כחלון עוקץ את נתניהו: "כשטוב זה הם, כשרע זה מישהו אחר"

שר האוצר הבטיח לדאוג לכל עובדי רשות השידור, תוך שהוא מתעלם מאיומי נתניהו להקדמת הבחירות אם לא יחזירו את המצב לקדמותו. "הממשלה הקודמת עוללה להם את מה שעוללה וזרקה את זה אליי" • בנט: לא ניקח מדינה לבחירות בגלל התאגיד

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד

שר האוצר משה כחלון ערך הצהריים מסיבת עיתונאים משותפת עם שר החינוך נפתלי בנט במהלכה הכריזו על על הסכם עם הסתדרות המורים. סביר להניח כי ללא המשבר בקואליציה והכותרות שניפקו בנושא צמד השרים, לא הייתם מודעים למסיבת העיתונאים שקיימו.

במהלך דבריו, נמנע שר האוצר משה כחלון מהתייחסות לשאלה אם יתעקש על פתיחת התאגיד או שייכנע מול איום ראש הממשלה ללכת לבחירות אם התאגיד יקום. הוא הזכיר שהתאגיד הוקם כתוצאה מהחלטות הממשלה הקודמת. "אני ציפיתי אולי מההנהגה שתעשה משהו מקורי חדש. כשטוב זה הם, כשרע זה מישהו אחר. אחרים לא לקחו אחריות – אנחנו ניקח אחריות".

"אני לא רוצה להביך אף אחד ולצטט את חברי הממשלה מה הם אמרו על התאגיד", אמר שר האוצר. "הממשלה הקודמת עוללה להם את מה שעוללה וזרקה את זה אליי, זה קל. כרגע יש בעיות ולצערי עובדי רשות השידור שעניינם לא סודר עד הסוף נפלו בין הכיסאות. אני לא צריך מאף אחד שיעורים בחמלה. אני מתחייב יחד עם מנכ"ל משרד האוצר לטפל בבעיות עובדי רשות השידור, הם לא אויבים".

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט אמר: "מדינת ישראל צריכה יציבות ולא בחירות, השקעה באזרחים ולא להשקיע מיליארדי שקלים בקלפיות. אני קורא מכאן לכל מרכיבי הממשלה ובראש ובראשונה לראש הממשלה – בואו לא נגרור את אזרחי ישראל למערכת בחירות יקרה ומיותרת לא ניקח מדינה לבחירות בגלל התאגיד.

לדברי בנט, "תשאלו כל אזרח בישראל מימין ומשמאל מה חשוב, מה הדברים החשובים, יגידו לכם: לא ללכת לבחירות. לכן, כשראש הממשלה יחזור מסין אני משוכנע שנשב כולנו, נמצא את הנוסחה האחראית, נפתור את המשבר ונמשיך לנהל את המדינה".

//www.jdn.co.il/breakingnews/814648

אמש חזר בו נתניהו מההסכמות שהשיג עם כחלון לגבי מועד תחילת שידורי התאגיד. "שיניתי את דעתי בעקבות פגישה שקיימתי אתמול עם עובדי רשות השידור. בפגישה שמעתי סיפורים קורעי לב על עובדים מנוסים ומסורים שנשלחים הביתה בגלל התאגיד", כתב ראש הממשלה, שהוסיף כי אם כחלון יסרב לסגירת התאגיד, הוא ילך לבחירות.

נתניהו אמר כי אין צורך בתאגיד משום עלותו הגבוהה. במקום זה, מעדיף ראש הממשלה לשקם את רשות השידור, שלדבריו אנשיה מוכנים לקיצוצים ותוכנית הבראה. "ממשלה מתקיימת על סמך הסכמים קואליציוניים. בהסכם הקואליציוני נקבע במפורש שכל המפלגות מחויבות להחלטות של הליכוד בנושאי תקשורת, לרבות סגירת התאגיד", אמר נתניהו בצאתו לסין. נתניהו כבר הודיע כי אם לא יהיו הסכמות בין השניים אין מניעה ללכת לבחירות, ואילו במפלגת כולנו לא נרתעו ואמרו כי מבחינתם הם ערוכים לבחירות מיידיות.

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture