שר החוץ ישראל כ"ץ: אני מברך על הבהרת ארה"ב שכל הפסקת אש בעזה תהיה מותנית בשחרור החטופים. נמשיך לפעול מול בעלות בריתנו בעולם כדי לשמר את זכותה של ישראל להמשיך במלחמה עד לשחרור החטופים והכרעת החמאס.
שר החוץ ישראל כ"ץ: אני מברך על הבהרת ארה"ב שכל הפסקת אש בעזה תהיה מותנית בשחרור החטופים. נמשיך לפעול מול בעלות בריתנו בעולם כדי לשמר את זכותה של ישראל להמשיך במלחמה עד לשחרור החטופים והכרעת החמאס.