אייכלר בירך את איוב קרא ותקף את מעללי התקשורת

בעוד התקשורת מותחת ביקורת על מינוי איוב קרא לשר התקשורת, בירך ח"כ אייכלר על המינוי ובנאום תקיף טען כי "התקשורת השליטה את הקומוניזם ועודדה את נהר הדם של "האביב הערבי". "לדאוג שהתקשורת אכן תהיה תקשורת מקשרת ולא משקרת"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"

בדיון על מינוי השר איוב קרא, תקף ח"כ ישראל אייכלר את הצביעות של "שוחרי הדמוקרטיה" שהפכו את התקשורת לכלי שרת של משטר הדיקטטורה המשפטית והפקידותית. "ברכותיי לשר התקשורת החדש, ידידי הוותיק איוב קרא. תיק התקשורת, התיק החשוב ביותר במערכת המאוד-מתוחה בין מערכות השלטון הדמוקרטי אל מול הההגמוניה הדיקטטורית השלטת בשיח הציבורי.

"התקשורת היא מרכיב מרכזי בהרס הדמוקרטיה והעצמת כוחם של פקידים ושליטים דיקטטוריים, כמו בתי-המשפט והפרקליטים וקציני משטרה ופקידים בכירים. הם יכולים להתעלל באזרחים כיחידים וכמיעוטים, והכל בחסות התעמולה של התקשורת הסובייקטיבית" – אמר ח"כ ישראל אייכלר.

הוא הוסיף: "התקשורת בהיסטוריה, הצמיחה את המהפכות הגדולות ביותר. חלקם הביאו הצלה וחירות לעולם. רובם גרמו לחורבן ושפיכות דמים בעולם. מי שהזינו והעצימו את "האביב הערבי" שעלה בדמם של מליונים בעולם ונתן במה לזוועות דאע"ש, זאת התקשורת. בעבר הרחוק יצרה התעמולה בכלי התקשורת את הקומוניזם, שלא נדבר על הנאציזם שבלי תקשורת לא היתה סוחפת עשרות מליוני אנשים לתהום מוסרי. לעומת זאת, מי שהחליש מישטרים דיקטטורים, שלא יוכלו להתעמר בחלשים, זה שוב התקשורת. מכאן שהתקשורת היא כלי להרע או להיטיב.

"לא לחינם אומרים: כלי תקשורת. תלוי מה אתה מבשל בכלי. אם אתה מכניס טרפה ונבלה, אתה מביא חורבן. אם אתה מכניס בשר כשר ואוכל טוב ומזין ובריא, אתה מביא בריאות לעולם. לכן יש לשר התקשורת תפקיד מאוד חשוב לדאוג לכך שהתקשורת אכן תהיה תקשורת מקשרת ולא משקרת. תקשורת מדווחת ולא יוצרת מציאות, לפי ראות עיני השדרן והעורך. תקשורת שמגבה ומסתירה עוולות, כדי לשרת את המערכת השלטונית הרקובה הרצויה לה.

"הנה דוגמא: שנים רבות התקשורת העצימה את מעמד היועץ המשפטי לממשלה. זאת כדי להחליש את הממשלה הנבחרת. גם כשהיועץ המשפטי לממשלה הפך מפקיד מייעץ לממשלה, לשליט ורודן כמו אהרון ברק, שהפיל ראש ממשלה, את רבין. אחר כך השתלט על בתי-המשפט ועקר את הדמוקרטיה, והעביר את השליטה בידי הפרקליטות והשופטים וקציני משטרה, שיורדים לחייהם של אזרחים חפים מפשע מתאמים גירסאות ומשקרים בבית המשפט במצח נחושה ואין לאזרח מושיע. גם בתחום הציבורי ברק נתן לקבוצה מסוימת של 5% בשמאל הקיצוני והריפורמי, לשלוט בעם ובמדינה. החלטת הבג"צ לבטל חוקי כנסת ולגרום למלחמות אזרחים, הביאה לשיא את הדיקטטורה המשפטית במקום הדמוקרטיה הפרלמנטרית. בכל הזמנים הללו, אסור היה לדבר ולכתוב נגד היועץ משפטי וחבר מרעיו. אוי ואבוי למי שהיה מפגין נגד היועץ המשפטי או נגד פרקליט, או נגד שופט.

"היום אותם שמאלנים מפגינים נגד היועץ המשפטי, שאני לא צריך להסכים עם כל מה שהוא עושה, דווקא מול הבית שלו דווקא. למה? כי הוא לא מעמיד את ראש הממשלה לדין לדעת אותם אנשים שרוצים להפיל אותו. את כל זה הם עושים בעזרת התקשורת שמעצימה את ההפגנות הללו ומסתירה זעם ציבורי בנושאים אחרים, שלא מוצאים חן בעיניהם.

"לכן, כשהשר קרא יקח את תיק התקשורת, הוא צריך לשמור עליה שהיא תפסיק להיות דיקטטורה ותהיה בה חופש ביטוי ולא חופש ביזוי, חופש ביטוי לכל ולא רק לסקציה מסוימת ולדעה מסוימת. בעזרת ה', אתה תעשה את זה בכבוד ובגאון. זה יהיה כבוד לא רק לעדה הדרוזית אלא גם לכל מדינת ישראל ולעם ישראל כולו. בהצלחה" אמר ח"כ ישראל אייכלר.

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יישר כח

אייכלר, למה אין עוד כמוך?…

למה אין ביהדות התורה ח"כ דרוזי?????????????????????????

יישר כח ר' ישראל שבזכותך נודע לי ששמו של השר קרא הוא אַיוּבּ ולא אִיּוֹב כמו שחשבתי עד לרגע זה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture