צילום: ערוץ הכנסת

סמוטריץ' דרש מעבאס לגנות את הפיגוע – יו"ר רע"מ ברח מהמליאה • צפו

יו"ר הציונות הדתית דרש מיו"ר רע"מ לגנות במליאת הכנסת את רצף הפיגועים האחרונים ויגבה את לוחמי מג"ב. עבאס סירב ויצא מהמליאה. סמוטריץ': "השתיקה של השותפים לקואליציה רועמת לא פחות. תתביישו"


צילום: ערוץ הכנסת

יו"ר רע"מ, מנסור עבאס, סירב הלילה (בין שני לשלישי) ליו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' גנות במליאת הכנסת את פיגוע הדקירה בשער שכם וכן את פיגוע הדריסה במעבר תאנים שהתרחשו בשבוע שעבר.

בתגובה, מנסור עבאס קם ויצא ממליאת הכנסת ולא היה מוכן לגנות את הטרור. "אני רוצה לנצל את העובדה שמנסור עבאס נמצא במליאה", אמר סמוטריץ', "אני שומע אותך מגיב על המון דברים, אבל לא שמעתי ממך אף מילה על הפיגועים האחרונים".

סמוטריץ' ביקש: "אתה רוצה אולי לגנות אותם ולגבות את לוחמי ולוחמות מג"ב שעושים עבודת קודש ושומרים על ירושלים ופעלו נכון?". הוא הוסיף כי "אתה חבר בכיר בקואליציה הזאת, והשתיקה שלך רועמת שוב ושוב. אנחנו בגל טרור ופיגועים קשה – ואתה מנהיג בחברה הערבית ומנהיגות מובילה כיוון".

כאמור, בתגובה לדבריו קם עבאס מכסאו ויוצא מהמליאה. בדרכו החוצה אמר: "גם כאשר דיברתי לא היית מרוצה ותקפת, וגם עכשיו". סמוטריץ' השיב: "תקרא לציבור שלך ולמי שמקשיב לך לחדול מהטרור ומאלימות, אתה תומך בטרור הזה ומעודד אותו". יו"ר הציונות הדתית תקף גם את השתיקה של השותפים לקואליציה שהיא "רועמת לא פחות. תתביישו".

2 1 הצבעה
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין על סמוטריץ

הוא חייב להיות ראש ממשלה!! ברצינות! היחיד שמדבר לעיניין

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture