נסיעת מבחן: פיג'ו 5008 – הארי שבתחבורה

ה-5008 החדש של פיג'ו הוא שדרוג ענק לעומת המיניוואן הקודם שהיה פרקטי מאד אבל נראה כמו שריד של סוף שנות התשעים, ה-5008 החדש לעומתו גם נראה כמו SUV טוב וגם אופה את זה מצוין

  • "אני מתחנן, עזרו לי להחזיר לילדים אמא בריאה" אברך צעיר מתחנן על חיי אשתו.

    תוכן מקודם

  • סוף טראגי ל-13 שנים של תרדמת

    תוכן מקודם

  • מצממר: ישמח האב ביוצאי חלציו בגן עדן

    תוכן מקודם

  • החיסון האמיתי לנזקי הקורונה הרוחניים: הישיבה שתציל את הילד שלך - כפר סיטרין

    תוכן מקודם

פעם וזה היה מזמן גם למשרדי פרסום של המגזר הכללי, הייתה השראה מעולם התורני, כך הושאלה האמרה החסידית תחשוב טוב- יהיה טוב לטובת "תחשוב אחלה יהיה אחלה" של סלטי שטראוס וכנראה גם ל- פיג'ו שהיה אז "הארי שבתחבורה" והולאם ככל הנראה מהביטוי שמופיע במספר מסכתות "הארי שבחבורה" שפירושו האדם החשוב שבחבורה.

מהרגע שראיתי את ה-5008 שהוצג בצרפת, לפני יותר משלש שנים, קפץ לי הסלוגן ההוא שליווה את פיג'ו בישראל במשך שנים "הארי שבתחבורה".

כי כמה שפיג'ו 3008 הדהים את עולם הרכב כשהוצג, ה-5008 לוקח את זה יותר רחוק יותר גדול ויותר מרשים ודי מצדיק את את לוגו האריה שנמצא בחזית.

למבחן קיבלנו את רמת הגימור פרימים שקיבלה כעת חזית יותר מוחצנת ונוצצת עם פנסי איתות בתוך תאורת הלד בסגנון אאודי. מלפנים קשה להבחין שזו לא עוד 3008 שכבר התרגלנו לראות ואפילו הפסקנו להתרגש, רק שמסתכלים מהצד ורואים את קו החלונות הישר ועטור הניקלים במקום הקו שנחתך בחדות ב-3008 מבינים שכאן ניצב האח הגדול עם המשפחה המורחבת שיש לו עוד שני מושבים מאחור.

הרבה קולמוסים נשברו ואלפי מקלדות סיימו את חייהם בטרם עת כדי לתאר את הקוקפיט הנפלא שמעטר היום את רוב דגמי פיג'ו, יפה כאן ועדכני, הכל דובר עברית וכל הפונקציות נמצאות בתוך המסך הנאה במרכז, מתחתיו יש את הפסנתר של פיג'ו שמהווה קיצורי דרך לשלל הפונקציות של המסך. מה שיוצר תא נוסעים נקי.

לעיצוב מרהיב כך לימדונו רבותינו יש מחיר, ובמקרה הזה הוא גם ידוע, כי במסך מתחבאים כל נפלאותיה של בקרת האקלים המשוכללת שזה יכול להיות בסדר, אילולי לא היינו צריכים להביט בו תוך כדי נהיגה, מצד שני יש לומר בהגינות שיצרנים כמו אאודי עושים את אותו דבר וגם שם התפעול אינו כ"כ בטיחותי וחבל.

האבזור שופע והתפעול מצוין יש כאן הכל מהכל גם בסעיף הבטיחות האקטיבי שהרשימה שלו מסמנת וי כמעט על כל מה שקיים בשוק. גם אם ממש תתעקשו לא הצלחנו למצוא חסרונות מהותיים, אלא אם כן אתם מחפשים מרחבים אמריקאים שקיימים בין השאר בסגמנט גבוה יותר וכמובן יקר יותר ופיג'ו האירופאית לא ממש נמצאת שם.

מאחור המושבים מצוינים, הגג הפנורמי ותאורת האווירה נותנים תחושת לימוזינה, שלושת המושבים נפרדים ונעים על מסילה ומגש השירות בגב המושבים הוא המקום להזכיר לכם שכבר זמן רב לא טסתם.

השורה השלישית תתאים כמובן לילדים אפילו מתבגרים שלא מוכרחים פתחי מיזוג, אין כאן ספסל אלא שני מושבים שמתקפלים בקלות לרצפת הרכב כשיש צורך, ודווקא אהבנו. כאן גם המקום להזכיר שאין כ"כ תא מטען, פשוט מישהו שכח להביא אותו מהבית ועדיין הוא הפתיע עם תא תחתון ופרגמטיות ביחס למתחריו (קודיאק אאוטלנדר ואקסטרייל).

יש משהו מקסים מהיכולת של פיג'ו להוציא אינסוף סוסים מאותו מנוע. שהפיק בתחילתו 156 סוסים עבר ל-165 סוסים, אצלנו הוא כבר הצטייד עם 180 סוסים ובפיג'ו 508 הוא כבר עם 225 סוסים. תכלס המנוע ביריון (8.3 שניות למאה קמ"ש) בכל תוואי ,שם הוא כמובן גם שותה את הדלק בלי קש ואם תנהגו רגועים כמו בצרפת תראו בקלות גם 15 ק"מ לליטר.

כרגיל בטיולים ארוכים יש הקטע שהמדריכים המיואשים מנסים להחזיר לעצמם את הכבוד שכבר אבד להם בתחילתו של יום עם הפזמון השחוק לעייפה "איך היה? היה טוב! היה טוב? טוב מאד! טוב מאד? מצוין !" (ואיכשהו תמיד יש את הילד הפסימי שאומר "בכלל לא היה כיף")

היה טוב, טוב מאד, ואפילו מצוין. ה-5008 החדש של פיג'ו הוא שדרוג ענק לעומת המיניוואן הקודם שהיה פרקטי מאד אבל נראה כמו שריד של סוף שנות התשעים, ה-5008 החדש לעומתו גם נראה כמו SUV טוב וגם אופה את זה מצוין.

המחיר שלו מתחיל ב- 188.000 ₪ ומחיר רכב המבחן ברמת גימור פרימיום 208.000 ₪

PEUGEOT 5008 PHOTO SHOOTING
PEUGEOT 5008 PHOTO SHOOTING
PEUGEOT 5008 PHOTO SHOOTING
PEUGEOT 5008 PHOTO SHOOTING
PEUGEOT 5008 PHOTO SHOOTING

21 תגובות

מעניין שפתאום כולם אוהבים רכבים צרפתיים.
מה קרה פיתאום הוציאו רכב צרפתי מגניב אז כבר אין קיטורים על אמינות???
כולם רוצים לקנות אותו.
סתם כולם רצים כמו עדר טויוטה מאזדה יפאניות…
תחליטו, אם צרפתי זה לא טוב אז עד הסוף.

אוטו ל20.000 קילומטר.

אי אפשר לקחת מהרכבים הצרפתים את הנוחות לגבי אמינות אז לא תמיד יש בעיות ולא בכל הדגמים הדיזלים של רנו אמינים ה3008 וה5008 גם הם אמינים והצליחו פרט לכך גם פיקסו סי 4 דיזל ובנזין אמינות ברלינגו גמפי כך שלא הכל שחור לבן…

אתה סוכן של פיג'ו?

קודם כל חיצוניות למי שלא מבין העולם שלנו בנוי על שוהההו אחד גדול

אין מה לעשות מכוניות פיגו וכמובן סיטרואן החדשות בקדמת הטכנולוגיה ביטחות אמינות וסחירות רכב

ב-2011 רכשתי את ה-5008 הראשון שלי (חדשה מהחברה) ב-2014 שידרגתי לחדשה שלצעאי הרב אני תקוע איתה מאז.
ב-2017 רציתי לשדרג לאחר שלוש שנים, אך מכוון שה-5008 החדשה הגיעה לארץ רק ב-2018, לא היה ייבוא של רכבים חדשים, דבר שהוביל לירידת ערך חדה של הרכב.
הרכב שלי נרכש ביולי-2014 ב-168,000₪ והיום המחירון שלו באזור ה-35,000₪, ירידת ערף הזויה.
האמת שאני לא מצליח להבין ממה נובעת ירידת הערך.
נסעתי על האאוטלנדר ששמור על הערך שלו כמו חייל בארמון באקינגהם והוא לא מתקרב לפיג'ו בשום פרמטר.
בשתי המכוניות נהניתי מחווית נסיעה מעולה. הרכב יציב על הכביש, חד ומהיר (יחסית לגודלו).
ברכב הראשון לא היו לי שום בעיות במשך שלוש שנים (מלבד החלפת מצבר אחרי שנתיים וחצי), בנוכחי גם החלפתי מצבר אחרי שנתיים וחצי ובשנתיים האחרונות (הרכב כבר בן חמש וחצי) צצו כמה בעיות והשקעתי בו קרוב ל-10,000 ₪ על תיקונים.
שורה תחתונה, אני מאוד מרוצה מהרכב וממליץ בחום, אבל צריך לקחת בחשבון ירידת ערך כואבת (דבר שמעכב אותי בשידרוג ל-2020).

מי מתלהב מצרפתיות מפוצצים בחיצוני ושווים לפח מבפנים.
פח אשפה כמה שיהיה יפה….
אבל סוף סוף זה פח אשפה.

רכב דפוק עם קבלות.
חבל מאוד שמבלבלים לאנשים את המוח. תבדקו אגב בכמה נמכר פיג'ו 5008 2014. בפחות מ10.000 ש"ח!
זה סופם של צרפתים טיפשים ואנטישמיים…

המחירון צונח בגלל אנשים כמוך שמקשרים בין רכב לאנטישמיות…
אם היית נפגע מסקודה או מטויוטה לא היית מדבר ככה ויש הרבה שנפגעים מהם.
סתם שנאה לרכבים צרפתיים
ישראלים גזענים בהכל לא רק בעדות ובמוצא, מסתבר שגם ברכבים.

אתה משקיע 10.000 שקל בתיקונים ולא מבין למה ירד הערך? הערך ירד כי האוטו הזה מתפקד רק בשנים הראשונות ואחר כך אין סוף תיקונים. בקיצור רכב לא אמין. רק יפניות מחזיקות מעמד

צרפתי עובד על הרכב 50% -60% ושולח לפס יצור העיקר שיהיה יפה נוח ומפנק בקיצור צרפתי…
יפני עובד על הרכב 100%
ואחרי זה בודק אם יצא יפה/נוח/מלהיב וכו' התוצאה כמובן שיוצא רכב קודם כל.
נ.ב. היה לי 207 נהנהתי ממנה עד הגג אבל גם עד 85 אלף קילומטרז׳…
נו ואחרי זה שואלים למה יש ירידת ערך

מי שיש לו ורוצה רכב נוח ולהחליף כל 4 שנים ברבו אבל שיקח בחשבון
שיש רכבים מפנקים וגם איכותיים אולי שווה לבדוק!

נו תלוי מה רוצים פינוק לשלוש או ארבע שנים או רכב אמין ונחמד מאד!

המציאות מדברת בעד עצמה רכב יפני איכותי זה מציאות דוגמה הונדה וטיוטה לא רואים מוסך

קודם כל מי שיש לו לא קונה פיג׳ו ומחליף כל 3 שנים אלא קונה מרצדס או ב.מ.וו.
וחוץ מזה שזה לא שפיג׳ו יותר טוב מטויוטה או הונדה הוא פשוט יותר בקטע של נוחות ועיצוב מלהיב זהו וזה ממש ממש לא הכל במכונית.

אני לא רואה מוסך- הולך ישר לפח. וכנ"ל על כל הצרפתים…

רנו לא רואה מוסך הולך ישר לפח.וכנ"ל כל הצרפתים

חברים פגו משתפרת במשך השנים את הדברים האלו אמרו גם על יונדאי עד לפני כמה שנים לא היה כמעת רכב אחד שלהם אותו דבר בקשר לפורד פוקוס ב2012 הוא היה רכב השנה ועכשיו הוא שוה כלום מבחינת ערך לא מבחינת איכות זה הולך על פי מה שאומרים כולם זה ראש של ישראלים בלבד למה בחו׳׳ל קונים אותם.? למה שם אין בעיות.? זהפשות סחף אחרי כולם! מספיק שיהיה רכב אחד מוצלח ופתאום כולם ירדפו אחרי אותה חברה זה הכול לא חוכמה לדבר עכשיו כשהכול יכול להתהפך

לחוקר הרכבים: אני מוכן להתערב שלא היה לך פיג׳ו אף פעם.
נ.ב. סידרתי בסוף את ה207 והיא ממשיכה ליסוע ברוך ה'… בעזרת ה' נגיע איתה ל200,000 קילומטר!!!

רכב מגניב

Comments are closed.

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

דילוג לתוכן