81 אהבו
52 לא אהבו
לא מבין לחוף מעורב לא הייתם הולכים אז איך הולכים לקיאקים ? זה בדיוק אותו דבר מנסיון של לפני שנתיים שלקחתי כמה נערים לשם והייתי בשוק …
יש הבדל מהותי אצלנו בישיבה לוקחים אותנו בנץ והרפטינג פותח לנו מוקדם רק לבחורי ישיבות ואז אין פריצות
מה הבעיה וקווי ה' יחליפו כח וחוץ מזה שבתוך הם שומרים על העיינים שלהם
כזה פשט'ל של עם ארץ הוא לא מצא על מה לדבר על בחרי ישיבות איזה בעל מוסר מי כעמך ה'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא מבין
לחוף מעורב לא הייתם הולכים אז איך הולכים לקיאקים ?
זה בדיוק אותו דבר מנסיון של לפני שנתיים שלקחתי כמה נערים לשם והייתי בשוק …
יש הבדל מהותי אצלנו בישיבה לוקחים אותנו בנץ והרפטינג פותח לנו מוקדם רק לבחורי ישיבות ואז אין פריצות
מה הבעיה וקווי ה' יחליפו כח וחוץ מזה שבתוך הם שומרים על העיינים שלהם
כזה פשט'ל של עם ארץ הוא לא מצא על מה לדבר על בחרי ישיבות איזה בעל מוסר מי כעמך ה'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!