דובר צה"ל בערבית אל"ם אביחי אדרעי פונה הבוקר (שלישי) לתושבי העיר עזה ומורה להם להתפנות מיד דרומה. ההודעה שפרסם נועדה למאות האלפים ששטרם נענו לקריאות החוזרות ונשנות של צה"ל בימים האחרונים לפני הכניסה הקרקעית לעיר עזה, מעוז הטרור המשמעותי האחרון שנותר לחמאס.
בהודעתו כותב אדרעי: "תושבי עזה, צה"ל החל להרוס את תשתיות חמאס בעיר עזה. העיר עזה נחשבת לאזור לחימה מסוכן. שהייה באזור מעמידה אותך בסכנה".
"יש לנוע במהירות האפשרית דרך רחוב ראשיד לאזורים המוצגים מדרום לוואדי עזה, ברכב או ברגל. הצטרפו ליותר מ-40% מאוכלוסיית העיר אשר עזבו את העיר למען ביטחונם ובטיחות יקיריהם".




















