צילום יוניון מוטורס בע"מ

להרגיש את האיכות וליהנות מהיוקרתיות של טויוטה קאמרי

טויוטה קאמרי הינו רכב המנהלים ההיברידי הנחשב לאחד הפופולאריים והנמכרים ביותר בקטגוריה זו ולנמכר ביותר בארה"ב בקטגוריית רכבי הסדאן. מתיחת הפנים שעברה הקאמרי בדגם הנוכחי מבטיחה שדרוג משמעותי בכמה מהתחומים החשובים ביותר בכל רכב

כתבות נוספות בנושא:

מדהים: מכונית מעופפת השלימה נסיעת מבחן בין-עירונית • צפו
בהוראת הנשיא: ריסקו שורה של רכבי יוקרה, בהם מקלארן נדירה • צפו
הזוי: הנהג מצא לו דרך לעקוף את הפקק בכביש • צפו
חודש שביעי ברציפות: מחיר הדלק יעלה ב-7 אגורות החל מיום שני בחצות

דגם המנהלים ההיברידי – חשמלי של טויוטה – "טויוטה קאמרי" נמכר בכמויות גדולות בישראל ומסיבות מובנות – מדובר ברכב מנהלים מפנק, יעיל, בטיחותי ונוח ביותר לנהיגה, הנמכר במחיר אשר הופך אותו לאחד מדגמי מכוניות המנהלים המשתלמים ביותר על הכביש. מה כוללת מתיחת הפנים שעברה הקאמרי בדגמה הנוכחי בהשוואה לקודמותיה, ומה ניתן לצפות מאחד הדגמים המדוברים והמסקרנים ביותר של השנה?

נוחות ופינוק בכל נסיעה  בזכות תא הנוסעים

הקאמרי מתאפיינת בדגש על מספר אלמנטים מרכזיים וחשובים ביותר בשימוש היומיומי שלנו ברכב, דוגמת מערך בטיחות מתקדם אליו נגיע מיד. טויוטה קאמרי מאופיינת בתא נוסעים נוח אופן אשר הופך כל נסיעה לפינוק נעים ונוח במיוחד.

בתא הנוסעים של הקאמרי קונסולה ומערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע צף בגודל של 7 או 8 אינץ' (בהתאם לשתי רמות הגימור השונות בהן נמכרת הקאמרי בארץ). הקאמרי הוא רכב מנהלים וככזה מספק חוויית נהיגה מהנה ונוחה במיוחד, ובדגם הנוכחי תא הנוסעים נותן מענה מעולה בהקשר זה.

הדור הבא בבטיחות בקאמרי נמצא את מערכת הבטיחות המתקדמת בעולם

טויוטה קאמרי מצטיינת בזכות מערך הבטיחות שלה. למעשה, טויוטה נודעת מזה שנים כאחת מיצרניות הרכבים הבטיחותיים ביותר בעולם, בין השאר בזכות השקעה של סכומי עתק במחקר ופיתוח של מערכות מתקדמות ומתוחכמות יותר ויותר אשר תפקידן הוא לסייע באופנים שונים לשמור על בטיחות הנוסעים ברכב. כך, החל משנת 2016 החלה טויוטה לייצר את רכביה עם מערכת בטיחות ייעודית ומורחבת –Toyota Safety Sense,מערכת בטיחות מתקדמת זו כוללת מספר רב של רכיבים מתקדמים שונים אשר את חלקם נסקור מיד. לאורך השנים המשיכה טויוטה בפיתוח מערכות הבטיחות המתקדמות בעולם, והשיקה את הדורות הבאים שלToyota safety sense.

הקאמרי בדגם הנוכחי כולל את הדור הבא והמתקדם ביותר עד כה של מערכת הבטיחות של טויוטה –Toyota Safety Sense 2.0. גרסה חדשנית ומשופרת זו של מערכת הבטיחות המתקדמת בעולם כוללת מספר פיצ'רים שונים הצפויים להפוך את הקאמרי לאחד הרכבים הבטיחותיים ביותר לנהיגה על הכביש, בטח ובטח בקטגוריית רכבי המנהלים.

 

אז מה נוכל למצוא במערכת הבטיחות Toyota Safety Sense 2.0, המוטמעת בתוך כל טויוטה קאמרי 2021? ובכן, אחד הפיצ'רים החדשים כולל מערכת המספקת סיוע אקטיבי בתמרון הרכב במקרי חירום במטרה להימנע מפגיעה בהולכי רגל וברכבים גם יחד, בשעות היום בלבד.

מלבד לפיצ'ר זה, כמו גם מספר מאפיינים חדישים נוספים המופיעים בגרסה העדכנית של Toyota Safety Sense 2.0  ניתן למצוא בה כמובן גם את כל הפיצ'רים המוצלחים מהדורות הקודמים של מערכת בטיחות זו – מערכת לזיהוי תמרורים ולבקרת סטייה מנתיב הנסיעה, החלפה אוטומטית בין אורות גבוהים לנמוכים, ניטור שטחים מתים בשדה הראייה של הנהג, בקרת שיוט אדפטיבית, שבע כריות אוויר המגנות על הנוסעים מכל הצדדים ועוד.

בקיצור – כל מה שצריך על מנת להבטיח את בטיחות הנוסעים ברכב והולכי הרגל ונוסעים אחרים שבסביבה, באמצעות שימוש בשלל חיישנים מתקדמים בהם מצויד הרכב. אם כבר נוהגים על רכב מנהלים איכותי, רק מתבקש כי נהנה גם מרמת הבטיחות הגבוהה ביותר שניתן למצוא כיום בעולם הרכב…

תצרוכת דלק אופטימאלית

גם מבחינת תצרוכת הדלק מהווה הקאמרי את אחד הדגמים האופטימאליים והיעילים ביותר בקטגוריית רכבי המנהלים כיום. כאמור, מדובר ברכב היברידי עם מנוע בנזין בגודל שניים וחצי ליטר (ו 218 כוחות סוס) ועם אפשרות להנעה כפולה. במיוחד בקטגוריה של רכבי מנהלים, בולטת במיוחד הקאמרי עם תצרוכת הדלק היעילה שלה, מאחר ומדובר לרוב בקטגוריה הכוללת בעיקר רכבים בזבזניים אשר זוללים דלק ללא הבחנה. הקאמרי, בדומה לדגמים נוספים של טויוטה המובילים בקטגוריה אליה הם משתייכים, מביאה את בשורת ההנעה ההיברידית של טויוטה גם לקטגוריית רכבי המנהלים ומהווה שלב נוסף בדרך למעבר לעולם רכב ירוק וידידותי יותר לסביבה (ולכיס של כולנו) – מהלך אותו מובילה טויוטה בעולם מזה עשרות שנים.

לסיכום, טויוטה קאמרי משדרגת משמעותית את קטגוריית רכבי המנהלים. השיפורים הניכרים במערך הבטיחות (מעבר למערכת הבטיחות המתקדמת ביותר בעולם כיום) ובעיצוב תא הנוסעים הפנימי  מבטיחים חוויית נהיגה נוחה, מפנקת, בטיחותית ונעימה. רכב שמשדר יוקרתיות ומתאפיין באיכות גבוהה וחסרת פשרות בכל הקטגוריות החשובות באמת.

היכנסו לקטלוג דגמי טויוטה 2021 להתרשמות מרכב טויוטה קאמרי ושאר דגמי טויוטה באתר מתם מוטורס – סוכנות מורשית טויוטה חיפה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture