גאב"ד ירושלים במעמד חנוכת הבית לבית מדרשו 'קהילות ירושלים' בעיר בית שמש
כ''ק מרן גאב"ד ירושלים שליט''א השתתף בראש חודש אדר א' העלל''ט במעמד חנוכת הבית לבית מדרשו 'קהילות ירושלים' זעליחוב בעיר בית שמש לרגל פתיחת שערי בית המדרש החדש ברמה ג' בבי''ש.
מרן גאב"ד ירושלים שליט"א השתתף בסעודת ראש חודש ובירך ברכת הקודש לקהל המשתתפים וכן להרה"צ אב"ד זעליחוב שליט"א מארה"ב שלקח על עצמו את עול הביהמ"ד עבור בני ישוב הישן המתגוררים שם.