31 אהבו
14 לא אהבו
היתי שם היה מדהים ומרגש אשרי דורינו שזכה שיש צדיקים כאלו!
מי שלא היה שם, לעולם לא יבין… שמחה ודביקות חסידית אמיתית בראשות ובהכוונת עט"ר כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א.
היתי שם היה מדהים ומרגש
אשרי דורינו שזכה שיש צדיקים כאלו!
מי שלא היה שם, לעולם לא יבין… שמחה ודביקות חסידית אמיתית בראשות ובהכוונת עט"ר כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א.