מהומה בבית שמש: ראש העיר הותקפה על ידי קיצונים במהלך סיור במבנה החסידות
עליזה בלוך ביקרה במבנה שישמש את מוסדות חסידות ויז'ניץ, כאשר עשרות קיצוניים הגיעו למקום, מנעו את יציאתה והרסו את רכבה • בלוך עצמה מיהרה להבהיר לתקשורת כי מדובר בקבוצה קטנה של קנאים שלא מייצגים את הציבור • צפו
כדי להטמיע, העתיקו את כתובת האינטרנט והדביקו באתר וורדפרס
כדי להטמיע, יש להעתיק ולהדביק את הקוד לאתר