פגיעה בכבוד התורה: שר התקשורת נועד עם הרבנים והטיח בהם דברים • צפו

שורה של אדמורי״ם ורבנים עלו הבוקר לפגישה ממושכת עם השר יועז הנדל במטרה שלא יעביר את רפורמת התקשורת. השר שלא כיבד את המעמד לא טרח לחבוש כיפה לראשו והטיח ברבנים דברים קשים. ״אתם טומנים את הראש בחול״

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו


(27א*)

שורה של רבנים בכירים ובהם מרן האדמו״ר מויז׳ניץ שליט״א הגיעו הבוקר (שני) לפגישה ממושכת עם שר התקשורת יועז הנדל וזאת בכדי לדבר אל ליבו שלא יעביר את רפורמת התקשורת אותה הוא יוזם, דבר שיפגע קשות במערך הטלפונים הכשרים על ידי וועדת הרבנים לענייני תקשורת.

הפגישה שנערכה הבוקר עוררה גלים בזכות המבקרים הדגולים שכללו בין היתר את ראש הישיבה הגאון רבי משה צדקה, ראש הישיבה הגאון רבי אליעזר יהודה פינקל וראש הישיבה הגאון רבי ראובן אלבז שליט״א זאת מלבד האדמורי״ם מויז׳ניץ וסטריקוב בני ברק שליט״א שהטריחו את עצמם לפגישה הנדירה.

במהלך הפגישה הסבירו הרבנים את החשיבות של הטלפון הכשר ואת חשיבותה של וועדת הרבנים לענייני תקשורת. ״הרפורמה אותה אתה רוצה להעביר תגרום לכך שאנשים רבים מהמגזר החרדי יחזיקו מכשיר לא כשר וייחשפו לאינטרנט המסוכן״, אמרו לשר בכירי הרבנים.

אלא שמסתבר שהשר יועז הנדל לא היה מודע לחשיבות הפגישה כאשר במהלכה הוא דיבר בצורה מזלזלת מאוד כלפי גדולי האדמורי״ם והרבנים. השר התגאה בכך שהוא ״העגלה המלאה״, ואף התריס כלפי הרבנים ואמר כי ״אתם טומנים את הראש בחול״.

גורמים המעורים בפרטים אמרו בשיחה ל׳חדשות JDN’ כי מלבד דבריו המזלזלים של השר הוא אף לא טרח לחבוש כיפה לראשו כשהוא יושב באותו שולחן עם גדולי הרבנים והאדמו״רים. ״ניכר היה שהשר בא לזלזל ברבנים ולדבר אליהם כאילו הם סתם אנשים, זו בושה וחרפה, פגיעה בכבוד התורה ממש״, אמרו הגורמים.

בסיום המפגש אמר שר התקשורת כי הוא חושב שהוא עושה מעשה טוב בכך שהוא מפרק את וועדת הרבנים לענייני תקשורת ופותח אותה לשוק החופשי, כמו גם רפורמת התקשורת לפיה יהיה ניתן לנייד מספר כשר למספר לא כשר.

*הסרטון מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא"ל [email protected]. השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס"ח-2007

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
13 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חמורר!!!
גועל נפש!!! לפחות שישים יפה!!!
איכססס איזה זילזול!!!!

נערך לאחרונה 2 שנים לפני על ידי אני

גם בן גוריון ענה לחזון איש שהוא עגלה מלאה. לך תסביר לגולם שיש הבדל בין עגלה שמלאה בזהב ויהלומים לבין עגלה שמלאה בזבל וטינופת.

נראה לי שזה הזמן לענות לכל הספקנים שלא מבינים את החשיבות של להצביע בבחירות למפלגות החרדיות, אחרי הכל, כשהחרדים היו בממשלה שר כמו הנדל לא היה מדבר בצורה כזאת לרבנים. ובכלל, רבנים לא היו נאלצים להגיע למצב כזה שצריך להתחנן לשפל שכזה…

שישרף הוא וכל הממשלה הזאת

גולם. וזה מחמאה בשבילו.
עם עגלה מלאה כמו שלו עדיף שהיא תהיה ריקה…

מי שאשם בכל הביזיון כבוד התורה הזה ,זה רק ורק אלו שארגנו את הפגישה בצורה פיראטית, ולא פנו לחברי הכנסת החרדים ועסקנים בבקשה לארגן פגישה בצורה מסודרת עם הסכמות והבנות קודם לכן(מה אתה יכול לצפות מהשר הזה…)

פשוט כפיה חילונית. יש אפשרות לחברות תקשורת בחו"ל שהסים שלהם עובד בארץ נראה לי שאפשר לבקש מאחד החברות בחו"ל שיעשו קומה כשרה ולא נצטרך להגיע לטובות שלהם. לי יש סים שרכשתי מחברה בלונדון וזה עובד לי בארץ

לא הבנתי היכן ה"בזיון" לכבוד התורה
מבחינתו כחילוני הוא דיבר אליהם בצורה מכובדת (יחסית לאיך שחילונים מתייחסים לרבנים)

מענין!!! לשונא ישראל ליברמן יש מריצה מלאה בשנאה למזבלה, להנדל יש עגלה מלאה בזבל תקשורתי לכנסת?

כתבה מגמתית!
הוא לא דיבר בצורה כל כך מזלזלת כמו שכותבים, והוא באמת ניסה להסביר את הנתונים ואת העמדה שלו, והוא גם דביר בצורה מכבדת. בין הדברים הוא גם אמר ש"אפשר לבחור לטמון את הראש בחול" והוא מיד הוסיף שהוא מאוד מעריך…
הוא רק התכוון לכך שאי אפשר להתעלם מהעובדה שכחמישים אחוז מהציבור החרדי נחשף באופן קבוע לאינטרנט, והוועדה לא הצליחה למנוע זאת. לכן הוא רוצה להפריט את הכשרות שיהיו כשרויות ברמות שונות, וגם כשרויות זולות יותר. אני מציע לשמוע את כל הדברים שלו, ולהפסיק להפיץ שנאה בעם ישראל. נכון, לא מסכימים עם דעותיו. אפשר להתווכח, אפשר לחלוק. אבל להשמיץ? לשנוא? ממש לא!!!!

אני דואג לילדיי כמו שאתם דואגים
פשוט לא יאומן ממש בתחתית שבתחתית מקווה שמפה תצמח הישועה של המשיח כי איאפשר לרדת יותר נמוך ממש לבכות מדבר כאילו הוא מעליהם או שהם חבורה מהרחוב בושה וחרפה

הנדל עגלה מלאה?! מלאה במה?? כמה מנדטים יש לאפסון הזה בכלל??
אה.. מלאה בשרצים… הוא שוטה, רשע וגס רוח!!

החברה האלה ריקנו מעגלה את כל התוכן שיש לנו מעל 3000 שנה, הדבר היחיד שלשיטתם הם מחזיקים: זה ציונות, ותראה יש כבר היום מעל מיליון יורדים לחו"ל, זאת אומרת שהם התנתקו לחלוטין מעם ישראל גם לשיטתם! הוא דואג לילדים שלו? אנחנו טומנים את הראש בחול?
העדות האישית שהוא בעצמו מעיד "אני לא נוהג למרוח דברים"
"יש הרבה מחזיקים 2 טלפונים" זה שקר וכזב!
ישנם יחידים בשוליים אבל אין לך שום בסיס להגיד שזה הרבה, יש קהילות שלימות שזה בל יראה ובל ימצא חוץ מיחידים
בקיצור הנדל הוא שקרן ושחצן
מי שלא מבין שלשבת ליד גדולי ישראל בלי כיפה, ולדבר בידיים בשיא החופשיות, בלי טיפת הכנעה, זה זלזול בגדולי ישראל, כנראה שהוא באמת טבע מזמן ברפש התקשורת החילונית, והוא מבהיר עד כמה באמת חשוב להתנתק מהם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture