דובר צה"ל התיר לפרסום את שמותיהם של שני חללי צה"ל, אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם:
סמ״ר יואב קליין הי"ד בן 21, מהרצליה, לוחם שריון בגדוד 52, עוצבת ׳עקבות הברזל׳ (401), נפל בקרב בדרום לבנון.
רס״ל ניר בן ארי הי"ד , בן 21, מכרם מהר״ל, לוחם ביחידת מגלן, עוצבת הקומנדו, נפל בקרב בדרום לבנון.
מנתוני הצבא עולה כי הלוחמים נפלו בשתי תקריות שונות במרחב הלחימה:
התקרית הראשונה (חמישי בלילה): סמ"ר יואב קליין ז"ל נפל בקרב שבו נפל גם מפקד הגדוד, סא"ל דור גדליה בן שמחון הי"ד, לצד שני לוחמים נוספים ששמותיהם טרם הותרו לפרסום.
התקרית השנייה (לפנות בוקר): רס"ל ניר בן ארי הי"ד נפל לאחר שנפגע מפגיעת רחפן נפץ. באותו אירוע נפצעו שני לוחמי צה"ל באורח קשה וקצין לוחם באורח בינוני.
הלוחמים שנפצעו פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, ומשפחותיהם עודכנו על ידי הגורמים הרשמיים.





















השם יקום וינקום את דמם הטהור..וינחם את משפחותיהם היקרות….וישמיד ויאבד את כל אוייבי ישראל
הכל מגיע מאיראן ימח שמם…הם הכלב שמפעיל את הנבלות בלבנון…השם ישלם להם ברעה כפולה…