שר הרווחה והביטחון החברתי, ח"כ יעקב מרגי, הגיע לביקור מיוחד במטה הארצי של זק"א בירושלים, בליווי יועצו שלומי גזית. במהלך הביקור קיבל סקירה מקצועית ומקיפה על פעילות הארגון בשגרה ובחירום, התרשם ממערך השליטה והבקרה, ושמע על פועלה של יחידת חוס"ן לצד היחידות המבצעיות הפועלות בזירות הקשות והרגישות ביותר.
את פני השר קיבלו חבר הנהלת זק"א הרב רפאל מנת, נציג ההנהלה הרב יוסף שוינגר, מנהל הכספים ליאור גבאי, סמנכ"ל המבצעים חיים וינגרטן וראש מערך הדוברות מוטי בוקצ'ין.
במהלך הביקור הדגיש סמנכ"ל המבצעים חיים וינגרטן את הצורך בהעלאת המודעות הציבורית לסכנת ההזנחה והבדידות בקרב קשישים, בעיקר בעונת הקיץ: "הקמפיין שלנו – 'דפיקה אחת בדלת השכן יכולה להציל חיים' – קורא לציבור לגלות ערנות בסיסית כלפי הסביבה הקרובה."
חבר ההנהלה הרב רפאל מנת ציין: "אנו רואים חשיבות גדולה בקשר הישיר עם משרד הרווחה ועם השר עצמו, שהפגין רגישות יוצאת דופן למורכבות שבה פועלים מתנדבי זק"א."
הרב יוסף שוינגר הוסיף: "הביקור של השר הוא חיזוק משמעותי לאלפי המתנדבים שפועלים מאז השביעי באוקטובר תחת עומס רגשי כבד. התמיכה הממשלתית היא קריטית במציאות שבה אנו נדרשים להתמודד עם טראומות קשות."
השר מרגי סיכם: "מה שראיתי כאן היום כבר ראיתי בעיני בעוטף לאחר השביעי באוקטובר – מסירות, שליחות וענווה. אני מצדיע למתנדבי זק"א ומחויב להעמיק את שיתוף הפעולה, במיוחד בכל הנוגע לרווחה הנפשית של המתנדבים הפועלים בלב הסערה."
בסיום הביקור העניקו ראשי הארגון לשר מרגי את אות החסד, בשם אלפי מתנדבי זק"א, כאות הוקרה על מחויבותו ארוכת השנים ותמיכתו המתמשכת בארגון.




















