ח"כ סימון דוידסון (יש עתיד) על החלטתו של שר האוצר להאריך את הפטור ממס על השתייה הממותקת: "שר האוצר בעוד החלטה מנותקת וחסרת אחריות מאריך את הפטור ממס על שתיה ממותקת!
גם מוותר על מיליארד ש״ח הכנסה מהמס למדינה בתקופת מלחמה בה מחפשים מקורות תקציביים וגם מסכן את ילדינו, בידיעה שישראל נמצאת במקום הראשון בעולם בקטיעת איברים מסוכרת.
36 כפיות סוכר ליום שותים ילדי ישראל בממוצע על פי משרד הבריאות, אבל יותר חשוב לעשות פוליטיקה מלהיות שר רציני ואחראי".




















