טיוטה אוטומטית

מרן ראש הישיבה: "המחלה שוב התפשטה – חיוב גמור לקיים את כללי הזהירות" • צפו

במהלך שיחתו השבועית התייחס מרן ראש הישיבה שליט''א לנגיף הקורונה שהולך ומתפשט שוב ואמר כי ישנו חיוב גמור לשמור על כללי הזהירות. בדבריו הוסיף רה''י ואמר כי צריך להיזהר עם כל האמצעים הידועים בכדי שלא להידבק

מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א התייחס בשיחתו השבועית שנערך אמש (שלישי) להתפרצותה המחודשת של נגיף הקורונה ואמר כי ישנו חיוב גמור לקיים את כל כללי הזהירות. דבריו מגיעים ברקע העלייה הדרמטית בתחלואה והסכנה הגדולה הכרוכה בדבר.

מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א הוסיף בשיחתו ואמר כי צריך לשמור על כללי הזהירות מדין ונשמרתם מאוד לנפשותיכם. הוא התבטא באופן שאינו נשמע לשני פנים ואמר כי זהו חיוב גמור.

בתוכן דבריו שהגיעו לידי 'חדשות JDN' אמר מרן ראש הישיבה "כידוע שוב מחלת הקורונה שוב התפשטה בארץ, וזה דבר מסוכן לבריאות, אז צריך לדעת שיש חיוב גמור לקיים את כל כללי הזהירות, להיזהר עם כל האמצעים הידועים להיזהר שלא להידבק".

עוד אמר מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א "זה מחלה שהתפשטה ומתפשטת מאד, כך שמעתי, וכך ידוע, זה חיוב שמירת הבריאות, ונשמרתם מאד לנפשותיכם, שמירת הבריאות אדם צריך להיות בריא כי אם הוא לא בריא בלי בריאות אז כל עבודת השם היא לא בשלמות, אז חייבים מאד להקפיד על כל כללי הזהירות הידועים איך להינצל מהמחלה הזאת".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture