מרן הגר"ע יוסף על ר' אמנון יצחק: 'מצווה הבאה בעבירה הוא רוצה לעשות, למה'?

המאבק הסמוי של ש"ס נגד הרב אמנון יצחק ומפלגתו 'כח להשפיע' הפך לגלוי: הערב בדרשתו השבועית תקף מרן הרב עובדיה יוסף בחריפות את הרב אמנון יצחק | עוד דרמה יוצאת הערב מבית מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן לאמנון יצחק: 'בטל את כח להשפיע'

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו

דרמה מתחוללת סביב מפלגתו של רבי אמנון יצחק ‘כוח להשפיע’, בש”ס פתחו בבליץ’ להסרת מפלגת כוח להשפיע באמצעות לחצים מבית ומחוץ.

קרא עוד:

[postim]

מזה מספר שבועות מביא רבי אמנון יצחק בדרשתו את דבריו של מרן הרב שטיינמן שתמך בו עם פתיחת המפלגה, לשיא, הרב אברהם שלמה ליבוביץ ממודיעין עילית שגולל לטענתו את הסיפור מתחילתו ועד סופו: “לכבוד ידידי הרה”ג רבי אמנון יצחק שליט”א לא אוכל לשתוק שנאמר: “לא תעמוד על דם רעך”.

“האמת”- מפורסם לכל כמה הייתה אהבה וחיבה בינך לבין מרן הגאון הגדול רבי יהודה שפירא זצ”ל שכתלמידו לא זזה ידך מידו ובאחד המכתבים (כסלו תש”ס) כינה אותך “אחד מגדול הדור” כשהצטרף למכתב זה בחתימת יד קדשו מרן רבן של ישראל הגר”ח קנייבסקי שליט”א ואף באזני שמעתי מס’ פעמים שבדק כל הטוענים נגדך ולא מצא שמץ פסול, אלא זך וטהור.

הרב ליבוביץ ממשיך במכתבו ועובר לבקר את ש”ס שיצאה נגד הרב אמנון יצחק: “השלום”- ואכן היה ניתן להבין שגדולי החכמים ואנשי תנועת ש”ס יתיישבו וידונו ביחד עימך איך לא יהיה נזק לש”ס כי את זה בודאי אינך רוצה אך לצערי תפסו את “שגגת לשונך” ובמקום להתיישב ולשאול ולדון יצאו נגדך בחרב ובחנית”.

“ביום א’ האחרון נכנסתי למרן ראש הישיבה שליט”א וספרתי על חילול השם הנורא שיכול לצאת ואף על פי שמרן שליט”א אינו מתערב בבחירות כאמור לעיל בקשני לומר לך לא לדבר נגד ש”ס ולא נגד הרבנים ח”ו אלא “תתמקד במצע מפלגתך” ובסוף בקשני תעשה שלום”.

“מיד נכנסתי לכולל של הגאון הגדול הרב בעדני שליט”א וספרתי לו את הדברים ובקשתי להכנס למרן הראשון לציון הגאון הגדול הרב עובדיה יוסף שליט”א או להפגש עם חברי ש”ס ואכן הסכים ואמר לי להתקשר אליו עוד באותו ערב אך לצערי עד רגע ערב שבת קדש פרשת שמות לא הסכימו אנשי ש”ס ואלי ישי אמר “קודם כל יש לבטל את מפלגתך”

“אכן עדין לא מאוחר ידידי ואני אנסה שוב ושוב כמו שנאמר: “בקש שלום ורדפהו” עד שאתה ממעך את חבל המחלוקת כמבואר ב’חפץ חיים’ ‘שמירת הלשון’”.

תגובת ש”ס למכתב

לאחר פרסום המכתב שיגרו מבית מרן הרב עובדיה יוסף שליט”א מסר לבית מרן הרב שטיינמן שהרב עובדיה כואב על כך שכח להשפיע פוגעת בש”ס, ולפיכך שיגרו את הרב ליבוביץ למעונו של מרן ראש הישיבה הגראי”ל שטיינמן שהורה להעביר מסר להרב אמנון יצחק, “שיוריד את כח להשפיע”.

בשעות הקרובות ככל הנראה, צפוי רבי אמנון יצחק להשיב לבקשתו של מרן ראש הישיבה.

הרב עובדיה זעק בשיעורו

“כולם חתמו, הוא יוצא נגדם, מצווה הבאה בעבירה הוא רוצה לעשות, למה?”. את הדברים החריפים הללו זעק מגרונו בקול חנוק מדמעות, מרן הגר”ע יוסף שליט”א בשיעור השבועי שהעובר בלוויין.

תנועת ש”ס נאבקת מול מפלגתו של רבי אמנון יצחק (כח להשפיע) מזה מספר שבועות, בסקרי דעת הקהל חשים בנגיסה בכוח השס”י, אך בשיחות סגורות שערכנו עם גורמים בש”ס הם אומרים, “לא מדובר בקרב על מספר מנדטים כזה או אחר, מדובר בקרב על הנהגה, וקריאתו של רבי אמנון יצחק נגד ש”ס, הוא כקריאת תיגר על מרן הרב עובדיה שליט”א”.

בש”ס התחבטו האם להגיב בעוצמה מול דברי הרב יצחק ולהוציא את כל הכלים העומדים לרשותם או שמה לא לעורר עניין סביבו. בסוף השבוע, לאחר סדרה של ראיונות לתקשורת נפל הפור, יוצאים למתקפה חזיתית – ויהי מה.

עניין המתקפה נגד הרב אמנון יצחק נשמר בסודי סודות, אך שעה לפני השיעור היה ברור: יוצאים למערכה חזיתית כנגד הפגיעה במרן.

עם פתיחת השיעור התייצב הגאון הרב שלום כהן שליט”א ראש ביד”צ ‘נוה ציון’ וחבר מועצת חכמי התורה של ש”ס שהגיע לשיעורו השבועי של מרן הגר”ע ושאג מנהמת מליבו: “רואים הרבה בר מינן שוכבים בלילה לא קמים בבוקר” – לדבר לפני עמי הארץ, לפני אנשים שהם חיללו שבת אולי בבוקר, לדבר על מרן בצורה כזאת, קוראים לו א”י מחריב את עם ישראל”.

דברי הגר"ש כהן ומרן הגר"ע יוסף, שליט"א | וידאו

אני לא שומע רדיו, אבל ככה אמרו לי אלה ששומעים, אפילו בעלי בתים, שואלים אותי איך אני שותק, אומרים הוא מכריז בשם הרב שטיינמן שאמר לו. ומדבר על הרב בצורה… לא יכול להיות… אני לא סומך על אף אחד”.

הגר”ש כהן התייחס לטענת הרב אמנון יצחק כי הוא מגובה בתמיכה של מרן הרב שטיינמן, “ביום חמישי בערב הלכתי לרב שטיינמן, לשאול אותו, פלוני (ר’ אמנון יצחק), אתם יודעים מה זה ‘פלוני’? זה ס”מ, פלוני היה אצלך, הוא שאל שאלה כזאת?, אמר (הרב שטיינמן) לא היה ולא נברא, מעולם לא בא ושאל, מעולם לא בא ושאל, מעולם אף אחד לא שאל אותי שאלה כזאת, לא היה. אמרתי לו – אני מפרסם את זה בשמך, אמר לי: תפרסם”.

“הלך (הרב אמנון יצחק) לרב קנייבסקי, מספר לו סיפורים, מורי ורבותי, אתם יודעים מה ראשי תיבות של חודש ‘טבת’, תלמיד טועה ברבו תולה”.

“בעוונותינו הרבים, מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו, אני אמרתי לרב בעדני שהוא (הרב יצחק) מאבד את עולמו, אני אוהב אותו”. ”אני באתי כי אמרו לי שכבוד הרב (מרן הגר”ע יוסף) בצער גדול, בצער גדול, ה’ יאיר את עיניו בשמחה, וכל אלה שפוגעים בעוונות הרבים ה’ ישיב יחזיר אותם בתשובה, צריך להחזיר בתשובה את מי שמחזיר בתשובה”.

הרב שלום כהן התייחס לדרעי ואמר: אסור לדבר נגדו, יוסף הצדיק בבית האסורים היה יוסף הצדיק, כך אריה בבית האסורים.

לאחר מכן החל מרן הרב עובדיה יוסף את דבריו: “מורי ורבותי, שמעתם דברי אלוקים חיים מפי מורנו ורבינו ראש ישיבת פורת יוסף שמרביץ תורה בעם ישראל, יש לו פה קדוש, להיזהר לא לעבור על דבריו, יש לו פה קדוש שכל הזמן עוסק רק בתורה, מי ששומע לו שומע לכבוד התורה”.

“מבקש אני לסכם את הדברים, אנחנו כולנו עבדי הקב”ה, רוצים בהצלחת התורה, ב”ה תנועת ש”ס היא כבר עשרות שנים, אפילו אנשים חילונים מתחשבים בהם – יש להם דרך ארץ כלפיהם, במקום שהוא (ר’ אמנון יצחק) יעזור לנו, הוא הולך בדרך נפרדת, להפרד מאתנו, לוט נפרד מאברהם אבינו, מה יצא ממנו?, תתחבר עם חכמים זה דברי רבותינו, זה מצוות עשה”.

“איך (ר’ אמנון יצחק) יעבור בשלום על כל המחאה שחתמו עליה כמעט כל רבני ישראל, כולם חתמו, הוא (ר’ אמנון יצחק) יוצא נגדם, מצווה הבאה בעבירה הוא רוצה לעשות, למה?”.

“לא חבל עליו, שמע בני מוסר אביך, כל מי שלומד בתורה שלי יודע שכל כוונתי לשם שמיים, למען חיזוק התורה, למען אהבת התורה, את אחי אנוכי מבקש, לא להצביע- רק ש”ס, שכל אחד יביא עמו עשרה אנשים שיצביעו ש”ס”.

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
38 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הרהרב אמנון הצדיק קשה מאוד להאמין שייתנו לך כאן בעולם השקר לאמר את האמת שלך הסיטרא אחרא מתגברת חזק לפני הגאולה, אבל אולי משמים ירחמו והאמת תצא לאור, לו רק היו נותנים לך לדבר עם הרב עובדיה יוסף הכל היה נראה אחרת.
חבל חבל חבל שמבזים צדיק כמוך על חינם, רק בגלל מפלגה, ולא רואים את מעשיך הטובים ואת הזכות העצומה שנמצאת באמתחתיך….
אני מאמין כשהם יגלו את האמת הם יקרעו את ביגדיהם על העוול שעשים לך לחינם…

צודק אחי,האמת תצא לאור ואנחנו איתך הרב אמנון .

כולנו עם הרב אמנון יצחק שליט"א !!!!!

ישר כח, בעזרת ה' תפקחנה עיניהם לראות את מעשי החסד וגמילות החסדים שעושה הרב אמנון יצחק שליט"א כבר 35 שנים עם עם ישראל ….

אמן.

ברור שהוא מתכוון לרב אמסלם. אין כאן שמות מפורשים.
הוא בקושי נושם וחי בייסורים, והם מלעיטים את אוזנו בשקרים ומצערים אותו.
ה' יעזור.

להרב אמנון יצחק שליט"א לכלל ישראל וליהדות החרדית בפרט !

כולנו יודעים שמטרת הרב הקדוש הוא כהמשך לעבודתו כבר למעלה מ35 שנה להרבות כבוד שם שמים, ולקרב אחים טועים לאבינו שבשמים.

בכל שיחותיו רואים "אמת" "אמת" "אמת".

אנו בשלב קשה מאוד, והיות ואנשי ש"ס שכל מטרתם ושאיפתם זהו "כבודם ומקומם בכנסת" ולא מתביישים עד כדי כך שאצלם "הכבוד וההתנשאות" דוחה בעיות של חילול ה' ורמיסת כבוד התורה.

"א ף פ ע ם ל א ש מ ע ת י ש ה ר ב ש י ק ר"

בואו לא נתייחס לדבריהם ולא נאמין לחתימות הרבנים על המכתב.

כולנו נבוא ביום הבחירות ונצביע "כח להשפיע" כי זו מפלגה בראשות הרב אמנון יצחק שליט"א וע"כ היא תהיה מפלגה אמיתית שמטרתה היא לעזור ולהרבות כבוד שם שמים.

חזקו ואמצו,
ונזכיר ל"אויבי היהדות החרדית" (אנשי ש"ס) "כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ".

ישראל (חסיד שהולך להצביע "כח להשפיע")

לכל הגולשים . שימו לב! אין הזכרת השם המפורש ! צריך לחשוד שהרב שלום כהן מתכוון לאמנון יצחק ואילו הרב עובדיה חושב שמתכוון לאדם אחר . מה כל כך קשה להזכיר את שמו ? בודאי דברים בגו . כולנו – כח להשפיע ! נמאס מנערי ש"ס !

מכירים את הסיפור על שמעון ולוי? כלי חמס מכרותיהם וכ"ו? זה המרוקאים!!. ככה זה שאין שכל הכל הולך בכח ובלי טיפת מח.. רק חבל שהם גורמים לחילול ה' נוראי. לכל הצפון אפריקאים היושבים בכנסת.. אטיאס דרעי אלי ישי ימך שמכם ויאבד זכרכם לעד. אין לכם אלוקים במאום. אתם חושבים שתחיו לנצח? טפשים. אחרי זה תבכו למה האשכנזים לא מקבלים את בנותיכם לסמינר. אתם פושעים ממדרגה ראשונה. כל השנאת חינם והעצרת השלילית הזאת שאתם עושים לרב אמנון יצחק אתם תשלמו ע"ז ביוקר…מסכן הרב עובדיה הצדיק על כל חילול ה" ששעושים על גבו. רק תדעו לכם. שלא הרב עובדיה ולא שלום כהן ולא בבא סאלי. אף אחד מהם לא יציל אותכם מגיהנום רשעים.אתם הולכים אם תמונתו של בבא סאלי לפני שאתם מבצעים משהו פלילי כאילו שהוא יטשטש עבורכם ראיות. טפשים עבריינים!

אין על הרב אמנון יצחק, איש אמת !
ש"ס זה ניגון שהולך ודועך . . .

"שוטים" למה לא לתת להרב אמנון שליט"א להצליח אלי הוא הביא לנו את הכוח שדירה יעלה רק במאה ועשר אלף שקל בלבד מה שש"ס נותן לנו אנו כבר יודעים באו לתת לו הזדמנות לחם בשקל אלי כלום בסוף יגידי "תודה לו" יש כוחות חדשים ובפרט שיש לו כוח בפה וזה כוח של כלל ישראל כמו שהצליח להחזיר מאות אלפים בתשובה כמו כן הוא יכניס כוח התשובה בכנסת והיפוך את כלום לטובות החרדים ובני תורה ופרט שהיא עכשיו נקרא נרדף קהלת פרק ג
וְהָאֱלֹקים יְבַקֵּשׁ אֶת נִרְדָּף

בס"ד הרב אמנון יצחק זה משה שבדור

בקשר לרשום פה
http://www.jdn.co.il/news/170043
אם זה מתבטל,
אז מבחינה כלכלית אני מצביע למפלגה של יש עתיד של יאיר לפיד.
שתגייס את המתחזים לחרדים גם שלא מרצונם,על שדואגים לחברים שלהם רק לכסא שלהם בכנסת , מאשר לאחרים העניים.
עד עכשיו תנועת ש"ס ואגודת ישראל לא עזרו כראוי לעניים, המחירים של מוצרי הבסיס ברובם רק עלו,וזה כמעט בלתי אפשרי במדינת ישראל לקנות דירה.
מדוע אני לא זכיתי לראות את תנועת שס מאיימת על ביבי שאם המחירים לא יורדים אז שס פורשת מהקואליציה?
אני מעדיף טוב לערבים מאשר מחירים של מוצרים שרק עולים.
הדאגת לחבריך רק לכסא בכנסת? על חשבון העניים האנשים ? מגיע לך על זה עונש,גיוס בכפייה לצה"ל, או תנאים גרועים בכלא.אתה לא באמת תלמיד חכם, אתה גאוותן וחוצפן.

כולם רואים כבר תקופה שהאתר הזה הוא נגד הרב אמנון

זה שכתבתו שוטים זה היה רק על הכתבה ולא על הרבנים אני לא נכנס למחלוקות בין רבנים

דף זה טעון גניזה[בעזר האל] לפני שבוחרים מבררים למי כדאי על פי התורה והחכמים אחד בפה אחד בלב> ש"ס כותבת במצעה: "… כיום נמצאים עובדים רבים מתחת לקו העוני… לפיכך תפעל תנועת ש"ס לקידום העלאת שכר המינימום הדרגתית ב-25% עד סוף 2010". הם אף נקבו במספר: 5,000 שקל בחודש. שאלה: כיצד משתלב הקידום עם הצבעתה של ש"ס בחודש פברואר 2010 נגד הגדלת שכר המינימום? בחודש נובמבר 2011 הצביעה ש"ס נגד חוק שהציע פטור ממס לשירותי מים וביוב. בחודש מאי 2012 שברה ש"ס שיאים והצביעה נגד חוק שהציע לבטל את המע"מ על מוצרי מזון בסיסיים. יום אחד לאחר דחיית ההחלטה בכנסת שהסתייעה בהצבעה של ש"ס, הצהיר השר אטיאס בשיחה עם כיכר השבת: "יש לקבוע מע"מ נמוך יותר על מוצרי יסוד ומע"מ גבוה יותר על מוצרי מותרות". חודשיים לאחר דחיית ההחלטה הצהיר השר ישי בריאיון לאתר חדרי חרדים: "ש"ס דורשת כי יוגדר מע"מ מופחת על מוצרי יסוד כמו מים, חשמל, לחם ושאר המוצרים הנדרשים לקיום היומיומי". .כיום נמצאים עובדים רבים מתחת לקו העוני קרוב לשני מליון יהודים

בחינת דפוסי הצבעה של ש"ס לאורך זמן מצביעה על שיטתיות בהצבעה נגד כל הצעת חוק שבאה לסייע לנזקקים כולל אלו שבאו להתמודד עם העוולות המאפיינות את הטיפול בדיור הציבורי. במרץ 2010 הצבעה נגד הצעת חוק דיור סוציאלי בפריפריה; באוקטובר 2010 הצבעה נגד הצעת חוק דיור ציבורי בפריפריה; בינואר 2011 הצבעה נגד דיור סוציאלי במרכז הארץ; בפברואר 2011 הצבעה נגד תיקון זכאות לדיור לעולים בחדשים; בפברואר 2012 הצבעה נגד הצעת חוק לסיוע ריאלי בדיור; באפריל 2012 הצבעה נגד הצעת חוק להגדלת מצאי הדירות למשפחות נזקקות ועוד. מהו אפוא הרציונל החברתי בכהונתו של אטיאס כשר השיכון מטעם ש"ס? לא ברור לאיש. (המידע באדיבות ד"ר עירית קינן מהמכון לאחריות אזרחית בנוסף נתונים אלו הוצאו ממשכן הכנסת ומתועדים על ידי מצלמות הכנסת] .בנוסף הרב עובדיה מורה להצביע בשביל להגדיל תורה ולהאדירה והוא מזכיר כל פעם שיוצא לו>בלויין וזה כל תכלית הקמת המיפלגה וכמו שניראה לנאמר למעלה אנו רואים שש"ס עושה רע ופוגעת בכבוד התורה וכל הפגיעה ורמיסת התורה שש"ס עושים, לזה מרן עובדיה לא הורה להצביעה ולכן אנו פטורים להצביע ש"ס,כי ש"ס לא מקיימת את תכלית הקמת המפלגה,כפי שאמר מרן להגדיל תורה ולהאדירה[לעזור לכל העם בכללותו בכל נושאי החיים]> ובגלל שהמטרה והתכלית של קיום המפלגה לא מתקיימת אנו פטורים מלהצביע ש"ס יש תחליף מפלגת כוח להשפיע ואסלוגן מחזרים השילטון לעם,בראשות בהכוונת גדול המחזירים בתושבה רבי אמנון יצחק הפועל 35 שנה בעזרה חברתי כלכלי תורני לעם בכללותו>בעזר האל הרב אמנון שליט"א כדרכו בקודש שכל מעשיו הגדולים נעשים במלוא הכח, ראה את האפשרות לעזור לעם ישראל ברוחניות ובגשמיות (נא עיינו במצע המלא ויאורו עיניכם) והיות והרב נאמר עליו"בתוך עמי אנוכי יושבת" מעודכן בכל הענינים הפוליטיים, הכלכליים והחברתיים ורואה עין בעין את קשיי היום יום של לומדי התורה ועם ישראל, לקח על עצמו את העול הגדול לדאוג לרווחתם של כל עם ישראל היושב בארץ ולהקל מעליהם את קשיי החיים הכלכליים והחברתיים ע"מ ליצור חיים קלים ונעימים יותר וברוח דברי בעלי המוסר שאמרו שצרכיו הגשמיים של חבריך הם הרוחניות והעולם הבא שלך, השקיע הרב מזמנו ומרצו לבדוק ענינים כלכליים וחברתיים עם בעלי מקצוע וידע בתחומים שונים וראה ברוחו הטובה ושכלו הישר את העוול הנעשה עד היום בתחומים רבים ושיש ביכולתו לתקנם, הדברים מופיעים במצע התנועה בהרחבה. אנו נציין חלק מהם לסבר האוזן ולהראות הכיוון, והרב פתוח לשמוע כל דבר שיועיל.[א.] לדאוג להורדת מחיר הלחם האחיד ל-1 ש"ח בלבד. לידיעתכם עלות הכנת לחם 1 פחות משקל בלבד ואנו משלמים עליו 5.4ש"ח וזה לאחר סיבסוד ממשלתי.[ב.] הורדת מחיר הביטוח הרפואי ל-20ש"ח למשפחה לחודש הכולל סל תרופות מלא ניתוחים והשתלות וביקור רופא אפילו כל יום בהשתתפות של 25 ש"ח בלבד, הרב בדק את הדברים בשיחה עם סמנכ"ל משרד הבריאות לשעבר נאמר לו שאפשר עוד יותר זול ואח"כ התברר לרב שהמדינה משקיעה בשנה 300 מליון ש"ח כסיוע עבור תרופות מיוחדות ואם היו מפנים את הכסף למקום הנכון אפשר גם לקבל ביטוח רפואי מלא בחינם.[ג.] הורדת מחירי המזון הבסיסיים.[ד.] שחרור קרקעות הקיבוצים חינם לזוגות צעירים חסרי דיור ובניית דיור כולל ממ"ד בבניה קלה במחיר של 110,000ש"ח בלבד ובתוך חדש ימים בלבד יש דירה מוכנה. בנתים הקרקעות משתזפות בשמש.המדינה צריכה לתת את הקרקע בחינם ולאפשר בניה עליה לזוגות צעירים במחיר של עשירית ממחיר הדירות כיום, כך שתוך כמה שנים תפתר בעיית הדיור בלי הפגנות ואוהלים.[ה.] כח להשפיע תפעל למתן ערך אקדמאי לתארים דתיים גבוהים באופן שרב מוסמך יחשב לבעל תואר BA רב עיר יחשב לבעל תואר MA ואילו כל מוסמך לדיינות יחשב כבעל תואר ד"ר ב-10 שנותיו הראשונות ולאחר מכן יושווה לבעל תואר פרופסור ובלבד שישב כדיין בבתי דין רבניים.[ו.] כח להשפיע תדאג לפטור מלא של כל מי שהוכר כניצול שואה עד 120 שנה מתשלומי ארנונה חשמל מים נסיעה בכל אמצעי התחבורה הציבוריים למעט מוניות מטוסים ואוניות.כנסו עוד היום לאתר האוהדים של הרב אמנון יצחק ותכלו לראות עוד בקשר למצע ועוד דברים חשובים שהציבור חייב לדעת וכך תזכו להיות ראלים בבחירתם בלי שאף אחד לא יסתיר ממכם כלום כתבו בגוגל היום[אתר האוהדים של הרב אמנון יצחק>רדו לתחתית האתר מצד ימין כתוב למה כדאי לבחור כוח להשפיע ושם תכלו לראת את כל המצע.בסד]

א פרענק בלייבט א פרענק….

בס"ד

זה לא נגד הרב אמנון יצחק. אולי זה על הרב אמסלם שחתמו נגדו הרבנים? הוא אמר לגייס תלמידי חכמים לישיבות ועל זה דיבר הרב בסרטון ולא על הרב אמנון יצחק, חלילה.

אני מגיב על מה שנאמר על יידי ראובן היקר.

יישר כוח .כול מילה שלך אמת חקוקה בסלע ! אשרייך צדיק

בתגובה לראובן היקר. אכן אמת מוחלטת בדברייך. יישר כוח אנחנו עם כבוד הרב אמנון יצחק שזכויותיו מלאות הארץ .

שחתמו עליה כמעט כל רבני ישראל, כולם חתמו,
כך כתוב בקטע שלפני האחרון

תרתי דסתרי בתוך כדי דיבור ????????..

צריך להחזיר בתשובה את מי שמחזיר בתשובה”.
דברי ר' שלום כהן המובא כאן באתר
למי הכוונה?

כתוב בנבואות אחרית הימים "חכמת חכמים תסרח", והיום שאתם שומעים את הדברים כאן שמדברים בגדול ואמיץ וצדיק הרב היקר והאהוב עלינו הרב אמנון יצחק ששם נפשו בכפו ובא להילחם למען עם ישראל הנתונים בצרה ובשבייה אל מול הצוררים הציונים.
כלום לא רואים בבירור שהתקיימה הנבואה?!
וגם שאמרו בגמרא על תקופה זו "ייתי ולא אחמינא", שאמוראים התפללו להשם שאינם רוצים להיות בדור זה.
ראו והיווכחו לאן הגענו בדור זה.
יש רק מצווה אחת שעליה לא יוכל גם היצר הרע אם נעבוד עליה ברצינות באמת היא "ואהבת לרעך כמוך", [ועליה אמר הלל לאותו גוי שהיא עיקר כל התורה כולה ואידך זיל גמור]אהבת חינם ואף פעם לא שנאת חינם, ו"על כל פשעים תכסה אהבה", אל תקשיבו לשום טענה שיאמר לכם היצר הערמומי.
אם רבני הדור היו שלמים באהבת חינם ברור הוא שלא היו מדברים כך על הרב אמנון יצחק אלא היו מדברים עליו ואפילו אם היו מוכיחים אותו אבל באהבה רבה ובטח שלא היו מורים היתר לעצמם לדבר עליו בזילזול.
הקלות הבילתי נסבלת שעברו לדבר עליו בזילזול מראה שאינם חזקים באהבת חינם.
ובמקום שיש חילול השם אין חולקין כבוד לרב כך אמר מפורשות הקדוש ברוך הוא, ומשמע שאין לחוש לקפידתם.
הווי "וחכמת חכמים תסרח".
ועוד שאין חולקין להם כבוד משמע שכבוד אין חולקין להם אבל עוון גדול הוא לצער אותם שזה ברור שאסור, ויש לאהוב אותם שנאמר ועל כל פשעים תכסה אהבה.

אמנון יצחק הקב"ה אתך.יש לך הרבה זכויות.אתה האלטרנטיבה של ש"ס.

ש"ס -מפלגה של מרוקאים

לא נראה לי, כל התגובות נגד ה"רב" אמנון יצחק שרב עם כולם

הרב אמנון היקר אתה הרב שלנו שהציל לנו את החיים לא משנה מה יגידו עליך
אנחנו אוהבים אותך יודעים שאתה איש אמת שמענו אותך שעות ולא ראינו שפגעת פעם אחת במרן בזכותך בחרנו תמיד בשס אבל זה ניגמר אם לא תרוץ לכנסת אנחנו מפקידים הת״ז אצל סאטמר

אין לכם שכל! בשביל כבוד/ כסא אתם מאבדים את המדינה לידי מתנגדי התורה!
או שתתאחדו כל החרדים + הרב אמנון= תקחו את ראשות הממשלה!! אתם מבינים מה זה אומר?? עטרה ליושנה?
במקום זה סוגרים לרב אמנון מפלגה שאומנם מכם תקח 6 מנדטים, אבל תביא עוד 6 במקום לליכוד/עבודה וכו…

אתם נורמליים? יאללה תתאחדו מה זה הכבוד הזה?
הרב אמנון ידרבן החכי"ם למהלכים הגיוניים שהוא מעורב בהם לכלל הציבור בעמ"י, ואתם תדרבנו למעוטי יכולת ולומדי התורה??

אתם בדיוק כמו המפלגות החילוניות בנושא הכבוד והכסא- לא ייאמן! על מי יש לסמוך??

תזכרו את השם שלי, אם ש"ס מתאחדת עם הרב אמנון ואגודה או הבית היהודי, יש ראש ממשלה שומר תורה ומצוות- ת-ק-ל-ט-ו!!!!!

הרב אמנון יצחק הצדיק כולנו איתך יישר כח

זה נראה כאילו רק אדם אחד או שניים אם שם שונה כותב כאן את כל התגובות מה אתה חושב שאנשים מטומטמים ……?????

בס"ד הרב אמנון שליט"א יעלה מעלה מעלה ושונאי ה' ירדו מטה מטה אני ומישפחתי עם הקדוש ברוך הוא ועם שליחו הרב אמנון יצחק שליט"א !!!

תיקון!! לא "שונאי ה'" הכוונה… שונאי הרב!!

הרב אמנון יצחק מגדולי צדיקי דורינו!!!
אשרינו שזכינו לכזה צדיק!!!
ירבו כמותו בישראל!!!

הרב אמנון יצחק חזק ואמץ ואתך הצדק הספרדים הם רק צויונים

בבחירות האלה לא אצביע!!!
בא לי להקיא איך במקום שיהדות החרדית תתאחד רבים ומתקוטטים ואחד רוצה לבלוע את השני!!!

לראובן החצוף מי שמך לאיש להחליט מי טוב ומי לא טוב אם מרן שם את האנשים הללו בכנסת אז אין לך זכות לערער על דבר זה מי שמך לאיש כדי לתת לנו ולמרן עצות ושלא תדבר כמו אי החצוף שמדבר נגד גדולי וחכמי התורה בכזו עזות פנים ושתידע שגם את מכתב המחאה הפריך האדם הזה חצה את כל הגבולות צריך להורידו מכסאו מלהיות רב בישראל כי אדם כזה חצוף ורשע צריך לנדות וש"ס תעלה והוא לא יעבור את אחוז החסימה

התשדיר של ש"ס אסור לצפות בסרט הזה,הוא לא צנוע יש שם פריצות גדולה,וגדול המחטיא יותר מהחוטא,טפח מגולה בערוה במקום שדרכו להיות מכוסה אסור להסתקל שם,ומי שמסתקל שם אין לו חלק לעולם הבא,וגדול המחטיא יותר מהחוטא,זה מכשול בפני הרבים,עלק חרדים.

כל השנים בחרתי ש"ס, עכשיו הגיע הזמן להתקדם.
כולנו בוחרים כח להשפיע "פז". הרב אמנון יצחק יעשה את השינוי שכולם רק מדברים עליו.

הרב אמנון אנחנו איתך צדיק
מאסנו בשקר ובשוחד
מסכן מר"ן שלא יודע שמוליכים אותו שולל

הזהרו בדבריכם!!!!!!!!!!!1 שכן נשיכתן נשיכת נחש עקיצתם עקיצת עקרב וכו
חוץ מזה שזה נראה שאדם אחד כתב את כל התגובות כלן בשינוי שמות….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture