דוברות המשטרה

מתחת לאדמה: כך מצאו השוטרים את האקדח המוסלק • צפו

במסגרת מבצע "מסלול בטוח" לטיפול לאומי בפשיעה בחברה הערבית, חשפה המשטרה הבוקר בחיפוש יזום בשכונת ג'ואריש ברמלה, אקדח ומחסנית שהוסלקו מתחת לאדמה • המשטרה תפסה הלילה ברכב בנשר, רובה M-16, ומחסנית עם תחמושת

במסגרת האכיפה המוגברת של משטרת ישראל המתמקדת בהחזקה לא חוקית של אמצעי לחימה במגזר הערבי, למען בטחון הציבור, בצעו הבוקר שוטרי מחוז מרכז, יחד עם לוחמי יס"מ ומג"ב, חיפוש יזום בערי המשולש ובשכונת ג'ואריש ברמלה.

בתוך כך, שוטרי מרחב שפלה ערכו סריקות באחד המתחמים בשכונה ברמלה, בסיוע מחפרון, עד לאיתור אקדח תופי שהוסלק מתחת לפני האדמה ומחסנית של אקדח אחר ואלה הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

במקביל, במסגרת פעילות יזומה שערכו הלילה שוטרי ובלשי תחנת נשר, למען שלום הציבור, השוטרים תפסו ברכב בעיר, רובה M-16, מחסנית מלאה בתחמושת ו- 2 מיכלי דלק.

הרובה נתפס והועבר להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל והשוטרים עצרו 3 תושבי טמרה (19,20,23) החשודים בהחזקתו ובהחזקת מיכלי הדלק. בכוונת המשטרה לבקש הבוקר להאריך את מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בחיפה.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול כל העת נגד השימוש בנשק הלא חוקי על מנת לשמור על שלומם ובטחונם של האזרחים", נמסר מדוברות המשטרה.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture