הסחורות", כך לדבריהם. זאת בשעה שהלוחם בראל אחיה חדריה שמואלי שוכב פצוע אנוש ומתבצע ירי מקלעים ובלונים מתמשך לשטח ישראל

פעילי אם תרצו הגיעו הבוקר (רביעי) יחד עם פעילים מרחבי הארץ ותושבי עוטף עזה למעבר כרם שלום. בשעה 5:00 בבוקר, עם הגעת שיירת משאיות הסחורות לרצועה, חסמו הפעילים את הכביש, במחאה "על ההפקרות הבטחונית והמשך העברת הסחורות", כך לדבריהם. זאת בשעה שהלוחם בראל אחיה חדריה שמואלי שוכב פצוע אנוש ומתבצע ירי מקלעים ובלונים מתמשך לשטח ישראל.

יו"ר אם תרצו, מתן פלג, מסר: "אנחנו רואים בשבועות האחרונים הפקרות בטחונית מתמשכת ומסוכנת ביותר. הפקרת הלוחמים לחסדי המחבלים באצטלת 'זכויות אדם', ירי על לוחם מטווח אפס וניסיון חטיפת נשק, עדויות הלוחמים על סירוב המפקדים לאפשר ירי, כל אלו מתפרשים בצד השני כחולשה ויסכנו חיי אדם".

פלג הוסיף: "מצופה מראש הממשלה ושר הביטחון לעצור מיד את העברת הסחורות. אחרת נחזה בקרוב מאוד בהתדרדרות בטחונית מסוכנת ובניסיונות נוספים לפגוע בתושבי הדרום ובלוחמינו. זוהי שעת מבחן לראש ממשלת ישראל. עם כל הכבוד לביקור בארה"ב, ביטחון ישראל לפני הכל!"

יו"ר הפורום הבדואי לביטחון ישראל נאיף רחל הוסיף: "ישנם בדואים רבים המשלבים במערך הלחימה באזור עזה. חשוב לנו מאוד להגיע ולהביע את תמיכתנו ונאמנותנו מול הטרור בעזה, אנחנו איתכם".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture