רשות המעברים במשרד הביטחון

הפיגוע במחסום: בן 16 לקח רכב ופגע במאבטח • צפו בתיעוד הירי

המחבל שביצע את פיגוע הדריסה הלילה, הוא קטין בן 16 ללא היתר לכניסה לישראל • מתחקיר ראשוני עולה כי המאבטחים של משרד הביטחון המוצבים במחסום, הגיבו במהירות; חתרו למגע; וחיסלו את המחבל שנורה עם כדור שפגע בראשו

רצף הפיגועים נמשך: במשרד הביטחון מעדכנים הבוקר (שני) כי את הפיגוע הלילה במחסום התאנים, בו נפצע באורח קשה מאבטח בן 34, הוא קטין פלסטיני בן 16, שאינו מחזיק בהיתר כניסה לישראל.

המחבל התנגש עם מכונית בעמדת הבידוק בכניסה למעבר ופגע באחד המאבטחים, שנפצע באורח קשה. מאבטחים נוספים של רשות המעברים במשרד הביטחון הגיבו במהירות, ירו במחבל וניטרלו אותו. המאבטח פונה לבית החולים שיבא בתל השומר ובזמן הקרוב יוכנס לניתוח. ככל הידוע לא נשקפת סכנה לחייו.

מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר אשל ביקר במהלך הלילה במעבר תאנים וקיים תחקיר ראשוני של הפיגוע. המנכ"ל שיבח את עבודת מאבטחי רשות המעברים: "זה פיגוע קשה וכולנו מאחלים החלמה מהירה למאבטח הפצוע. מאבטחי המעבר פעלו במהירות, בדיוק כפי שאנחנו מתרגלים אותם- חתרו למגע, פגעו במחבל וסיימו את האירוע בתוך שניות. אנחנו מתחקרים את נסיבות האירוע ונבחן צעדים נוספים לשיפור המיגון למאבטחים".

צוות מד"א שהוזעק לזירה, העניק טיפול רפואי למאבטח, גבר בן 34, שנותר בהכרה ומצבו הוגדר קשה ויציב, עם חבלות בגפיים, בחזה ובראש. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר. הבוקר עדכנו בבית החולים כי מצבו התייצב ומוגדר בינוני.

סרטונים אלו מופצים ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעלי זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלמים ידועה לכם הודיעו לנו בדוא"ל [email protected]. השימוש בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס"ח-2007

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture