צילום: דוברות בית הנשיא

פגישה לא מתוכננת: הנשיא הוזמן לארמונו של יורש העצר והעניק הפתעה • צפו

כמחווה פרטית, הזמין יורש העצר את נשיא המדינה לפגישה אישית נוספת בארמונו הפרטי. הפגישה ארכה כשעתיים • בתום הפגישה הפתיע הנשיא והעניק ליורש העצר מתנה מיוחדת - כנס לרפואת ילדים שייקרא על שם הסכמי אברהם

צילום: דוברות בית הנשיא

במסגרת הביקור ההיסטורי של נשיא המדינה באיחוד האמירויות, ובהמשך לפגישתו הפורה עם יורש העצר של אבו דאבי שייח׳ מוחמד בן זאיד, הוזמן נשיא המדינה יצחק הרצוג לפגישה אישית נוספת היום (ראשון) בארמונו הפרטי של יורש העצר.

הפגישה, אשר לא הייתה מתוכננת, הוצעה על ידי יורש העצר בתום פגישתם החמה והארוכה של השניים שהתקיימה הבוקר. הזמנתו האדיבה של יורש העצר מהווה יד מושטת לשלום ולשותפות בין שתי המדינות.

במהלך הפגישה האישית הודה הנשיא ליורש העצר מקרב לב על הזמנתו המרגשת והשניים דנו בנושאים בילטרליים ואזוריים שונים. בתום הפגישה הפתיע הנשיא והעניק ליורש העצר מתנה מיוחדת – כנס לרפואת ילדים בבית החולים שניידר, שייקרא על שם הסכמי אברהם.

מטרת הכנס תהיה לחלוק ידע וניסיון של הצוות במרכז שניידר לרפואת ילדים בעיסוק וחיבור בין העולמות בחיי הילדים החולים – העולם הקשור במחלתם, והעולמות הקשורים בבריאותם, בתרבותם, וביכולות להתמודדות דרך אופטימיות, לימוד, אומנות, והומור.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture